
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Złotów
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 38,67 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
30 km -
od 179,40 zł Oferta sklepu
Socjologia
30 km -
od 43,60 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Grzesznik nawrócony
30 km -
od 36,35 zł Oferta sklepu
Strażnik jeziora
30 km -
od 39,63 zł Oferta sklepu
Krótka historia czasu
30 km -
od 59,73 zł Oferta sklepu
Nowe informatyka na czasie podręcznik 3 liceum i technikum zakres rozszerzony
30 km -
od 83,61 zł Oferta sklepu
Muminki. Tom 1
30 km -
od 53,19 zł Oferta sklepu
Włoski Skarbiec. Tom 4
30 km -
od 43,60 zł Oferta sklepu
Miłosne tajemnice [okładka serialowa]
30 km -
od 60,61 zł Oferta sklepu
100/XX + 50. Antologia polskiego reportażu. Tom 3
30 km -
od 52,79 zł Oferta sklepu
Życie codzienne nauczycieli w II RP - Piotr Gołdyn
30 km -
od 35,61 zł Oferta sklepu
Martwe zwierzęta
30 km -
od 40 zł Oferta sklepu
444
30 km -
od 42,40 zł Oferta sklepu
Bogaty ojciec, biedny ojciec. Czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i klasa średnia - Robert Kiyosaki
30 km -
od 66,89 zł Oferta sklepu
Zamek Śpiący
30 km -
od 40,08 zł Oferta sklepu
Cukiernica z fotografii
30 km -
od 49,13 zł Oferta sklepu
Czasy, które nadejdą
30 km -
od 41,75 zł Oferta sklepu
Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych w krajowym systemie ratowniczo-gaśniczym. Aspekty prawno-organizacyjne
30 km -
od 49,13 zł Oferta sklepu
Drogi przez morze
30 km -
od 38,16 zł Oferta sklepu
Czytelniku, nienawidzę Cię!
30 km -
od 49,41 zł Oferta sklepu
Tajne epizody II wojny światowej
30 km -
od 45,93 zł Oferta sklepu
Historia i Teraźniejszość. Podręcznik dla liceów i techników. Klasa 1. 1945–1979
30 km -
od 53,25 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
30 km -
od 42,38 zł Oferta sklepu
Krótki kurs Tradycyjnej Medycyny Chińskiej
30 km -
od 44,73 zł Oferta sklepu
Biblioteka Narodowa. I, 338. Wybór prozy
30 km -
od 48,10 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
30 km -
od 199,31 zł Oferta sklepu
PA Frank Cappa
30 km -
od 39,63 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
30 km -
od 42,84 zł Oferta sklepu
Retoryka obrazu
30 km -
od 45,58 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
30 km -
od 23,99 zł Oferta sklepu
Detektyw Pozytywka - Grzegorz Kasdepke
0,1 km -
od 47,14 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
30 km -
od 67,09 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
30 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|