Centra Plus Cb 442 44Ah 420 A P+ Kraków

4,12
13 opinii

AKUMULATOR CENTRA PLUS 44Ah 420A Napięcie [V]: 12 Pojemność akumulatora [Ah]: 44 Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 420 Długość [mm]: 207 Szerokość [mm]: 175 Wysokość [mm]: 175 Położenie biegunów: 0 Rodzaj bieguna: EN Wykonanie strefy podłogowej: B13 Wymiary: 207X175X175 WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA …

od 252 Najbliżej: 5,9 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

AKUMULATOR CENTRA PLUS 44Ah 420A Napięcie [V]: 12 Pojemność akumulatora [Ah]: 44 Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 420 Długość [mm]: 207 Szerokość [mm]: 175 Wysokość [mm]: 175 Położenie biegunów: 0 Rodzaj bieguna: EN Wykonanie strefy podłogowej: B13 Wymiary: 207X175X175 WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA DOSTAWY! Uwaga przy sprzedaży nowych akumulatorów zużyty akumulator musi zostać oddany sprzedawcy (w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach Po zakupie akumulatora należy dopłacić 30 zł. opłaty depozytowej która jest zwracana po zwrocie starego akumulatora. Można jej dokonać poprzez allegro rozwijając szczegóły zakupu i przy kwocie wpłaty jest zakładka dopłać (brak tej możliwości w aplikacji mobilnej) lub wpłacając bezpośrednio na nasze konto które przesyłamy po zakupie akumulatora. Po zdaniu zużytego akumulatora opłata depozytowa jest zwracana. Zużyty Akumulator można oddać osobiście do naszego sklepu lub odesłać przesyłką zwrotną (zwrot we własnym zakresie), akumulator należy przepakować w nasze opakowanie i zabezpieczyć identycznie jak nowy. Kurier doręczający nie odbiera zużytego akumulatora. Wszechstronny akumulator Centra Plus może być zastosowany w niemal wszystkich typach samochodów z tradycyjnym układem napędowym, użytkowanych średnio intensywnie. Jest skuteczny (posiada 15% więcej mocy rozruchowej niż standardowe akumulatory, co daje pewność uruchomienia pojazdu nawet w trudnych warunkach) oraz bezpieczny: bezobsługowy (nie trzeba uzupełniać elektrolitu), posiada wieczko z centralnym odgazowaniem i zabezpieczeniem przeciwiskrowym. Stworzony przez uznanego i doświadczonego producenta akumulatorów dostarczanych do nowo produkowanych samochodów na tzw. pierwszy montaż (fabryczny). Zastosowanie: - Duże silniki wymagające większej mocy rozruchowej - Intensywna jazda miejska - Tradycyjne układy napędowe - Bogate wyposażenie - Ekstremalne temperatury

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Pojemność
  • 44 Ah
Moc rozruchowa
  • 420 A
Producent
  • Centra
Napięcie
  • 12V
Polaryzacja
  • P+
Długość (mm)
  • 207
Szerokość (mm)
  • 175
Wysokość (mm)
  • 175
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Rodzaj
  • Kwasowo-ołowiowe
Model
  • CB442

Opinie Centra Plus Cb 442 44Ah 420 A P+ Kraków

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,12 na podstawie 13 opinii
  • k...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobry akumulator. Od wielu lat kupuję akumulatory Centry i nigdy mnie nie zawiodły więc i tym razem wybór padł na Centre i jak dotąd jest wszystko OK.
    • dopasowanie
    • jakość
    • trwałość
  • janczar42
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    w trakcie testowania
    • dopasowanie
    • jakość
  • j...4
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Od lat używam akumulatory "centry" . Cena i jakość OK . Polecam .
    • dopasowanie
    • jakość
    • trwałość
  • Użytkownik Ceneo
    3,5
    Zamontowane w SC 1.1 54KM. Poprzednia Centra Plus z 2003 roku wytrzymała do grudnia 2009. W międzyczasie problemy z instalacją i ładowaniem już w lecie 2009 była prawie trupem. Obecna kupiona w grudniu 2009 produkcja 9E czyli maj 2009(już bez problemów w instalacji) właśnie dogorywa. Następnej zimy raczej nie przetrwa. Następny będzie pewnie VOLTMASTER 54010, Centra Standard ec412 albo Exide Classic cc400.
  • d...8
    4
    Niebawem 5 rok i działa, może dlatego że auto zwykle eksploatowane było na dłuższych odcinkach ? Auto stare miewałem problemy z układem ładowania, ale na szczęście aku wszystko wytrzymał. Aktualnie auto stoi nieużywane, a jest zima odpalanie po 10 dniach bywa kłopotliwe, ale daje radę.
    • trwały
    • bieguny nie pasują dobrze do klem
    • muszę dobijać lekko młotkiem