Empiriusz SP PRO (szkoła podstawowa i ponadpodstawowa) Płock

Wirtualne Laboratorium Empiriusz to: · Mobilne, samodzielne urządzenie z wbudowanym komputerem · Profesjonalne gogle VR · Kontrolery pozwalające odzwierciedlić w świecie VR ruchy rąk · Aplikacja VR z doświadczeniami w technologii VR · Ekran dotykowy do obsługi urządzenia · Karty laboratoryjne do …

od 44 000 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Wirtualne Laboratorium Empiriusz to: · Mobilne, samodzielne urządzenie z wbudowanym komputerem · Profesjonalne gogle VR · Kontrolery pozwalające odzwierciedlić w świecie VR ruchy rąk · Aplikacja VR z doświadczeniami w technologii VR · Ekran dotykowy do obsługi urządzenia · Karty laboratoryjne do każdego doświadczenia i karty pracy na zajęcia z matematyki · Scenariusze z pomysłami na niezapomniane lekcje z użyciem VR Uczeń, korzystając z gogli oraz kontrolerów, wykonuje zadania związane z geometrią przestrzenną lub przeprowadza zgodnie z instrukcją wybrane doświadczenie: porusza się po realistycznie wyglądającej pracowni, sięga po probówki i odczynniki, obserwuje reakcje, wyciąga z nich wnioski i efektywnie uczy się poprzez wirtualne doświadczenie. Pozostali uczniowie obserwują jego przebieg na dołączonym do zestawu ekranie Samsung Flip 2. Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a wysoka jakość grafiki pozwala poczuć się jak w prawdziwym laboratorium. ZAKRES TEMATYCZNY- Chemia 26 doświadczeń z zakresu szkoły podstawowej 1. Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki – destylacja 2. Badanie przewodnictwa elektrycznego metali 3. Badanie sposobów ochrony produktów stalowych przed korozją 4. Badanie składu powietrza 5. Badanie właściwości tlenku węgla(IV) 6. Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu 7. Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie 8. Otrzymywanie tlenku węgla(IV) 9. Reakcja cynku z kwasem chlorowodorowym (kwasem solnym) 10. Potwierdzenie prawa zachowania masy 11. Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji 12. Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą 13. Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą 14. Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu 15. Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie 16. Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie 17. Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV) 18. Otrzymywanie kwasu fosforowego(V) 19. Otrzymywanie soli przez działanie kwasem na zasadę 20. Reakcje magnezu z kwasami 21. Badanie właściwości etynu 22. Reakcja kwasu etanowego z magnezem 23. Reakcja kwasu etanowego z tlenkiem miedzi(II) 24. Reakcja wyższych kwasów karboksylowych z wodą bromową lub roztworem manganianu(VII) potasu 25. Wykrywanie białek 26. Badanie właściwości białek Chemia rozszerzenie 56 doświadczeń z zakresu szkoły ponadpodstawowej Chemia ogólna i nieorganiczna Systematyka związków nieorganicznych Potwierdzenie prawa zachowania masy Badanie charakteru chemicznego wybranych wodorków ZR Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą Działanie kwasu i zasady na wodorotlenku glinu ZR Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV) Otrzymywanie kwasu fosforowego(V) Elektrochemia. Roztwory. Reakcje w roztworach wodnych Reakcja miedzi z azotanem(V) srebra(I) ZR Porównanie aktywności chemicznej metali Badanie działania ogniwa Daniella Elektroliza kwasu chlorowodorowego ZR Elektroliza wodnego roztworu chlorku sodu ZR Elektroliza wodnego roztworu siarczanu(VI) miedzi(III) ZR Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki Ekstrakcja jodu z wodnego roztworu jodu w jodku potasu Reakcja cynku z kwasem siarkowym(VI) Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu ZR Charakterystyka