
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Zgierz
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 31,44 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
9,3 km -
od 66,73 zł Oferta sklepu
Muminki. Tom 1
9,7 km -
od 209,30 zł Oferta sklepu
Socjologia
9,7 km -
od 45,73 zł Oferta sklepu
Angielski w tłumaczeniach Czasy + CD (mp3)
9,7 km -
od 157,89 zł Oferta sklepu
Encyclopedia of Aberrations - A Psychiatric Handbook
9,7 km -
od 49,17 zł Oferta sklepu
Nadejście Trzeciej Rzeszy
9,7 km -
od 26,28 zł Oferta sklepu
Gannibal. Tom 2
10 km -
od 40,01 zł Oferta sklepu
Kultor
11 km -
od 34,21 zł Oferta sklepu
Nieuchwytni
12 km -
od 37,02 zł Oferta sklepu
Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych w krajowym systemie ratowniczo-gaśniczym. Aspekty prawno-organizacyjne
9,7 km -
od 43,59 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
9,7 km -
od 19,89 zł Oferta sklepu
Hades i pupil z piekła. Superbohater z antyku. Tom 9
10 km -
od 71,99 zł Oferta sklepu
Spleciony wszechświat księga 1
12 km -
od 38,91 zł Oferta sklepu
Echo dawnych ksiąg - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
10 km -
od 20,88 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
10 km -
od 111 zł Oferta sklepu
Ikony. Fakty i legendy
11 km -
od 6,90 zł Oferta sklepu
Vampirina Disney Teatrzyk Z Papieru - Opracowanie Zbiorowe
11 km -
od 35,13 zł Oferta sklepu
Biblioteka Narodowa. I, 338. Wybór prozy
9,7 km -
od 30,92 zł Oferta sklepu
Córka Króla Piratów
10 km -
od 54,12 zł Oferta sklepu
Boska Komedia
10 km -
od 31,48 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
9,7 km -
od 36,76 zł Oferta sklepu
Colette
9,7 km -
od 110,33 zł Oferta sklepu
Pakiet Niespokojne pokolenie / Prawy umysł / Rozpieszczony umysł
9,7 km -
od 36,39 zł Oferta sklepu
Książka Kamasutra Extra
10 km -
od 47,61 zł Oferta sklepu
Flora świata. Storczyki Europy i obszarów sąsiednich
10 km -
od 37,80 zł Oferta sklepu
Niespokojne pokolenie. Jak wielkie przeprogramowanie dzieciństwa wywołało epidemie chorób psychicznych
9,7 km -
od 37,83 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
9,3 km -
od 154,90 zł Oferta sklepu
Wielki słownik chorób i dolegliwości. Przyczyny i sposoby uzdrowienia.
12 km -
od 47,54 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
9,3 km -
od 7,50 zł Oferta sklepu
Moja przygoda z „Boso…` Tom 3. Meksyk cz. 2 (książka + DVD)
11 km -
od 22,62 zł Oferta sklepu
Gujana spotkałem szczęśliwych indian
10 km -
od 41,71 zł Oferta sklepu
Szlaki rowerowe Polski. 70 najpiękniejszych tras na jeden i na kilka dni
9,3 km -
od 38,90 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
7,1 km -
od 74,50 zł Oferta sklepu
Voyeur. Tom 2. Komiksy erotyczne z Playboya
9,7 km -
od 97,66 zł Oferta sklepu
Biblia komiks. Boża historia od Początku po Wieczność
10 km -
od 53,06 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
9,7 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|