Komunikowanie organizacji w kryzysie (EPUB) Zawadzkie

Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, …

od 59,20 Najbliżej: 37 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych. Ze wstępu Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. () Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym. prof. dr hab. Jerzy Olędzki Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Wstęp 1. Wizerunek, reputacja i kryzys definicje i kluczowe zależności 1.1. Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2. Kryzys analiza definicji 1.3. Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4. Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5. Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6. Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2. Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1. Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2. Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3. Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3. Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4. Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5. Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1. Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2. Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3. Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4. Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5. Nauka przez analogie 3.6. Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7. Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8. Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1. Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2. Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9. Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1. Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2. Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3. Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4. Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5. Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6. Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7. Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8. Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9. Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10. Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Podsumowanie Wnioski Suplement. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations ankieta Bibliografia O autorze Przypisy

Specyfikacja

Autor
  • Dariusz Tworzydło
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Rok wydania
  • 2022
Ilość stron
  • 194
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa