Young Digital Planet eduSensus Uczeń zdolny Żywiec

4,5
1 opinia

Dla kogo? Program Każdy uczeń to Uczeń Zdolny przeznaczony jest do prowadzenia zajęć z uczniami w wieku 6-10 lat, wykazującymi ponadprzeciętne zdolności i ciekawość świata. Za jego pomocą nauczyciel może odkrywać talenty, pasje uczniów i rozbudzać ich zainteresowania. Przeznaczony jest dla …

od 749,89 Najbliżej: 24 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dla kogo? Program Każdy uczeń to Uczeń Zdolny przeznaczony jest do prowadzenia zajęć z uczniami w wieku 6-10 lat, wykazującymi ponadprzeciętne zdolności i ciekawość świata. Za jego pomocą nauczyciel może odkrywać talenty, pasje uczniów i rozbudzać ich zainteresowania. Przeznaczony jest dla nauczycieli klas I-III a materiał edukacyjny prowadzony w ramach pakietu Każdy Uczeń to Uczeń Zdolny prowadzony jest w formie projektów edukacyjnych. Każdy uczeń to uczeń zdolny w pigułce Czym wyróżnia się nasza oferta? Kup dziś w Arante a otrzymasz w prezencie program Akademia Umysłu Pamięć Co zawiera produkt? Składa się z pięciu obszarów tematycznych a każdy z nich podzielony jest na pięć projektów edukacyjnych: Świat wokół nas: Projekt BURZA Projekt WULKAN Projekt WODA Projekt TĘCZA Projekt DZIEŃ i NOC Kompas, Mapa, GPS: Projekt KOSMOS Projekt BIEGUNY ZIEMI Projekt DŻUNGLA Projekt RAFA KORALOWA Projekt ŚWIATOWE NAJ- Wynalazki: Projekt SAMOLOT Projekt TELEFON Projekt OKULARY Projekt PIENIĄDZE Projekt PAPIER Sami też to potrafimy: Projekt FILM ANIMOWANY Projekt CHLEB Projekt CZEKOLADA Projekt MUZYKA Projekt TEATR Co w trawie piszczy: Projekt UL Projekt DOMY ZWIERZĄT Projekt GROŹNE ROŚLINY Projekt DZIWNE ZWIERZĘTA Projekt MAŁE POŻYTECZNE Program zawiera 200 ekranów i animacji, nauczyciel otrzymuje przewodnik metodyczny. Jak działa? Każdy uczeń to uczeń zdolny wspiera realizację podstawy programowej na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Za jego pomocą uczeń nabywa odpowiednie kompetencje społeczne i uczy się współpracy w grupie. Dodatkowo program rozwija u dzieci kreatywność, przedsiębiorczość i zaradność. Wykorzystanie metody projektu podczas pracy z programem wpływa na odpowiedzialność uczniów jak również wpływa na poprawienie organizacji pracy. Projekty mogą obejmować jeden lub większą liczbę przedmiotów. Można w nich wykorzystać zarówno środowisko lokalne uczniów jak i zaangażować w jakimś stopniu ich rodziców. Dzięki wykorzystaniu podejścia projektowego uczniowie „wychodzą” poza standardowe ramy edukacyjne i przyswajają wiedzę poprzez rozwiązanie określonego zadania. Praca w grupie, podejście interdyscyplinarne a także opanowanie przydatnych kompetencji takich jak zastosowanie map myśli wzbudza zainteresowanie i zwiększa efektywność nauki. Dlaczego warto? Zastosowane podejście projektowe zwiększa skuteczność nauki, uczy rozwiązywania konkretnych problemów i wzbudza zaciekawienie Zagadnienia mają charakter interdyscyplinarny, dzięki czemu uczeń nie „zamyka” się w sztuczny sposób w dziedzinie przedmiotu szkolnego ale rozwija własne horyzonty Dzięki pracy zespołowej, oprócz kompetencji „twardych” dotyczących zgłębianego tematu, uczniowie zdobywają też umiejętności „miękkie” takie jak współpraca, określenie ról w zespole, zarządzanie zadaniami Uczy rozwiązywania problemów metodami naukowymi: formułowania hipotezy i jej udowadniania (lub obalenia) metodą dedukcji, co przekłada się na możliwość wykorzystania w szerokim zakresie możliwości nie tylko w szkole Uczniowie poznają umiejętność tworzenia map myśli, przydatną w codziennym życiu w efektywnym podejmowaniu decyzji Rozwija u dzieci kreatywność, przedsiębiorczość i zaradność Uczy efektywnego zarządzania organizacją pracy Poradnik metodyczny z jednej strony pokazuje nauczycielowi kierunek i możliwości ale jednocześnie nie zamyka możliwości samodzielnego podejścia i modyfikacji. Istnieje więc wiele różnych opcji pracy nad poszczególnymi projektami Program pozwala na pracę z rzutnikiem i tablicą interaktywną – dzięki czemu praca w klasie staje się bardziej efektywna i ciekawa Wykorzystuje najnowocześniejsze zdobycze psychologii behawioralnej np. mechanizmy grywalizacji, przedstawienie wyników w formie komiksu lub filmu co dodatkowo zwiększa efektywność w zdobywaniu wiedzy Zawiera dodatkowe elementy takie jak e-Sudoku, e-Mandale, dyplomy, szachy – z pewnością praca z programem się nie znudzi a wśród uczniów wywoła efekt WOW! Program powstał we współpracy z uznanymi specjalistami z dziedziny edukacji wczesnoszkolnej (Dr hab. Małgorzata Żytko, Dr Małgorzata Sieńczewska) a rozwiązanie zostało wysoko ocenione przez eksperta ds.neurodydaktyki dr Marzenę Żylińską. Otrzymujesz więc produkt nie tylko ciekawy ale posiadający gwarancję właściwego przygotowania metodycznego Certyfikat ISO 9001:2015 / 13485 producenta. Informacje techniczne Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność licencji: wieczysta Nośnik: pendrive Wymagania systemowe Każdy uczeń to uczeń zdolny: • Windows 7/8/10 - wersje 32- i 64-bit • Procesor 2,4 GHz • 1 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 2 GB (dla systemu 64-bit) • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 • Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami • Mysz lub inne urządzenie wskazujące • Port USB 2.0/3.0 • 700 MB miejsca na dysku twardym

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • YDP

Opinie Young Digital Planet eduSensus Uczeń zdolny Żywiec

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia