Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych (E-book) Lublin

Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura …

od 80,50 Najbliżej: 0,5 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi. To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym! Spis treści: 1. Narzędzie Mapa portfela (10) Eksploracja (14) Eksploatacja (27) Eksploracja a eksploatacja (37) 2. Zarządzaj Wyznaczanie kierunku (50) Zarządzanie portfelem przyszłych przedsięwzięć (70) Zarządzanie portfelem aktualnych przedsięwzięć (109) 3. Twórz nowe Innowacje w obszarze propozycji wartości (142) Innowacje w obszarze zasobów (162) Innowacje w obszarze formuły zysków (188) Pytania diagnostyczne dla liderów (212) 4. Ulepszaj Zmiany dotyczące propozycji wartości (230) Zmiany dotyczące klienta (242) Zmiany w obszarze zasobów (254) Zmiany dotyczące formuły zysków (266) Pytania dla liderów (280) 5. Kultura Mapa kultury (296) Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308) Ocena kultury innowacyjności (314)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Etiemble Frederic, Smith Alan, Pigneur Yves, Osterwalder Alexander
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Rok wydania
  • 2021
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Ilość stron
  • 384