Pracownia Językowa 16+1 - Pracownia Językowa - 16+1 Płock

Efektywniej nauczaj języki obce dzięki Programowej Cyfrowej Pracowni Językowej m-tutor , czyli multimedialnemu modelowi technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK). Zarządzaj pracownią komputerową poprzez kontrolowanie tego, co pojawia się na monitorach uczniów i studentów. Przesyłaj multimedia, …

od 26 500 Najbliżej: 43 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Efektywniej nauczaj języki obce dzięki Programowej Cyfrowej Pracowni Językowej m-tutor , czyli multimedialnemu modelowi technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK). Zarządzaj pracownią komputerową poprzez kontrolowanie tego, co pojawia się na monitorach uczniów i studentów. Przesyłaj multimedia, twórz chaty, przeprowadzaj testy lub ankiety, zdalnie uruchamiaj aplikacje, twórz grupy i miej pieczę nad konwersacjami pomiędzy Tobą i uczniami, jak i pomiędzy samymi studentami. W klasie wyposażonej w pracownię m-tutor każdy uczeń pracuje w swoim rytmie i na odpowiednim dla siebie poziomie. W zależności od potrzeb, grupy stworzone przez nauczyciela mogą się różnić liczebnością i składem, np. podział klasy na 2, 3 lub 4 równe grupy, praca w parach lub w grupach trzyosobowych lub czteroosobowych. Wykorzystaj każdą minutę lekcji dzięki m-tutor m-tutor , to multimedialny model technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK) wspomagający m.in. naukę języków obcych. Umożliwia zarządzanie pracownią komputerową, przesyłanie multimediów, chat, dialogi w parach, grupach, rejestrację audio, zdalne uruchamianie aplikacji, filtrowanie adresów www, czy tworzenie i przeprowadzanie testów lub ankiet. Opis funkcjonalności oprogramowania m-tutor: • Przesyłanie sygnałów audio i video w czasie rzeczywistym przez sieć LAN • Możliwość porozumiewania się nauczyciela z uczniami • Możliwość kontrolowanego porozumiewania się pomiędzy uczniami • Uruchamianie i zamykanie aplikacji na komputerach uczniowskich, podglądy pulpitów • Blokowanie szumów pochodzących z klasy • Możliwość regulacji dźwięku indywidualnie dla każdych słuchawek i z poziomu aplikacji dla wszystkich komputerów • Możliwość konfigurowania wielkości pracowni • Nagrywanie i archiwizowanie wypowiedzi uczniów na komputerze nauczyciela • Możliwość podziału klasy na grupy i indywidualnej pracy z grupami • Możliwość podsłuchu rozmowy uczniów w grupach i parach przez nauczyciela • Kilka kanałów transmisji • Blokowanie niepożądanych aplikacji na komputerach uczniów • Blokowanie niepożądanych stron www na komputerach uczniów • Zdalne uruchamianie i wyłączanie aplikacji na komputerach uczniów • Wyłączanie/włączanie stanowisk uczniowskich • Blokowanie myszek, klawiatur, monitorów uczniowskich za pomocą oprogramowania • Blokowanie dostępu do internetu za pomocą oprogramowania • Monitorowanie wypowiedzi pojedynczego ucznia, w parze, w grupie • Tworzenie profili nauczycieli • Tworzenie klas i przypisanie ich do danego nauczyciela Oprogramowanie sterujące – stanowisko nauczyciela • Konwersacje uczniów w grupach dwu-, trzy- i czteroosobowych; przydzielanie uczniów do grup ręczne lub automatyczne na różne sposoby: sąsiadująco, naprzemiennie i losowo. Dodatkowe funkcje nauczyciela: podsłuch ucznia lub grupy uczniów, rozmowa z uczniem lub grupą uczniów, nagrywanie wszystkich grup jednocześnie do oddzielnych plików na komputerze nauczyciela. • Czat uczniów w grupach dwu-, trzy- i czteroosobowych; przydzielanie uczniów do grup ręczne lub automatyczne na różne sposoby: sąsiadująco, naprzemiennie i losowo. Dodatkowe funkcje nauczyciela: podgląd grupy uczniów lub przyłączenie się do grupy. • Praca uczniów w grupach (dwie, trzy lub cztery grupy); przydzielanie uczniów do grup ręczne lub automatyczne na różne sposoby: sąsiadująco, naprzemiennie i losowo. Dodatkowe funkcje nauczyciela: przypisanie działania poszczególnym grupom: rozmowa, czat lub odsłuch audio. • Czytanie: wszyscy uczniowie czytają jednocześnie lub wybrany uczeń czyta na forum klasy, a reszta słucha. Dodatkowe funkcje nauczyciela: podsłuch lub rozmowa z wybranym uczniem, nagrywanie wszystkich uczniów jednocześnie do oddzielnych plików na komputerze nauczyciela. • Konwersacja wybranej grupy uczniów na forum klasy, reszta uczniów słucha. Dodatkowe funkcje nauczyciela: dołączenie do grupy. • Wykład, wszyscy uczniowie słuchają nauczyciela. • Prezentacja: na ekranach uczniowskich komputerów wyświetlany jest obraz z komputera nauczyciela. Wszyscy uczniowie słuchają wykładu nauczyciela. • Odtwarzanie ścieżek dźwiękowych: wbudowany w aplikację odtwarzacz pozwala na jednoczesne odtwarzanie min. dwóch ścieżek audio z pliku/wyjścia audio. Dodatkowe funkcje nauczyciela: nauczyciel równolegle do odtwarzanych ścieżek może prowadzić komentarz.Możliwość dezaktywowania nieobsadzonych (np. dla nieobecnych uczniów) stanowisk uczniowskich na czas zajęć – stanowiska nie biorą udziału w procesie przydzielania zadań: podziału na grupy etc. • Odebranie zgłoszenia ucznia; nawiązanie rozmowy pomiędzy nauczycielem i uczniem bez przerywania aktualnie wykonywanych zadań. • Odebranie pliku przesłanego przez ucznia; przekierowanie do miejsca zapisu pliku. • Odebranie wiadomości przesłanej przez ucznia; otwarcie historii rozmów ucznia z nauczycielem. • Możliwość dostosowania kart uczniowskich według preferencji nauczyciela: wyświetlanie koloru grupy, zdjęć uczniów lub podglądu ekranu uczniowskiego. • Dowolne rozmieszczenie kart uczniowskich na ekranie (drag&drop), np. odwzorowanie ustawienia ławek w klasie. • Przypisanie ucznia do karty ucznia – wyświetlenie imienia i nazwiska ucznia, oraz zdjęcie. • Przypisanie karty ucznia do stanowiska komputerowego, lista komputerów (drag&drop). • Sygnalizacja statusu ucznia i jego stanowiska: uczeń zgłosił się do odpowiedzi,uczeń przesłał wiadomość, uczeń przesłał plik, brak połączenia z komputerem ucznia, uczeń wyciszył mikrofon. • Wbudowany w aplikację cyfrowy rejestrator dźwięków; możliwość rejestrowania 24 ścieżek dźwiękowych jednocześnie (zapis wszystkich uczniów do jednego pliku oraz zapis określonych grup uczniów lub każdego indywidualnie do kilku/wielu niezależnych plików w popularnym formacie WAV na komputerze nauczyciela, nadających się do późniejszej obróbki lub analizy). Moduł testowy – stanowisko nauczyciela • Przygotowywanie i przeprowadzanie testów • Testy opisowe, jednokrotnego, wielokrotnego wyboru • Możliwość dodania zdjęcia w treści pytania • Eksport testu do pliku pdf • Eksport wyników testu do pliku xls • Automatyczna „losowość” kolejności pytań na stanowiskach • Ustawienie długości trwania testu Stanowisko uczniowskie • Konwersacje ucznia w grupie dwu-, trzy- i czteroosobowej, • Czat ucznia w grupie dwu-, trzy- i czteroosobowej, • Czytanie – praca indywidualna, • Konwersacja ucznia w grupie na forum klasy z/bez nauczyciela, • Słuchanie wykładu nauczyciela, • Prezentacja nauczyciela, • Odsłuchiwanie ścieżek dźwiękowych z komputera nauczyciela z/bez komentarza nauczyciela, • Zgłoszenie ucznia do odpowiedzi, • Wysłanie wiadomości tekstowej do nauczyciela, • Wysłanie pliku do nauczyciela, • Sygnalizacja rozmowy z nauczycielem, • Możliwość wyciszenia mikrofonu ucznia, • Dostęp do historii wszystkich aktywności ucznia, • Rozwiązywanie testów – swobodne przechodzenie pomiędzy pytaniami oraz możliwa zmiana zaznaczonej odpowiedzi w czasie trwania testu. Podana cena zawiera oprogramowanie m-tutor i słuchawki. lp nazwa / typ / opis ilość Programowa Cyfrowa Pracownia Językowa m-tutor 1 Aplikacja lektora – moduł sterowania i zarządzania funkcjonalnością laboratorium fonetycznego 1 2 Aplikacja ucznia / studenta – moduł stanowiskowy (Multi) 16 3 słuchawki z mikrofonem (2 x mini Jack) 17 Minimalne wymagania komputerów: Komputer nauczyciela: Intel Core i5, 8GB RAM, karta 1Gb Ethernet, karta dźwiękowa, Win 7 (lub nowszy), rozdz. 1600x900. Komputery uczniowskie: Intel Core 2 Duo, 4GB, RAM, karta 1Gb Ethernet, karta dźwiękowa, Win 7 (lub nowszy), rozdz. 1600x900. Sieć: Switch 1GigaBit Ethernet, dostęp do Internetu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Myboard