Osobowościowe uwarunkowania zachowań wyborczych. Studium województwa śląskiego Żmigród

Osobowościowe uwarunkowania zachowań wyborczych Uniwersytet Śląski __________________________________________________________________ Fundamentem książki jest przekonanie, że osobowość i polityka są integralnymi płaszczyznami, które przenikają się na poziomie rozmaitych decyzji i zachowań. Zawarte …

od 24,48 Najbliżej: 37 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Osobowościowe uwarunkowania zachowań wyborczych Uniwersytet Śląski __________________________________________________________________ Fundamentem książki jest przekonanie, że osobowość i polityka są integralnymi płaszczyznami, które przenikają się na poziomie rozmaitych decyzji i zachowań. Zawarte w niej rozważania teoretyczne i empiryczne są wyrazem poszukiwania psychologicznych - zogniskowanych przede wszystkim w płaszczyźnie struktury osobowości wyborców - uwarunkowań zachowań wyborczych jednostek. Celem uzupełnienia analiz prezentowane badania poszerzono o kontekst preferencji ideologicznych, ukierunkowanych na autoidentyfikacje jednostek na kontinuum lewica-prawica oraz poziom ich nieufności politycznej. Badania uwarunkowań psychologicznych zachowań wyborczych mają ważne zastosowania praktyczne w różnych obszarach analizowania i projektowania procesów społecznych. Jednym z aspektów ich wykorzystania jest psychograficzna segmentacja rynku wyborczego, czyli wyodrębnienie grup docelowych wyborców z uwagi na zmienne, takie jak m.in. styl życia czy osobowość. Wśród innych wskazuje się projektowanie komunikatu politycznego - podobne idee mogą być bowiem przedstawiane obywatelom w różny sposób: obudowane pozytywnymi emocjami, w charakterze wyzwań, kampanii negatywnej, wzbudzającej lęk czy dającej poczucie bezpieczeństwa itp. ich skuteczność powinna uwzględniać psychologiczne cechy potencjalnych wyborców. W okresie każdej kampanii wyborczej wiele miejsca poświęca się również problematyce osób biernych wyborczo i niezdecydowanych dlatego diagnoza ich osobowych predyspozycji szczególnego znaczenia nabiera w kontekście budowania strategii aktywizujących obywateli do zainteresowania oraz czynnego udziału w wyborach. Autorzy: Agnieszka Turska-Kawa EAN: 9788377808337 Format: 163x229 mm Ilość stron: 230 ISBN: 9788377808337 Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski __________________________________________________________________ Autorzy: Agnieszka Turska-Kawa Rok wydania: 2013 Format: 163x229 mm Oprawa: broszurowa ISBN: 9788377808337 EAN: 9788377808337 Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski Ilość stron: 230 _________________________________________________________ Osobowościowe uwarunkowania zachowań wyborczych to wyjątkowy produkt, który wyróżnia się na rynku dzięki swojej doskonałej jakości . Dzięki swoim wyjątkowym cechom, produkt ten z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. __________________________________________________________________ Osobowościowe uwarunkowania zachowań wyborczych Uniwersytet Śląski Numer: 9788377808337, ATE-567074. Waga: 1.01 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Agnieszka Turska-Kawa
Wybrane wydawnictwa
  • Wydawnictwo Adam Marszałek
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 228
ISBN
  • 9788377808337