Zdjęcie Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy  >> Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem << - Płock

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy >> Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem << Płock

Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, …

Ostatnia znana cena: 73,41 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora Sapiens na zakupach – O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy „Sapiens na zakupach” autorstwa Piotra Buckiego to fascynująca analiza zachowań konsumenckich, która odkrywa, co naprawdę wpływa na nasze decyzje zakupowe. Książka łączy najnowsze badania z zakresu ekonomii behawioralnej, obnażając iluzje, które często towarzyszą naszym wyborom. Dla kogo jest ta książka? Osoby zainteresowane psychologią zakupów Specjaliści z dziedziny marketingu i sprzedaży Ciekawscy konsumenci pragnący zrozumieć swoje zachowania Studenci kierunków związanych z ekonomią i socjologią Każdy, kto chce świadomie podejmować decyzje zakupowe Co zyskasz dzięki tej publikacji? Głębsze zrozumienie mechanizmów rządzących zachowaniami konsumenckimi Praktyczne wskazówki dotyczące zastosowania wiedzy w marketingu Umiejętność krytycznego myślenia o własnych wyborach zakupowych Inspirację do eksperymentowania z nowymi strategiami zakupowymi Wgląd w emocjonalne aspekty podejmowania decyzji Kluczowe tematy i obszary Ekonomia behawioralna Psychologia zakupów Emocje i instynkty w podejmowaniu decyzji Praktyczne zastosowanie badań w marketingu Iluzje w podejmowaniu decyzji konsumenckich O Autorze Piotr Bucki to ekspert w dziedzinie marketingu i psychologii konsumenckiej, który łączy teorię z praktyką. Jego prace koncentrują się na zrozumieniu zachowań ludzi w kontekście zakupów, co czyni go autorytetem w tej dziedzinie. O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i popularnonaukowe. Specjalizuje się w literaturze z zakresu nauk społecznych, co czyni go idealnym partnerem dla autorów takich jak Piotr Bucki. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Piotr Bucki
Wybrani autorzy
  • Piotr Bucki
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2022
Ilość stron
  • 380
ISBN
  • 9788301223243