Next Level Racing ERS1 Elite NLR-E030 Kielce

Fotel Next Level Racing ERS1 Elite jest przeznaczony dla elitarnych kierowców wyścigowych, którzy wymagają najlepszej jakości do rywalizacji na najwyższym poziomie. Next Level Racing ERS1 Elite NLR-E030 Przeznaczony dla elitarnych kierowców wyścigowych, którzy wymagają najlepszego do rywalizacji na …

od 1 959 Najbliżej: 1,6 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Fotel Next Level Racing ERS1 Elite jest przeznaczony dla elitarnych kierowców wyścigowych, którzy wymagają najlepszej jakości do rywalizacji na najwyższym poziomie. Next Level Racing ERS1 Elite NLR-E030 Przeznaczony dla elitarnych kierowców wyścigowych, którzy wymagają najlepszego do rywalizacji na najwyższym poziomie. W pełni kompatybilny z serią Next Level Racing Elite i kokpitem GTtrack, użytkownik może bezpośrednio przymocować fotelik ERS1 Elite do swojego kokpitu w ciągu kilku minut.   Wykonany z oddychającego zamszu wyścigowego i szerokiej ramy, aby dopasować się do szerokiej gamy użytkowników. Oczekująca na opatentowanie konstrukcja z dodatkowym podwójnym fotelem rozkładanym dla maksymalnej sztywności i regulacji kąta. Użytkownik skorzysta z uzyskania dokładnie pożądanej pozycji przez długie godziny wyścigów. Fotelik ERS1 został zaprojektowany i opracowany dla użytkownika Elite, który chce mieć możliwość dostosowania do swoich potrzeb wyścigowych. Zaprojektowane i zbudowane dla komfortu Użytkownicy mogą teraz doświadczyć fotela, który został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby był wygodny podczas długich godzin wyścigów. Opracowany z podobnym projektem do fotela GTtrack, sprawdzony fotel był używany przez wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych na najwyższym poziomie.   Nowo dodana zamszowa tkanina wyścigowa zapewnia oszałamiające wykończenie siedziska ERS1 dla większego komfortu i oddychalności. Podwójne rozkładane fotele i podwójnie blokowane suwaki siedziska dają użytkownikowi możliwość precyzyjnego dostosowania ustawień do własnych preferencji, umożliwiając rozkładany maksymalny kąt 180 stopni oraz zakres regulacji do przodu i do tyłu wynoszący 170 mm, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla użytkownika o każdym rozmiarze . Stworzony dla elitarnych wyścigów SIM Fotel ERS1 został zaprojektowany z wyścigówką Elite SIM. Fotelik jest kompatybilny z istniejącymi i przyszłymi kokpitami Elite w Next Level Racing. Kompatybilność krzyżowa przenosi się również do innych kokpitów w ekosystemie, takich jak kokpit GTtrack. Mechanizm podwójnego pochylania oferuje szeroki zakres precyzyjnych regulacji kąta, a także większą wytrzymałość w porównaniu z konwencjonalnymi fotelami z pochylaniem pojedynczym. Zaprojektowany i wykonany z oddychającego zamszu wyścigowego Kompatybilny z elitarnymi kokpitami wyścigowymi i kokpitem GTtrack Nadaje się do wyścigów komfortowych i wytrzymałościowych Oczekujący na opatentowanie projekt wprowadzający nowy poziom sztywności do rozkładanych foteli Fotel z podwójną blokadą zapewnia maksymalną sztywność i regulację kąta Podwójnie blokowane suwaki siedziska zapewniają maksymalną wytrzymałość i precyzyjną regulację Uniwersalnie zaprojektowany, aby pasował do większości montowanych na dole aluminiowych podwozi kokpitu

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Next Level Racing
Kolor
  • Czarne
Kolor obicia
  • Czarny
Obciążenie maksymalne
  • 150kg
Model
  • ERS1 Elite NLR-E030

Opinie Next Level Racing ERS1 Elite NLR-E030 Kielce

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
3 na podstawie 1 opinia
  • j...w
    3
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Fotel świetny, ale z wadą w postaci nierówno zamontowanych elementów bocznych przez co oparcie jest lekko skrzywione względem siedziska. Całość zamontowałem w stelażu z problemami, ale działa. Nie chce mi się tego odsyłać i szyczpać się o to. Na każdym kroku bylejakość. Szyny też są wadliwe. Całość jednak jest ok. Sam fotel bardzo wygodny, ale nie polecam. Lepiej do simracingu coś co nie ma żadnego luzu. Ma to znaczenie przy hamowaniu.
    • wygoda
    • jakość materiałów
    • niesymetryczne
    • szyny wadliwe