Wilga Poznawaj Baw Się Odkrywaj Kosmos Puzzle Z Książką 205El. Ziębice

od 47,04 Najbliżej: 47 km

Wilga Poznawaj Baw Się Odkrywaj Kosmos Puzzle Z Książką 205El. Wilga Poznawaj, baw się, odkrywaj. Kosmos. Puzzle 205 elementów + książka" to wyjątkowy zestaw, który przenosi młodych odkrywców w pasjonującą podróż po kosmicznych tajemnicach. Ta ekscytująca przygoda oferuje nie tylko edukację, lecz także fascynującą zabawę oraz niezapomniane wrażenia. Odkrywanie galaktyk, mgławic, planet Układu Słonecznego czy nawet lądowanie na Księżycu staje się możliwe dzięki tym wyjątkowym puzzlom, które składają się z 205 elementów. To więcej niż zwykłe układanki - to możliwość zgłębienia kosmicznych tajemnic i zrozumienia niezwykłego piękna naszego wszechświata. Autorzy, Matteo Gaule i Nadia Fabris, przenoszą czytelników do fascynującego świata Kosmosu, oferując wspaniałe ilustracje i teksty, które dodatkowo wzbogacają doświadczenie podróży kosmicznej. Ten produkt nie tylko bawi i uczy dzieci, ale jest także świetnym narzędziem edukacyjnym dla szkół, przedszkoli i bibliotek, zachęcając młodych umysłów do zgłębiania wiedzy o przestrzeni kosmicznej. Wydawca, Wilga Play, prezentuje tę fascynującą podróż w formie pudełka kartonowego, które zawiera zarówno 205 elementów puzzli, jak i pasjonującą książkę. Dzięki wymiarom 273 x 235, ten zestaw daje możliwość eksploracji kosmicznych tajemnic w wygodny i atrakcyjny sposób. Zestaw "Poznawaj, baw się, odkrywaj. Kosmos. Puzzle 205 elementów + książka" nie tylko rozwija ciekawość i wiedzę dzieci w wieku 6+, ale również otwiera drzwi do niezwykłego świata kosmicznych przygód i możliwości, zapewniając niezapomniane doznania oraz rozbudzając pasję do nauki i odkrywania nieznanego.

• Wilga