Aguri Advans 3 Zabrze

4,88
12 opinii

Bagażnik rowerowy Aguri Advans to produkt uniwersalny. Pasuje do wszystkich popularnych typów nadwozi: sedan, kombi, hatchback, van, suv. Nie oznacza to jednak, że pasuje do wszystkich pojazdów, gdyż pewne niuanse konstrukcyjne nadwozia mogą wykluczać użytkowanie bagażnika Advans. Jeśli rozważasz …

od 615 Najbliżej: 18 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Bagażnik rowerowy Aguri Advans to produkt uniwersalny. Pasuje do wszystkich popularnych typów nadwozi: sedan, kombi, hatchback, van, suv. Nie oznacza to jednak, że pasuje do wszystkich pojazdów, gdyż pewne niuanse konstrukcyjne nadwozia mogą wykluczać użytkowanie bagażnika Advans. Jeśli rozważasz zakup bagażnika Aguri Advans zapoznaj się z listą kompatybilnych pojazdów, Jeśli twój pojazd znajduje się wśród nich, to możesz mieć pewność, że prawidłowo zamontowany bagażnik pozwoli bezpiecznie przetransportować twoje rowery. Bagażnik Advans swoją uniwersalność zawdzięcza temu, że posiada regulowane ramie podpierające bagażnik w górnej jego części oraz regulowanej długości pasy stabilizujące. Zarówno górne jak i dolne podpory, które mają kontakt z nadwoziem auta jak i końcówki pasów stabilizujących posiadają gumowe wykończenie, które zabezpiecza pojazd przed uszkodzeniem. Do budowy bagażnika Advans wykorzystano solidne materiały. Rama posiada średnicę 30 mm, co gwarantuje jej odpowiednią sztywność, nawet przy dużych przeciążaniach. Stalowa rama malowana jest proszkowo na srebrny kolor, więc dobrze komponuje się z podporami kół wykonanymi z aluminium. Co istotne całą konstrukcję można złożyć na płasko, co ułatwia przechowywanie bagażnika w aucie i w domu. Ważnym udogodnieniem w bagażnikach Advans jest zastosowanie wygodnych w obsłudze uchwytów rowerów. Mocują one ramę roweru do bagażnika i wraz paskami mocującymi koła do podpór stanowią zabezpieczenie przed przesuwaniem się roweru podczas transportu. Ich drugą ważną zaletą jest to, że zapewniają bezpieczny dystans pomiędzy rowerami, który chroni je przed odbijaniem się o siebie. W zestawie znajduje się też dodatkowy pasek zabezpieczający rowery o długości 2,5 m którym można objąć je wszystkie i zaczepić o bagażnik.

Specyfikacja

Dane podstawowe

Marka
  • AGURI
Model
  • Aguri Advans 3
Liczba rowerów
  • 3
Ładowność
  • 45 kg
Miejsce montażu
  • Inne
Punkt mocowania roweru
  • Koło
  • Rama
Średnica ramy
  • 22-80 mm
Cechy dodatkowe
  • Widoczność świateł po załadowaniu bagażnika
Rozmiar opony z obręczą
  • Dowolny
Materiał
  • Stal
Waga
  • 8,5 kg
Maksymalna waga roweru
  • 15 kg

