Dartmoor Rama Thunderbird Fr L Bez Dampera Dark Chrome Połysk Żywiec

FR oznacza freeride i właśnie do tego została stworzona najnowsza, aluminiowa rama Thunderbird FR! Rasowa maszyna przygotowana pod koła 27,5", aby zapewnić maksymalną zwrotność, zwinność i dobre prowadzenie roweru - a także lepszą dostępność, niż mniej popularne dwudziestki szóstki. Do wyboru: …

od 3 569 Najbliżej: 16 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

FR oznacza freeride i właśnie do tego została stworzona najnowsza, aluminiowa rama Thunderbird FR! Rasowa maszyna przygotowana pod koła 27,5", aby zapewnić maksymalną zwrotność, zwinność i dobre prowadzenie roweru - a także lepszą dostępność, niż mniej popularne dwudziestki szóstki. Do wyboru: sprężyna lub damper powietrzny - nie bez powodu, pamiętaj, to Ty dyktujesz reguły tej gry! Zaprojektowany z myślą o ściganiu się po ulubionych bikeparkach wraz z grupą przyjaciół, którzy czarne trasy łykają na rozgrzewkę. Piekielnie progresywny i sztywny, przygotowany na naprawdę mocne katowanie po najstromszych górskich zboczach i off-trails'ach. Tak samo dobrze sprawdzi się na "beer lapsach", o czym przekonasz się podczas niejednego ostrego podjazdu, gdy zawieszenie pozostaje na tyle responsywne, że nawet zimny browar nie zostanie porządnie wstrząśnięty po dotarciu na szczyt. Tak przynajmniej mówi nasz projektant R&D - Janek :) 180mm skoku z tyłu i do 200mm skoku z przodu wraz z geometrią pozwalającą zmieścić 29-calowe przednie koło oznacza, że możesz łatwo sparować go z widelcem z koroną dual tak, że nie oderwiesz oczu od swojego ukochanego mulleta. Dzięki świetnemu stosunkowi jakości do ceny możesz łatwo zaoszczędzić, tym samym zasilić budżet i podróżować więcej! Aby zapewnić bezawaryjną i płynną pracę tej rasowej maszyny, wszystkie połączenia oparte są na uszczelnianych łożyskach typu max i grubych osiach. Zawieszenie o progresywnym przełożeniu świetnie sprawdzi się zarówno z damperem sprężynowym, jak i damperem powietrznym o dużej objętości puszki. Zastosowanie systemu zawieszenia z hamulcem montowanym na niezależnym elemencie, pozwoliło wyeliminować wpływ hamowania na działanie zawieszenia. Progresywna konstrukcja zawieszenia doskonale sprawdza się w obu typach amortyzatorów: sprężynowych i powietrznych. Konstrukcja zmniejsza również negatywny wpływ hamowania na pracę zawieszenia. Jeśli potrzebujesz więcej tech info – główka ramy jest gotowa na przywitanie nowej generację widelców 1,8" tapered z koronami 68-69 mm, a dropout jest kompatybilny z uniwersalnym hakiem przerzutki SRAM (UDH). Rama Thunderbird FR będzie dostępna zarówno w wersji bez dampera, jak i z niezawodnym, powietrznym damperem X-Fusion H3C HLR coil rate 400​! SPECYFIKACJA Materiał: Aluminium 6061-T6 Kolory: Metallic Silver połysk, Czarny/Grafit matowy Rozmiary: M, L Opcje dampera: bez dampera; z damperem X-Fusion H3C HLR coil rate 400 Skok ramy: 180mm Sugerowany skok widelca: 180-200mm Rozmiar dampera: 225x75mm Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm Max rozmiar opony: 27.5x2.6" Max rozmiar zębatki: 36T Mocowanie piasty: 148x12mm Średnica sztycy/obejmy: 30.9mm/34.9mm Standard sterów: IS42/IS60 Hak przerzutki: SRAM UDH Waga: 3.9kg (bez dampera)

Specyfikacja

Producent
  • Dartmoor