Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 35mm T2.9 RF-Mount Ząbkowice Śląskie

Sirui Venus Anamorphic 35mm F2.9 anamorficzny obiektyw stałoogniskowy, 1.6x, FF, Canon RFCharakterystyka Obejmuje czujniki pełnoklatkowe Zakres przysłony: T2,9 do T16 Współczynniki kształtu 2,4:1 i 2,8:1 bez kompresji Efekty niebieskiej smugi 10-listkowa przysłona tworzy owalny efekt bokeh Poziome …

od 4 899 Najbliżej: 19 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Sirui Venus Anamorphic 35mm F2.9 anamorficzny obiektyw stałoogniskowy, 1.6x, FF, Canon RFCharakterystyka Obejmuje czujniki pełnoklatkowe Zakres przysłony: T2,9 do T16 Współczynniki kształtu 2,4:1 i 2,8:1 bez kompresji Efekty niebieskiej smugi 10-listkowa przysłona tworzy owalny efekt bokeh Poziome pole widzenia obiektywu sferycznego 22 mm Średnica przedniego filtra: 82 mm Minimalna ogniskowa: 90 cm Skala ostrości w stopach i metrach Mocowanie obiektywu Canon RF Obiektyw Canon RF-mount 35mm T2.9 Anamorphic 1.6x firmy Sirui zapewnia szersze pole widzenia odpowiadające sferycznemu polu widzenia 22 mm na pełnej klatce. Nadaje się do fotografowania architektury, krajobrazów i ograniczonych przestrzeni, obiektyw ten oferuje bogate szczegóły, kinowy, owalny bokeh i artystyczne flary obiektywu. Obiektyw ten tworzy poziome niebieskie smugi, gdy jest skierowany na źródło światła, nadając nagranemu materiałowi senną lub science fiction estetykę. Obraz zarejestrowany w formacie 16:9 jest zmniejszany do anamorficznych proporcji 2,8:1, podczas gdy nagrywanie w formacie 3:2 daje końcowy obraz 2,4:1. Kluczowym aspektem obiektywów anamorficznych jest owalny bokeh, który może delikatnie zniekształcać obiekty i światła w oddali, zapewniając abstrakcyjne tło dla aktorów. Przysłona T2.9 zapewnia płytką głębię ostrości, rozmywając wszystko przed lub za wybraną płaszczyzną ostrości. Obiektyw jest wyposażony w gwint montażowy 1/4"-20 i posiada pierścienie regulacji ostrości i przysłony w stylu kinowym. Pełnoklatkowe pokrycieSolidny obiektyw z zaawansowaną optyką dla aparatów pełnoklatkowych. Konstrukcja anamorficzna Konstrukcja anamorficzna 35 mm zapewnia odpowiednik sferycznego pola widzenia 22 mm. Poziome efekty niebieskich smug 10 listków przysłony tworzy owalny efekt bokeh Dwa współczynniki proporcjiZapewnia współczynnik proporcji 2,4:1 podczas nagrywania w formacie 3:2 i współczynnik proporcji 2,8:1 w formacie 16:9. Jednolita konstrukcjaDopasowane odcienie kolorów, identyczne pozycje przekładni i wspólny zakres przysłony T2.9-T16 ułatwiają przełączanie między obiektywami z tej serii. Teraz jeszcze szerszyObiektyw ten charakteryzuje się 1,6-krotnym współczynnikiem kompresji. Gdy fotografujemy w 3:2, otrzymamy współczynnik proporcji 2.4:1. Gdy matryca jest ustawiona na 16:9, otrzymamy znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8:1, a wrażenia z oglądania są tak doskonałe i wciągające jak w formacie IMAX. Kadrowanie według własnego uznaniaNiezależnie od tego, czy chcesz fotografować wielkie sceny, czy ciasne ujęcia, obrazy uzyskane dzięki temu obiektywowi będą miały najwyższą jakość, wysoką rozdzielczość i dobrą ostrość. Jako obiektyw pełnoklatkowy, może on robić szersze zdjęcia niż jego odpowiedniki z matrycą APS-C, pozostawiając dużo miejsca na panoramowanie lub wprowadzanie zmian w poście. Na przykład, jeśli część obrazu jest zbędna, wystarczy ją wykadrować, nie martwiąc się o utratę pikseli. 35mm – szerokie pole widzeniaAnamorficzny 35mm odpowiada poziomemu polu widzenia pełnoklatkowego aparatu 22mm, pozwalając na umieszczenie w kadrze większej ilości elementów, dlatego też nadaje się do fotografowania architektury, krajobrazów i ciasnych przestrzeni. Piękny owalny bokehObiektyw o współczynniku kompresji 1,6x tworzy owalny bokeh o bardziej przyjemnym kształcie niż obiektywy o kompresji 1,33x, nadając materiałom filmowym dodatkowej wyrazistości i estetyki. Żywe flary obiektywuSkieruj źródło światła bezpośrednio na ten obiektyw, aby uzyskać charakterystyczne niebieskie flary obiektywu, z których słyną obiektywy anamorficzne, dodając do obrazu szczyptę magii. Maksymalny otwór przysłony T2.9Podczas fotografowania przy szerokim otwarciu przy T2.9 i skupieniu ostrości na obiekcie, otrzymamy obraz o płytkiej głębi ostrości, na którym obiekt będzie ostry, a inne obszary będą nieostre. Użycie szerokiej przysłony w warunkach słabego oświetlenia umożliwia aparatowi pobranie większej ilości światła i uzyskanie szybszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony został zaprojektowany w sposób bezstopniowy, aby zapewnić płynne sterowanie przysłoną. Obudowa obiektywu filmowegoObiektyw ten wygląda bardzo elegancko, ponieważ cała obudowa wykonana jest ze stopu aluminium. Ponadto pierścienie przysłony i ostrości są tak wyprofilowane, że zapewniają przyjemny opór i łatwą instalację systemu follow-focus. Dzięki otworowi na śrubę 1/4" na dole, obiektyw może być zamontowany bezpośrednio na płytce szybkiego mocowania, aby zachować równowagę całego zestawu. Doskonale pasuje do aparatów pełnoklatkowychObiektyw posiada natywne mocowanie dla systemów mocowania RF, L, E i Z, kompatybilne z takimi kamerami pełnoklatkowymi jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70, Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych obiektywów anamorficznych, obiektyw ten sprawi, że anamorfika stanie się dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sirui
Kod producenta
  • 6952060025650