Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych (PDF) Żory

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia …

od 8 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską. Spis treści: Wprowadzenie7 Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości11 1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych11 1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie19 1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta28 Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw34 2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw34 2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy41 2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych47 Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej54 3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych54 3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta - perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw58 3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta63 Zakończenie73 Bibliografia79 Spis rysunków93 Spis tabel95 Załączniki

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda
Rok wydania
  • 2020
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Ilość stron
  • 110
Format
  • PDF