Zdjęcie Alis Games Ostrza w Mroku Podręcznik Główny - Zielona Góra

Alis Games Ostrza w Mroku Podręcznik Główny Zielona Góra

Podręcznik główny umożliwiający poczucie się jak członek gangu Peaky Blinders w świecie steampunkowej post-apokalipsy: OSTRZA W MROKU -- Pozostałe informacje: EAN: 9788396185228 Wydawca: Stinger Press Liczba stron: około 300 Cena okładkowa: 139zł Format książki: 23,5x15,8cm Chcecie zbudowac własne …

Ostatnia znana cena: 119,82 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Podręcznik główny umożliwiający poczucie się jak członek gangu Peaky Blinders w świecie steampunkowej post-apokalipsy: OSTRZA W MROKU -- Pozostałe informacje: EAN: 9788396185228 Wydawca: Stinger Press Liczba stron: około 300 Cena okładkowa: 139zł Format książki: 23,5x15,8cm Chcecie zbudowac własne imperium przestępcze jak członkowie Peaky Blinders w steampunkowym świecie inspirowany Dishonored? Świetnie trafiliście bo Ostrza w mroku. to gra fabularna o gangu śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa – jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć. Wasza nowo powstała szajka musi przetrwać pośród innych gangów, potężnych rodów szlacheckich, żądnych zemsty duchów i Błękitnych Płaszczy ze Straży Miejskiej oraz stawić czoła kuszącej, lecz zepsutej pieśni własnych dusz. Czy zdobędziecie wpływy w półświatku? Ile będziecie gotowi poświęcić, aby wspiąć się na sam szczyt? To gra nastawiona na akcje, MG nie potrzebuje długich przygowań do sesji ale musi być gotowy na reakcje na szaloną improwizację graczy.Autor szczegółowo, tłumaczy swoją wizję gry. Dzięki temu bez problemów można zrozumieć zamysł, jaki za nią stoi i odpowiednio do niej podejść. Informacje czysto mechaniczne są bardzo zgrabnie splecione z klimatycznymi opisami świata. Sam podręcznik stanowi niesamowite źródło inspiracji i natchnienia. W podręczniku znajdziecie: Zasady tworzenia barwnych postaci łotrów: Czyhaczy, Ogarów, Pająków, Pijawek, Siepaczy, Szeptuchów, Ściemniaczy. Różnorodne łotrowskie szajki: Cieni, Dilerów, Kultystów, Oprychów, Przemytników, Zabójców. Solidną mechanikę, która stawia fikcję na pierwszym miejscu: sytuacja, w jakiej znajduje się postać, jest równie ważna, co umiejętności bohatera. Szybkie zasady planowania kryminalnych przedsięwzięć, pozwalające pominąć żmudne ustalanie kolejnych posunięć krok po kroku. Zasady opisujące eksperymenty alchemiczne, majsterkowanie przy gadżetach oraz tajemne moce okultystyczne – w tym reguły umożliwiające granie duchami i jeszcze dziwniejszymi istotami. Przewodnik po nawiedzonym Zmierzchomurzu wraz z mapami, opisami frakcji i bohaterów niezależnych, szansami i zagrożeniami, za których sprawą od razu zanurzycie się w otwartym, reagującym na wasze działania świecie gry.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Alis Games
Typ
  • Podręczniki
Wydanie
  • Polskie
Minimalna liczba graczy
  • 2