Uniprodo Teleskop refraktor Ø70mm 400mm statyw (UNITELESCOPE03) Zbąszyń

od 219 Najbliżej: 41 km

⭐⭐⭐⭐⭐ Teleskop refraktor - Ø70 mm - 400 mm - statyw marki Uniprodo ®️ ✅ Model: UNI_TELESCOPE_03 ✅ Nr katalogowy: 10250354 ✅ Stan produktu: Nowy ➡️ Najważniejsze cechy produktu: Precyzja – średnice soczewki 70 mm i ogniskowa 400 mm dają powiększenie 18-180x Uniwersalność – teleskop odpowiedni do obserwacji Księżyca i planet Stabilność – bezpieczny aluminiowy statyw z trzema nogami i regulacją wysokości Niewielka waga – tubus wykonany z lekkiego i łatwego w utrzymaniu aluminium Dużo elementów – idealny zestaw startowy z okularami, soczewka Barlowa, soczewkami odwracającymi i odpowiednimi osłonami ochronnymi ✅ Specyfikacja techniczna: Model: UNI_TELESCOPE_03 Producent: expondo Polska Nazwa katalogowa: Teleskop refraktor - Ø70 mm - 400 mm - statyw Nr katalogowy: 10250354 Stan: Nowy Ogniskowa (mm): 400 Celownik/wizjer: 5 x 24 Soczewka barlow: 3x Filtr Księżycowy: 1.25 Zdolność rozdzielcza: 1.71" Maksymalne użyteczne powiększenie: 180x Księżyc i planety: Tak Materiał: Statyw i tubus: aluminium; nóżki: guma Średnica (mm): 70 Wartość graniczna (mag): 18-180x Statyw: Aluminium Budowa tuby: Refraktor Typ teleskopu: Refraktor Soczewka Erector: 45° Hybrydowa przekątna (°): 45 Waga (kg): 2 Długość (cm): 44 Szerokość (cm): 28 Wysokość (cm): 60 ✅ Blisko Księżyca z teleskopem dla początkujących i profesjonalistów Czy to w obserwatorium, na uniwersytecie, czy jako astronom-amator przez okno dachowe, za pomocą teleskopu Uniprodo możesz oglądać gwiazdy. Przeżyj fascynującą przygodę z astronomią w najlepszym wydaniu! ✅ W podróż w kosmos z teleskopem do obserwacji gwiazd Ustaw statyw oraz okular i ruszaj w kosmos! Ciała niebieskie widoczne przez teleskop są ostre i mają odpowiedni kontrast. Wszystko za sprawą soczewki o średnicy 70 mm i ogniskowej 400 mm. W zależności od założonego okularu Księżyc i planety będą 18-180x większe. Aluminiowy tubus jest lekki i poręczny. Teleskop do obserwacji nieba stoi stabilnie na trzech nogach na dołączonym statywie z regulacją wysokości. Minimalne ruchy, takie jak te wymagane do obserwacji kosmosu, wykonasz za pomocą regulowanej dźwigni obrotowej. Luneta astronomiczna o maksymalnej wysokości 1,485 m idealnie nadaje się również dla małych odkrywców gwiazd. W szerokiej gamie akcesoriów znajdziesz m.in. soczewki Barlowa. Za ich pomocą powiększysz ciała niebieskie w ciągu kilku sekund. W tym celu należy włożyć soczewkę w odpowiednie miejsce przed okularem. Dzięki refraktorowi zaobserwujesz nawet ciemne obiekty, takie jak Księżyc, Jowisz i Saturn. Dołączone 3 okulary zapewniają wyraźny obraz w centrum i na krawędziach pola widzenia. Monochromatyczny filtr księżycowy zmniejsza jasność Księżyca podczas jego obserwacji. Jest to przyjemniejsze dla oka i zwiększa kontrast. Dzięki temu odkryjesz więcej księżycowych kraterów. ✅ Zawartość przesyłki: Teleskop refraktor UNI_TELESCOPE_03: Lunetka celownicza Nogi statywu Soczewka Barlowa Pryzmat diagonalny z osłonami 3 okulary Torba Instrukcja obsługi ⬇️ Zdjęcia produktu:

• Uniprodo
Ogniskowa