
Zarażeni dźwiękiem Żary
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 41,93 zł Oferta sklepu
Niezłomna. Bezsilna Tom 1,5
42 km -
od 29,48 zł Oferta sklepu
Neymar. Chłopak, który urodził się, by grać w piłkę
42 km -
od 37,23 zł Oferta sklepu
Śmierć cesarzowi. Orły Imperium. Tom 21
42 km -
od 10,55 zł Oferta sklepu
Zaczarowana zagroda - Alina Centkiewicz, Centkiewicz Czesław
42 km -
od 33,90 zł Oferta sklepu
Dejta spokój!
42 km -
od 34,89 zł Oferta sklepu
Post mortem Tom 3 Księżycowa Pogoń - Green Mags
42 km -
od 16,74 zł Oferta sklepu
Elfie, mamy problem!
42 km -
od 17,02 zł Oferta sklepu
Rok 1984
42 km -
od 25,99 zł Oferta sklepu
Ronaldinho. Czarodziej piłki nożnej. Wydarzyło się naprawdę wyd. 3 - Yvette Żółtowska-Darska
0,5 km -
od 33,55 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
42 km -
od 30,65 zł Oferta sklepu
Okruchy dnia
42 km -
od 22,66 zł Oferta sklepu
Magia sprzątania
42 km -
od 42,71 zł Oferta sklepu
Kultor
42 km -
od 27,01 zł Oferta sklepu
Północne siostry
42 km -
od 44,56 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
42 km -
od 28,76 zł Oferta sklepu
Lwowska opowieść Tom 2 Gorzki smak rosolisu
42 km -
od 32,84 zł Oferta sklepu
Czytelniku, nienawidzę Cię!
42 km -
od 74,23 zł Oferta sklepu
Kosiarze. Żniwa śmierci. Tom 1
42 km -
od 41,12 zł Oferta sklepu
Echo dawnych ksiąg - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
42 km -
od 20,88 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
42 km -
od 29,38 zł Oferta sklepu
Kołysanki dla dzieci. Słuchaj i śpiewaj!
42 km -
od 39,60 zł Oferta sklepu
Ser i robaki wyd. 2 - Carlo Ginzburg
42 km -
od 27,53 zł Oferta sklepu
Gwiazda wieczorna wschodzi. Baśniobór. Tom 2
42 km -
od 23 zł Oferta sklepu
Detektyw Pozytywka - Grzegorz Kasdepke
0,5 km -
od 33,32 zł Oferta sklepu
Córka Króla Piratów
42 km -
od 36,66 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
42 km -
od 37,69 zł Oferta sklepu
Colette
42 km -
od 114,63 zł Oferta sklepu
Pakiet Niespokojne pokolenie / Prawy umysł / Rozpieszczony umysł
42 km -
od 38,05 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
42 km -
od 39,26 zł Oferta sklepu
Niespokojne pokolenie. Jak wielkie przeprogramowanie dzieciństwa wywołało epidemie chorób psychicznych
42 km -
od 39,26 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
42 km -
od 48,22 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
42 km -
od 39,53 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
42 km -
od 22,78 zł Oferta sklepu
Dinozaury Magiczna latarka. Frajda z czytania i wyszukiwania Jedność
42 km -
od 14,63 zł Oferta sklepu
Teczka edukacyjna 2-latka
42 km -
od 93,08 zł Oferta sklepu
Biblia Komiks wyd. 2
42 km -
od 53,06 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
42 km
Opis
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? Dlaczego Elon Musk może być ważny dla słuchaczy muzyki? Jak będą wyglądały wirtualne koncerty? Jakie są nowe podmioty na rynku muzycznym w dobie cyfryzacji? Odpowiedzi na te i inne pytania możesz znaleźć w pierwszej w Polsce muzycznej biblii dla początkujących i zaawansowanych. Tak kompleksowej publikacji dotyczącej rynku muzycznego jeszcze nie było! Ta wyjątkowa książka została napisana z myślą o pasjonatach muzyki przez pasjonata muzyki. Autorem jest Stanisław Trzciński, doktor nauk o kulturze i badacz Uniwersytetu SWPS, który współtworzy polski przemysł muzyczny od 30 lat. To kompleksowy, praktyczny podręcznik opisujący zasady działania współczesnego rynku muzycznego w erze sztucznej inteligencji. Publikacja zawiera najnowsze, przeprowadzone przez autora na szeroką skalę, badania polskich konsumentów muzyki i wywiady z najważniejszymi ludźmi polskiego przemysłu muzycznego oraz rozważania o kulturze i emocjach w muzyce. Autor, który jest kulturoznawcą i ekonomistą, sięga także do wiedzy z zakresu socjologii, antropologii, muzykologii i psychologii. Z jednej strony pisze o funkcjach emocji i mózgu, a także opisuje sposoby słuchania muzyki i uczestnictwa w koncertach, a z drugiej – zagłębia się w zagadnienia dotyczące wykorzystania muzyki w komunikacji marketingowej. Autora interesuje marketing muzyczny w reklamach i przestrzeni publicznej. W książce opisane są zasady działania algorytmów oraz playlist muzycznych tworzonych w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, a także na platformach takich jak TikTok i YouTube. Czytelnik znajdzie także rozważania futurologiczne z zakresu wizualnego słuchania muzyki i wykorzystania VR czy AI. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowania współczesnego, światowego rynku muzycznego. Autor przedstawia dane dotyczące rynków w USA, Azji i Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Ważnym elementem w książce jest pokazanie sektora muzycznego jako ważnego składnika gospodarki kreatywnej. Czytelnik dowie się wiele szczegółów dotyczących składowych, struktury i zasad funkcjonowania współczesnego przemysłu muzycznego w branży fonograficznej, publishingowej czy na rynku koncertowym. Autor opisuje też najważniejsze aspekty prawne dotyczące licencjonowania muzyki czy wspomagania się sztuczną inteligencją i te, dotyczące dynamicznie zmieniającego się rynku pracy artystów. To obowiązkowa lektura dla pasjonatów muzyki, twórców, artystów, debiutantów, menedżerów i pracowników przemysłu muzycznego, naukowców i badaczy, dziennikarzy, przedsiębiorców, specjalistów na rynku reklamy, marketingu i handlu. To pierwszy w Europie Centralnej podręcznik akademicki o rynku muzycznym dla studentów wydziałów humanistycznych: kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ekonomia, muzykologia, psychologia. Czytelnicy znajdą też w ramach publikacji kody QR, które umożliwią zapoznanie się z wybranymi badaniami i odsłuch muzyki dobranej przez autora książki. Tym samym otrzymujemy kolejną część vol. 12 – niewydawanej od 11 lat – kultowej serii kompilacji muzycznych Stanisława Trzcińskiego „Pozytywne Wibracje” (ponad 300 utworów i ponad 24 godziny muzyki), a także specjalną playlistę z utworami towarzyszącymi lekturze poszczególnych rozdziałów „Zarażonych dźwiękiem”. Informacja o autorze/ redaktorze: Stanisław Trzciński - kulturoznawca, ekonomista i publicysta. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie nauki o kulturze i religii. Członek Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną oraz nauczyciel akademicki Uniwersytetu SWPS i Collegium Civitas w Warszawie. Laureat Nagrody Specjalnej ZAiKS-u w 2022 roku za wieloletni wkład w rozwój polskiej kultury. W 2023 roku otrzymał wyróżnienie JM Rektora Uniwersytetu SWPS za rozprawę doktorską. Autor publikacji popularnonaukowych i naukowych dotyczących popkultury, sektorów kreatywnych i marketingu muzycznego. Bada polski rynek muzyczny i odbiorców muzyki. Przedsiębiorca, menedżer kultury, promotor koncertowy, wydawca i dziennikarz muzyczny. Prezes zarządu STX Music Solutions i współwłaściciel STX Jamboree. Założyciel portalu PrzestrzenMuzyki.pl (MyPlaylist). Dyrektor A&R Universal Music Polska (1995-2000). Autor i wydawca wyróżnianych Złotą Płytą serii albumów: Pozytywne Wibracje, Pinadolada, Pieprz i Wanilia i Sygnowano Fabryka Trzciny. Producent imprez masowych i festiwali muzycznych. Organizator gal wręczenia nagród Fryderyk w TVP2 (2007-2018) oraz koncertów artystów polskich i zagranicznych, takich jak Kylie Minogue, Macy Gray, Seal, Grace Jones, Kool & The Gang, Woody Allen, Al Di Meola, Scorpions, ZAZ, Gregory Porter czy Goran Bregovic. Członek Stowarzyszenia Autorów ZAiKS i Akademii Fonograficznej ZPAV. Fundator Fundacji Niespodzianka. Współtworzył Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny. Były menedżer Anny Marii Jopek. Udziałowiec klubu Filtry w Warszawie. Autor audycji muzycznych w Radiu PiN i Radiospacji.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Wybrane wydawnictwa |
|
Okładka |
|
Rok wydania |
|
Ilość stron |
|
ISBN |
|