Myboard Ekosteam- Pracownia Przyrodnicza (8C541217A) Płock

Kup w ramach dofinansowań ze środków WFOŚiGW Naszą ekopracownię zakupisz w ramach dofinansowań projektów realizowanych przez Wojewódzkie Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Edukacyjne pracownie ekologiczne Zajęcia w ekopracowni EKOSTEAM to świetna okazja dla uczniów, aby pogłębić …

od 45 500 Najbliżej: 43 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Kup w ramach dofinansowań ze środków WFOŚiGW Naszą ekopracownię zakupisz w ramach dofinansowań projektów realizowanych przez Wojewódzkie Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Edukacyjne pracownie ekologiczne Zajęcia w ekopracowni EKOSTEAM to świetna okazja dla uczniów, aby pogłębić wiedzę o przyrodzie, biologii, chemii, a także geografii. Dzięki przygotowanym scenariuszom zajęć nauczyciel przeprowadzi interdyscyplinarną lekcję w duchu EKO-STEAM (science, technology, engineering, art, maths). Wyposażenie pracowni umożliwia uczniom przeprowadzenie różnorodnych badań i eksperymentów z użyciem narzędzi cyfrowych i odczynników chemicznych. Program multimedialny Ecolabi zawiera tablice interaktywne oraz bazę ćwiczeń do rozwiązywania samodzielnie lub w trakcie zajęć dydaktycznych w klasie. Korzyści edukacyjne: 1. Realizacja Podstawy Programowej: Pracownia EKO-STEAM umożliwia nauczycielom realizację podstawy programowej z przyrody, biologii, a także chemii i geografii. Uczniowie zaobserwują cykl życia roślin i dowiedzą się, czym jest proces fotosyntezy. Przeprowadzą również badania i eksperymenty na glebie i wodzie. Ponadto poznają metody hodowli różnorodnych gatunków roślin, ich wymagania i zasady pielęgnacji. 2. Badania i Eksperymenty: Dzięki wyposażeniu pracowni EKO-STEAM uczniowie przeprowadzą własne obserwacje, badania i eksperymenty. Do dyspozycji będą posiadać zarówno mierniki cyfrowe, jak również odczynniki chemiczne. Dzięki samodzielnie przeprowadzonym doświadczeniom uczniowie dowiedzą się, w jakich warunkach najlepiej wzrastają rośliny, jakiej wymagają gleby, nasłonecznienia i nawodnienia. 3. Preorientacja zawodowa: Uczniowie dzięki pracy w mini szklarni poznają zawody związane z produkcją żywności. Dowiedzą się, jakie predyspozycje, umiejętności i kompetencje należy posiadać, aby realizować zadania zawodowe związane z uprawą roślin. 4. Rozwijanie odpowiedzialności: Opieka nad roślinami w szklarni uczy odpowiedzialności. Regularne podlewanie, usuwanie chwastów i dbanie o rośliny to zadania, które uczą sumienności i wytrwałości w dążeniu do celu. 5. Praca zespołowa: Uczniowie pracują razem, sadzą rośliny i dbają o nie wspólnie, co rozwija umiejętność współpracy. 6. Nauka zasad i procedur: Uczniowie dowiadują się, jak korzystać z narzędzi w szklarni, jak sadzić rośliny i jak dbać o ich wzrost, podążając za wskazówkami nauczyciela. 7. Świadomość ekologiczna: Zajęcia pomagają zrozumieć, że uprawa roślin wymaga pracy i wiedzy, co kształtuje odpowiedzialność za środowisko i uczy, jak unikać marnowania żywności. Poglądowa wizualizacja pracowni EKOSTEAM Scenariusze zajęć:1. Praca i nauka w szklarni2. Doświadczenia i eksperymenty3. Fotosynteza4. Właściwości gleby (1)5. Właściwości gleby (2)6. Temperatura, wilgotność, nasłonecznienie7. Rośliny w szklarni (1)8. Rośliny w szklarni (2)9. Rośliny w szklarni (3)10. Obserwacje pogody11. Zanieczyszczenia12. Ekologia Tematy plansz interaktywnych w programie multimedialnym:• Obieg wody w przyrodzie• Szklarnia i jej wyposażenie• Budowa gleby• Budowa roślin• Jak działa kompostownik• Proces fotosyntezy• Pogoda i jej obserwacja• Ekologia wokół nas KARTY PRACY, BADAŃ, EKSPERYMENTÓW:1. Nasza własna szklarnia – kontrakt.2. Tabela zadań w szklarni, podział obowiązków.3. Cechy dobrego badacza i badania.4. Rodzaje czujników i odczytywanie danych z czujników.5. Karta opisu doświadczenia i opisu eksperymentu.6. Przebieg fotosyntezy.7. Schemat kompostownika.8. Jak przyspieszyć proces kompostowania?9. Badanie kwasowości gleby.10. Badanie właściwości sorpcyjnych gleby.11. Pomiary temperatury w różnych warunkach (zabudowa, obszar leśny, pole).12. Cykl rozwoju roślin.13. Narzędzia ogrodnicze.14. Gleba a rozwój roślin.15. Wpływ nasłonecznienia na rozwój roślin.16. Wpływ wilgotności na rozwój roślin.17. Wpływ temperatury na rozwój roślin.18. Badanie jakości powietrza.19. Badanie jakości wody.20. Karta obserwacji pogody.21. Rodzaje zanieczyszczeń.22. Rozwój roślin w glebie z nawozem, bez nawozu, zanieczyszczonej chemikaliami.23. Badanie zanieczyszczenia wody.24. Badanie jakości powietrza na podstawie obserwacji wzrostu roślin. OPCJE UMEBLOWANIA: FALA TEAMS Poglądowe wizualizacje pracowni EKOSTEAM Przygotowanie mini szklarni w szkole: 1. Dostęp do światła: Upewnij się, że rośliny mają dostęp do odpowiedniej ilości światła słonecznego.2. Dostęp do wody: Zapewnij regularny dostęp do wody, aby rośliny mogły być odpowiednio nawadniane.3. Bezpieczeństwo: Mini szklarnia powinna być ustawiona w bezpiecznym miejscu, a uczniowie powinni pracować pod nadzorem nauczyciela.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Myboard