pierwiastków i związków chemicznych Badanie właściwości amoniaku Badanie właściwości kwasu azotowego(V) Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie. Porównanie aktywności chemicznej fluorowców Reakcja chloru z sodem Otrzymywanie wodorotlenku chromu(III) ZR Reakcja wodorotlenku chromu(III) z kwasem i zasadą ZR Reakcja dichromianu(VI) potasu z azotanem(III) potasu w środowisku kwasu siatkowego(VI) ZR Utlenianie jonów chromu(III) nadtlenkiem wodoru w środowisku wodorotlenku sodu ZR Reakcja manganianu(VII) potasu z siarczanem(IV) sodu w środowisku kwasowym, obojętnym i zasadowym ZR Chemia organiczna Węglowodory. Alkohole. Fenole. Aldehydy i ketony Badanie właściwości etynu Badanie właściwości benzenu Badanie właściwości naftalenu ZR Badanie zachowania się alkoholi pierwszo-, drugo-, trzeciorzędowych wobec utleniaczy Badanie zachowania się alkoholi wobec wodorotlenku miedzi(II) Reakcja fenolu z wodorotlenkiem sodu Reakcja fenolu z chlorkiem żelaza(III) ZR Otrzymywanie acetaldehydu (etanalu) Reakcja formaldehydu (metanalu) z amoniakalnym roztworem tlenku srebra(I) Reakcja formaldehydu (metanalu) z wodorotlenkiem miedzi(II) Porównanie właściwości redukujących propan-2-onu i propanalu Kwasy karboksylowe. Estry. Aminy i amidy Reakcja kwasu octowego z magnezem Reakcja kwasu octowego z tlenkiem miedzi(II) Reakcja kwasu mrówkowego z wodnym roztworem manganianu(VII) potasu i kwasem siarkowym(VI) ZR Badanie właściwości wyższych kwasów karboksylowych Reakcja analiny z wodą bromową ZR Reakcja mocznika z wodą w środowisku kwasu siarkowego(VI) ZR Aminokwasy. Białka. Sacharydy Badanie właściwości glicyny Reakcja ksantoproteinowa Badanie właściwości białek Reakcja biuretowa Porównanie właściwości glukozy i fruktozy Działanie wody bromowej w obecności wodorowęglanu sodu na glukozę i fruktozę Badanie właściwości skrobi Hydroliza kwasowa skrobi *ZR – zakres rozszerzony Geometria Modele figur przestrzennych w wirtualnej rzeczywistości, pogrupowane w 3 kategorie: · graniastosłupy · ostrosłupy · bryły obrotowe Empiriusz prezentuje podstawowe wiadomości z zakresu brył - nazewnictwo, budowę, rozkładanie na siatki. Zalety · Skuteczność nauczania – uczniowie uczą się najlepiej poprzez doświadczenie, a nie przy wykorzystaniu tradycyjnych metod podawczych. · Zwiększone zaangażowanie uczniów – uczniowie, którzy są bardziej zaangażowani w proces dydaktyczny, osiągają lepsze wyniki nauczania. · Bezpieczeństwo – wirtualna rzeczywistość w edukacji jest w pełni monitorowana przez nauczyciela. · Wyjątkowe, angażujące lekcje – uczniowie sami wykonują doświadczenia, rozkładają na siatki modele brył i obserwują rezultaty swoich działań. · Wygoda – wirtualne laboratorium jest zawsze w pełni wyposażone – nie trzeba kupować sprzętu i odczynników; nie ma problemu utylizacji materiałów chemicznych. · Łatwość w obsłudze – urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Warunki korzystania · Gwarancja 12 miesięcy · Polski serwis oraz wsparcie techniczne przez telefon. · Instrukcja obsługi w języku polskim · Szkolenia online · SLA 3 tygodnie Parametry techniczne 1. Gogle VR najwyższej klasy firmy HTC- model Vive Cosmos - 2880 x 1770 pikseli -rozdzielczość gogli HTC VIVE Cosmos co daje 1440 x 1700 pikseli na jedno oko - Przekątna ekranu - 2 x 3,4" - Częstotliwość odświeżania - 90 Hz - Pole widzenia - 110º - Możliwość używania okularów korekcyjnych - Wbudowane słuchawki - Czujniki: Akcelerometr, Żyroskop, Śledzenie laserowe - Dwa bezprzewodowe kontrolery z dużą precyzją śledzenia ruchu. 