Opinie Aguri Advans 3 Zabrze

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,88 na podstawie 12 opinii
  • D...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Skoda rapid spaceback. Po naciągnięciu pasków jest stabilny, nie spodziewaliśmy się że będzie się tak dobrze trzymał. Jest kilka rzeczy do poprawy bo główne orurowanie jest zbyt blisko karoserii i może uszkadzać. Metalowe haki na paskach równiez nie mają żadnej gumy wewnątrz, mogą rysować klapę, zmieści nawet rower o rozstawie osi 1.90cm. Swiatła i tablica w pełni widoczne.
    • kształt
    • łatwość montażu
    • wygląd
  • a...6
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Kupiłem świetny wieszak na rowery na klapę bagażnika. Montując go do nadwozia sedan warto dołożyć dodatkowe pasy mocowane do rylingu dachowego, ta czynność znacznie stabilizuje konstrukcję. Ogólnie produkt super
  • Jarosław
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Zdał egzamin na trasie. Wadą bagażnika jest montaż tylko na haki. W moim przypadku żebym czuł się pewny zrobiłem z pasów pętlę w koło klapy samochodu. I jest Ok
    • kształt
    • łatwość montażu
    • wygląd
  • j...i
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    KUPOWAŁEM Z NIEPEWNOŚCIĄ CZY NA 3 ROWERY BĘDZIE OK, ALE PO KILKU WYJAZDACH MOGĘ SPOKOJNIE POLECIĆ. ŁATWY MONTAŻ, SOLIDNE WYKONANIE.
  • Przemysław
    4
    Ku mojemu zaskoczeniu bagażnik się sprawdził (skoda octavia 2 htb) i to na bardzo nierównej drodze. Ale ... Po pierwsze, instrukcja obsługi to jakiś żart. Niewyraźne ni to rysunki, ni to zdjęcia - kolejność obrazów chyba losowa, raz kombi, raz hatchback - koszmar. Oglądaliśmy ją z kolegą i nie mogliśmy się nadziwić, że ktoś coś takiego z siebie "wydalił". Dopóki usiłowaliśmy trzymać się instrukcji, w naszych działaniach przypominaliśmy zapewne "sąsiadów" z popularnej czechosłowackiej bajki. Na szczęście jest "YT" i już po chwili mogliśmy podziwiać Panią, która z łatwością ogarnęła to, co "dzięki" instrukcji mogłoby nam zająć długie tygodnie. Po drugie, montaż bagażnika wymaga pokonania pewnej bariery mentalnej. Cała konstrukcja opiera się bowiem na czterech kawałkach gumy i sześciu głównych paskach mocujących. Co gorsza, paski te mają tendencję do luzowania się i wypadania (!) - w szczególności paski dolne (a wystarczyłoby dołożyć po wewnętrznej stronie uchwytów kilka małych kawałków gumy ...). Ale, kiedy już ogarniemy temat kąta oparcia bagażnika o zderzak i tylną klapę (uwaga na szybę), gumowych blokad (wkładanych u mnie od góry za klapę - inaczej, niż w "instrukcji") oraz podstawek, które nie są do niczego przymocowane, a jedynie opierają się na zderzaku i tylnej klapie, kiedy już zrobimy kilka stoperów na paskach (nie wiem, czy są potrzebne, ale instynkt podpowiada, że tak), wówczas za nieco ponad 500 PLN (z wysyłką) otrzymujemy działający, względnie cichy i całkiem stabilny bagażnik, na który można całkiem szybko i bez zbędnego wysiłku włożyć rowery i równie szybko je zdjąć. Podróżowaliśmy z 3 rowerami (2 x 28" i 1 x 20") z prędkością 80-90 km/h i na równej drodze nie było żadnego problemu. Reasumując, minusy to: tragiczna "instrukcja", poczucie niepewności po zamontowaniu bagażnika, luzujące się/wylatujące mocowania (również po każdorazowym otwarciu bagażnika), konieczność (?) robienia supełków / stoperów na pasku. Plusy zaś to konstrukcja względnie łatwa w samodzielnym montażu (po pierwszym przebrnięciu przez nieintuicyjny system mocowania), możliwość otwarcia klapy z zamontowanym bagażnikiem (chociaż z rowerami zajęcie to wymaga to nieco krzepy), widoczny po montażu numer rejestracyjny i światła samochodu, niska cena i oczywiście skuteczność. Bagażnik po prostu działa. Nie jest doskonały, ale się sprawdził w trasie i dla kogoś, kto jedynie sporadycznie przewozi rowery, jest on moim zdaniem w zupełności wystarczający, a z drobnymi poprawkami będzie bardzo dobry.