Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (E-book) Zawadzkie

Znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które …

od 69,90 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 10

Oferta sklepu

Opis

Znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Spis treści NOTA OD TŁUMACZA KOMENTARZ AUTORA WSTĘP Rozdział 1 NARZĘDZIA WPŁYWU Rozdział 2 REGUŁA WZAJEMNOŚCI Rozdział 3 ZAANGAŻOWANIE I KONSEKWENCJA Rozdział 4 SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI Rozdział 5 LUBIENIE I SYMPATIA Rozdział 6 AUTORYTET Rozdział 7 NIEDOSTĘPNOŚĆ Rozdział 8 WPŁYW W MGNIENIU OKA BIBLIOGRAFIA ŹRÓDŁA RYCIN I FOTOGRAFII PRZYPISY O autorze: Dr Robert Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Ponad 30 lat badań rozsławiło go jako wybitnego specjalistę z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje na dwóch wydziałach Uniwersytetu Stanowego w Arizonie: Wydziale Marketingu, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym W.P. Carey Distinguished Professor, oraz na Wydziale Psychologii, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym Regents’ Professor. Jest również prezesem Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji opartych na programie „Sześć reguł wywierania wpływu”.

Specyfikacja

Autor
  • Robert B. Cialdini
Wybrane wydawnictwa
  • GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 328
Format
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Psychologia