2. Wysokiej klasy jednostka sterująca z oprogramowaniem niezbędnym do działania gogli VR o parametrach nie niższych niż: RYZEN 5 2600, Karta graficzna: GeForce RTX 2060, Pamięć RAM: 8GB 3. Monitor Samsung Flip 2 WMR55R Możliwości finansowania Produkt spełnia wymagania rządowego programu Laboratoria Przyszłości oraz Aktywna Tablica dla szkół ponadpodstawowych. Wirtualne Laboratorium Empiriusz to: · Mobilne, samodzielne urządzenie z wbudowanym komputerem · Profesjonalne gogle VR · Kontrolery pozwalające odzwierciedlić w świecie VR ruchy rąk · Aplikacja VR z doświadczeniami w technologii VR · Ekran dotykowy do obsługi urządzenia · Karty laboratoryjne do każdego doświadczenia i karty pracy na zajęcia z matematyki · Scenariusze z pomysłami na niezapomniane lekcje z użyciem VR Uczeń, korzystając z gogli oraz kontrolerów, wykonuje zadania związane z geometrią przestrzenną lub przeprowadza zgodnie z instrukcją wybrane doświadczenie: porusza się po realistycznie wyglądającej pracowni, sięga po probówki i odczynniki, obserwuje reakcje, wyciąga z nich wnioski i efektywnie uczy się poprzez wirtualne doświadczenie. Pozostali uczniowie obserwują jego przebieg na dołączonym do zestawu ekranie Samsung Flip 2. Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a wysoka jakość grafiki pozwala poczuć się jak w prawdziwym laboratorium. ZAKRES TEMATYCZNY- Chemia 26 doświadczeń z zakresu szkoły podstawowej 1. Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki – destylacja 2. Badanie przewodnictwa elektrycznego metali 3. Badanie sposobów ochrony produktów stalowych przed korozją 4. Badanie składu powietrza 5. Badanie właściwości tlenku węgla(IV) 6. Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu 7. Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie 8. Otrzymywanie tlenku węgla(IV) 9. Reakcja cynku z kwasem chlorowodorowym (kwasem solnym) 10. Potwierdzenie prawa zachowania masy 11. Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji 12. Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą 13. Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą 14. Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu 15. Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie 16. Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie 17. Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV) 18. Otrzymywanie kwasu fosforowego(V) 19. Otrzymywanie soli przez działanie kwasem na zasadę 20. Reakcje magnezu z kwasami 21. Badanie właściwości etynu 22. Reakcja kwasu etanowego z magnezem 23. Reakcja kwasu etanowego z tlenkiem miedzi(II) 24. Reakcja wyższych kwasów karboksylowych z wodą bromową lub roztworem manganianu(VII) potasu 25. Wykrywanie białek 26. Badanie właściwości białek Chemia rozszerzenie 56 doświadczeń z zakresu szkoły ponadpodstawowej Chemia ogólna i nieorganiczna Systematyka związków nieorganicznych Potwierdzenie prawa zachowania masy Badanie charakteru chemicznego wybranych wodorków ZR Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą Działanie kwasu i zasady na wodorotlenku glinu ZR Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV) Otrzymywanie kwasu fosforowego(V) Elektrochemia. Roztwory. Reakcje w roztworach wodnych Reakcja miedzi z azotanem(V) srebra(I) ZR Porównanie aktywności chemicznej metali Badanie działania ogniwa Daniella Elektroliza kwasu chlorowodorowego ZR Elektroliza wodnego roztworu chlorku sodu ZR Elektroliza wodnego roztworu siarczanu(VI) miedzi(III) ZR Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki Ekstrakcja jodu z wodnego roztworu jodu w jodku potasu Reakcja cynku z kwasem siarkowym(VI) Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu ZR Charakterystyka pierwiastków i związków chemicznych Badanie właściwości amoniaku Badanie właściwości kwasu azotowego(V) Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie. Porównanie aktywności chemicznej fluorowców Reakcja chloru z sodem Otrzymywanie wodorotlenku