Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ (E-book) Zakroczym

Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie "Książka dla Trenera 2015" Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami …

od 49,90 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 18

Oferta sklepu

Opis

Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie "Książka dla Trenera 2015" Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? Spis treści: Strona tytułowa Strona redakcyjna Dedykacja Wstęp Rozdział 1. Mała-wielka zmiana, która przekona ludzi do płacenia podatków w terminie Rozdział 2. Mała-wielka zmiana, która skłoni ludzi do pójścia pod prąd Rozdział 3. Mała zmiana w ujęciu przekazu, która skutkuje wielką różnicą Rozdział 4. Małe-wielkie zmiany, które pomogą wykorzenić zło Rozdział 5. Małe zmiany w nazwie, które mogą mieć rewolucyjne konsekwencje Rozdział 6. Mała-wielka zmiana, która prowadzi do przełomu w budowaniu dobrych relacji i współpracy Rozdział 7. Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci czerpać mądrość z doświadczenia Rozdział 8. Mała-wielka zmiana, która zobowiąże ludzi do dotrzymania słowa Rozdział 9. Małe-wielkie zmiany, które zagwarantują skuteczność twoim próbom perswazji Rozdział 10. Mała-wielka zmiana, dzięki której twoje próby perswazji nie przyniosą odwrotnych skutków Rozdział 11. Mała-wielka zmiana, która poprawi wydajność pracowników Rozdział 12. Małe-wielkie sprawy, na które trzeba uważać przy podejmowaniu decyzji Rozdział 13. Mała-wielka zmiana, która jest kluczem do planowania wywierania wpływu Rozdział 14. Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci wyegzekwować zobowiązania odroczone w czasie Rozdział 15. Małe-wielkie zmiany, które jesteś winien sobie Rozdział 16. Małe-wielkie kroki, które pozwolą ci wytrwać w dążeniu do celu Rozdział 17. Małe-wielkie zmiany, które zwiększą skuteczność opcji domyślnej Rozdział 18. Mała-wielka zmiana, która osłabi twoją skłonność do prokrastynacji Rozdział 19. Małe-wielkie zmiany, które pozwolą ci zatrzymać klientów Rozdział 20. Mała-wielka zmiana, która urzeczywistni twój potencjał Rozdział 21. Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci usprawnić przebieg zebrań Rozdział 22. Małe-wielkie zmiany, dzięki którym twój strój zapewni ci sukces Rozdział 23. Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci przedstawić się jako ekspert Rozdział 24. Mała-wielka zmiana, która wzmocni siłę przekazu niepewnego eksperta Rozdział 25. Mała-wielka zmiana, dzięki której nie zostaniesz najsłabszym ogniwem Rozdział 26. Mała-wielka zmiana, która zachęca do twórczego myślenia Rozdział 27. Mała-wielka zmiana, która wzmocni twoją pozycję podczas negocjacji Rozdział 28. Mała-wielka zmiana, która doda ci pewności siebie Rozdział 29. Mała-wielka zmiana a miłość Rozdział 30. Mały-wielki krok, który pomoże ci wybrać idealny prezent Rozdział 31. Mała zmiana, która prowadzi do wielkich korzyści z uczynności w pracy Rozdział 32. Mały akt wdzięczności, który prowadzi do zdobycia wielkiego wpływu na innych Rozdział 33. Element zaskoczenia małe ziarenko, które daje wielki plon Rozdział 34. Mały-wielki krok zapewniający niezbędną pomoc Rozdział 35. Mała-wielka zmiana, która pomoże ci skuteczniej negocjować Rozdział 36. Precyzja mały-wielki czynnik, gdy targujesz się o cenę Rozdział 37. Mała zmiana końcówki ceny, która ma wielki wpływ na decyzję o zakupie Rozdział 38. Mała zmiana kolejności prezentacji informacji, która da wielki efekt Rozdział 39. Mała-wielka zmiana, dzięki której dostaniesz dużo więcej za mniej Rozdział 40. Mała zmiana akcentu, która zwiększy odzew na twoją prośbę Rozdział 41. Rozpoznawalność mała-wielka zmiana, która zwiększy skuteczność twojej kampanii Rozdział 42. Mała-wielka zmiana, dzięki której podkreślisz alternatywne koszty decyzji Rozdział 43. Mała-wielka zmiana motywująca do kończenia rozpoczętych zadań Rozdział 44. Mała-wielka zmiana, która wzmocni lojalność klientów Rozdział 45. Mała-wielka zmiana, dzięki której 1 plus 1 da więcej niż 2 Rozdział 46. Mały krok w tył, który poprzedza wielki skok naprzód Rozdział 47. Małe potknięcia innych, które przełożysz na swój wielki sukces Rozdział 48. Od wystrzegania się błędów do zarządzania błędami mała zmiana prowadząca do wielkiego sukcesu Rozdział 49. Mała-wielka zmiana a najlepszy moment na pisanie recenzji w internecie Rozdział 50. Mała zmiana w treści e-maila, która bardzo ułatwi ci negocjowanie w biznesie Rozdział 51. Małe dotknięcie, które prowadzi do wielkiego wzrostu wartości przedmiotu Rozdział 52. Wisienka na torcie: mała-wielka zmiana, która ma największe znaczenie Rozdział bonusowy Podziękowania Przypisy O autorze: Dr Robert Cialdini - jeden z najwybitniejszych psychologów społecznych Robert B. Cialdini jest cenionym autorem, który specjalizuje się w psychologii społecznej i technikach wywierania wpływu na ludzi. Jego książki stanowią kamienie milowe w obszarze dziedzinie perswazji i manipulacji, a ich wpływ na dzisiejsze społeczeństwo jest niezaprzeczalny. Cialdini to ekspert w dziedzinie psychologii społecznej, zgłębiał i badał tajniki wywierania wpływu przez wiele lat. Jego pionierska praca nad technikami manipulacji i regułą niedostępności znalazła zastosowanie w wielu dziedzinach, od marketingu i sprzedaży po negocjacje i politykę. Jako autor bestsellerowych książek, Cialdini dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w sposób przystępny i praktyczny. Jego publikacja pt. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" została sprzedana w milionach egzemplarzy i przetłumaczona na 26 języków. Książki Roberta Cialdiniego, oferują nie tylko teoretyczne podstawy psychologii społecznej, ale także praktyczne narzędzia, które mogą być zastosowane w codziennym życiu. Czytelnicy odkrywają w nich skuteczne techniki wywierania wpływu, oparte na badaniach i dowodach naukowych. Dzięki Cialdiniemu i jego niezwykłej wiedzy, można poznać i zrozumieć tajniki perswazji, manipulacji i psychologii społecznej. Jego książki stanowią doskonałe narzędzia dla każdego, kto pragnie poznać podstawy, mowiące o tym, jak nasze decyzje i działania są kształtowane przez wpływ innych ludzi. Ponad 30 lat badań - specjalista z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji Obecnie pracuje na dwóch wydziałach Uniwersytetu Stanowego w Arizonie: Wydziale Marketingu, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym W.P. Carey Distinguished Professor, oraz na Wydziale Psychologii, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym Regents’ Professor. Jest również prezesem Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji opartych na programie „Sześć reguł wywierania wpływu”.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Robert B. Cialdini
Wybrane wydawnictwa
  • GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania
  • 2015
Format
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 288