Droga Startupu. Metoda sukcesu (e-Book) Płock

Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności. // Seth Godin --- Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych …

od 44,50 Najbliżej: 1,3 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności. // Seth Godin --- Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów! Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów. Dowiedz się, jak: wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim stosować metodologię Lean Startup uwalniać w organizacji pokłady kreatywności kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu Droga startupu - droga rozkwitu! DROGA STARTUPU została napisana z myślą o ułatwieniu menedżerom i przywódcom firm stawiania czoła wyzwaniom XXI wieku. Jednak to, co do tej pory widzieliśmy, blednie w porównaniu z nadciągającymi zmianami. Musimy się przygotować na tę nową, niepewną przyszłość. W niniejszej książce wielokrotnie starałem się podkreślać, że proponowana przeze mnie struktura organizacyjna nie jest ostatecznym osiągnięciem nauki o zarządzaniu. Nie stanowi też fundamentu uniwersalnego, najlepszego systemu zarządzania wszech czasów. Należy ją raczej traktować jak pierwszą z wielu zawierających ziarna własnej ewolucji. // Eric Ries Spis treści: Wprowadzenie (13) CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29) Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33) Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55) Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77) Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101) Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135) CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155) Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163) Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205) Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243) Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285) CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325) Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331) Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343) Epilog. Nowa religia obywatelska (373) Dodatek A. Dodatkowe źródła (379) Dodatek B. Katalog MVP (387) Słowo o metodach badawczych (395) Pełna przejrzystość (397) Podziękowania (399) Przypisy (405) O autorze: Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School. Więcej o Ericu i jego metodach przeczytacie tutaj: http://theleanstartup.com/

Specyfikacja

Autor
  • Eric Ries
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Rok wydania
  • 2018
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 416