Ei-System Eduterapeutica Escape Room Spe 1-3 Płock

ESCAPE ROOM SPE 1-3 pozwoli na ciekawe przeprowadzenie zajęć lekcyjnych. Gra sprawdza się w indywidualnej terapii jaki i tej grupowej. Niezależnie od potrzeb uczniów, dostosujesz ją do potrzeb każdego ucznia SPE. Gra sprawdzi się dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami i dysfunkcjami. Grę można …

od 570 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

ESCAPE ROOM SPE 1-3 pozwoli na ciekawe przeprowadzenie zajęć lekcyjnych. Gra sprawdza się w indywidualnej terapii jaki i tej grupowej. Niezależnie od potrzeb uczniów, dostosujesz ją do potrzeb każdego ucznia SPE. Gra sprawdzi się dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami i dysfunkcjami. Grę można dofinansować z programu Aktywna Tablica. Escape Room SPE 1-3 zawiera: 84 sztuki naklejek, 12 plakatów edukacyjnych, karty pracy, karty wzmacniające i koperty. 6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie, 4 scenariusze wraz z dostępem online do pracy, co umożliwia efektywną pracę na odległość, 2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy, 2 rodzaje dyplomów dla uczniów, plakat. Korzyści dla nauczyciela z wykorzystania Escape Room SPE 1-3: scenariusze Escape Room SPE 1-3 jest całkowicie gotowy do przeprowadzenia kreatywnych zajęć, pakiet zawiera kilka scenariuszy lekcji, dzięki czemu możesz je bezproblemowo dostosować do potrzeb, niezależnie czy są to zajęcia stacjonarne, czy zdalne, dzięki wykorzystaniu Escape Room SPE 1-3 nauka staje się ciekawszą, pełną wyzwań i przygód, uczeń nabywa nowe wiadomości, rozwija percepcje wzrokowe i słuchowe, w łatwy sposób można realizować cele kształcenia i rozwijać umiejętności, prezentując tematy z różnych obszarów nauczania, idealna gra dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami. Korzyści dla ucznia z wykorzystania Escape Room SPE 1-3: Escape Room SPE 1-3 dostosowany jest dostosowany dla SPE, w zestawie materiały posiadają materiały zapewniające wszechstronny rozwój, gra doskonale rozwija umiejętność czytania, pisania, mówienia, liczenia i prawidłowego rozumowania, uczeń nauczy się wyciągać wnioski i rozwiązywać problemy oraz nabędzie umiejętności prawidłowego radzenia sobie w sytuacjach stresowych, Escape Room SPE 1-3 to idealny produkt do kreatywnej i wyjątkowej terapii poprzez zabawę. Poznaj ciekawą tematykę scenariuszy i wybierz tą najbardziej odpowiednią! Z wizytą w gospodarstwie rolnym. Magia Świąt. W zaginionym parku dinozaurów. Podróż dookoła ziemi. Dzieci z Bullerbyn. Detektyw Matematyczny w sklepie. Wynalazki i odkrywcy. Jak działa mózg. Podróż w czasie. Ekologia i środowisko. Wszyscy jesteśmy różni. Scenariusz teatralny. Cechy produktu zestaw niestandardowych rozwiązań do logicznego myślenia w formie ciekawej przygody, zadania wychodzące poza standardowe sposoby nauczania, plakaty i karty wielokrotnego użytku. różne poziomy trudności i możliwość modyfikacji przebiegu zadań, łatwy sposób na zaangażowanie uczniów do pracy z dziećmi ze SPE, klarowność zadań, czytelny i przystępny podział zagadek, materiały adekwatne do wieku, możliwość nauki poprzez zabawę. O Autorkach: dr Julia Kisielewska – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog specjalny,współpracownik Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, nauczyciel współorganizujący proceskształcenia w Publicznej Szkole Podstawowej Specto, terapeutka i diagnosta w Stowarzyszeniu naRzecz Osób z Autyzmem ProFuturo oraz w prywatnym gabinecie psychologiczno-pedagogicznym, wtrackie studiów magisterskich z psychologii. Specjalizuje się w pracy z dziećmi w wiekuprzedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym z trudnościami i deficytami w rozwoju, z różnymirodzajami i stopniami niepełnosprawności (zwłaszcza z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną). dr Aneta Wojciechowska – pedagog specjalny, neurologopeda, diagnosta, terapeutka, nauczycielakademicki. Adiunkt w Laboratorium Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewiczaw Poznaniu, Kierownik Studiów Podyplomowych: Logopedia, Neurologopedia oraz Edukacja irehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Przewodnicząca Stowarzyszenia na RzeczOsób z Autyzmem ProFUTURO w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i działalność praktycznaobejmują diagnozę pod kątem zaburzeń spektrum autyzmu niemowląt, dzieci w wiekuprzedszkolnym i wczesnoszkolnym, zaburzenia rozwoju mowy dzieci do 5 roku życia, terapiępedagogiczną i neurologopedyczną osób ASD, z zaburzeniami genetycznymi i z zaburzeniami wrozwoju mowy. Posiada liczne kursy i szkolenia z zakresu narzędzi diagnostycznych pod kątemspektrum autyzmu i diagnozy funkcjonalnej, a także z zakresu oddziaływań terapeutycznych