chromu(III) ZR Reakcja wodorotlenku chromu(III) z kwasem i zasadą ZR Reakcja dichromianu(VI) potasu z azotanem(III) potasu w środowisku kwasu siatkowego(VI) ZR Utlenianie jonów chromu(III) nadtlenkiem wodoru w środowisku wodorotlenku sodu ZR Reakcja manganianu(VII) potasu z siarczanem(IV) sodu w środowisku kwasowym, obojętnym i zasadowym ZR Chemia organiczna Węglowodory. Alkohole. Fenole. Aldehydy i ketony Badanie właściwości etynu Badanie właściwości benzenu Badanie właściwości naftalenu ZR Badanie zachowania się alkoholi pierwszo-, drugo-, trzeciorzędowych wobec utleniaczy Badanie zachowania się alkoholi wobec wodorotlenku miedzi(II) Reakcja fenolu z wodorotlenkiem sodu Reakcja fenolu z chlorkiem żelaza(III) ZR Otrzymywanie acetaldehydu (etanalu) Reakcja formaldehydu (metanalu) z amoniakalnym roztworem tlenku srebra(I) Reakcja formaldehydu (metanalu) z wodorotlenkiem miedzi(II) Porównanie właściwości redukujących propan-2-onu i propanalu Kwasy karboksylowe. Estry. Aminy i amidy Reakcja kwasu octowego z magnezem Reakcja kwasu octowego z tlenkiem miedzi(II) Reakcja kwasu mrówkowego z wodnym roztworem manganianu(VII) potasu i kwasem siarkowym(VI) ZR Badanie właściwości wyższych kwasów karboksylowych Reakcja analiny z wodą bromową ZR Reakcja mocznika z wodą w środowisku kwasu siarkowego(VI) ZR Aminokwasy. Białka. Sacharydy Badanie właściwości glicyny Reakcja ksantoproteinowa Badanie właściwości białek Reakcja biuretowa Porównanie właściwości glukozy i fruktozy Działanie wody bromowej w obecności wodorowęglanu sodu na glukozę i fruktozę Badanie właściwości skrobi Hydroliza kwasowa skrobi *ZR – zakres rozszerzony Geometria Modele figur przestrzennych w wirtualnej rzeczywistości, pogrupowane w 3 kategorie: · graniastosłupy · ostrosłupy · bryły obrotowe Empiriusz prezentuje podstawowe wiadomości z zakresu brył - nazewnictwo, budowę, rozkładanie na siatki. Zalety · Skuteczność nauczania – uczniowie uczą się najlepiej poprzez doświadczenie, a nie przy wykorzystaniu tradycyjnych metod podawczych. · Zwiększone zaangażowanie uczniów – uczniowie, którzy są bardziej zaangażowani w proces dydaktyczny, osiągają lepsze wyniki nauczania. · Bezpieczeństwo – wirtualna rzeczywistość w edukacji jest w pełni monitorowana przez nauczyciela. · Wyjątkowe, angażujące lekcje – uczniowie sami wykonują doświadczenia, rozkładają na siatki modele brył i obserwują rezultaty swoich działań. · Wygoda – wirtualne laboratorium jest zawsze w pełni wyposażone – nie trzeba kupować sprzętu i odczynników; nie ma problemu utylizacji materiałów chemicznych. · Łatwość w obsłudze – urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Warunki korzystania · Gwarancja 12 miesięcy · Polski serwis oraz wsparcie techniczne przez telefon. · Instrukcja obsługi w języku polskim · Szkolenia online · SLA 3 tygodnie Parametry techniczne 1. Gogle VR najwyższej klasy firmy HTC- model Vive Cosmos - 2880 x 1770 pikseli -rozdzielczość gogli HTC VIVE Cosmos co daje 1440 x 1700 pikseli na jedno oko - Przekątna ekranu - 2 x 3,4" - Częstotliwość odświeżania - 90 Hz - Pole widzenia - 110º - Możliwość używania okularów korekcyjnych - Wbudowane słuchawki - Czujniki: Akcelerometr, Żyroskop, Śledzenie laserowe - Dwa bezprzewodowe kontrolery z dużą precyzją śledzenia ruchu. 2. Wysokiej klasy jednostka sterująca z oprogramowaniem niezbędnym do działania gogli VR o parametrach nie niższych niż: RYZEN 5 2600, Karta graficzna: GeForce RTX 2060, Pamięć RAM: 8GB 3. Monitor Samsung Flip 2 WMR55R Możliwości finansowania Produkt spełnia wymagania rządowego programu Laboratoria Przyszłości oraz Aktywna Tablica dla szkół ponadpodstawowych.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Nowa Era
Model
  • Empiriusz