Dell Rozszerzenie Gwarancji Z 3Letniej Prosupport Do 5Letniej Nbd Dla Latitude 9410 (L9SM9C_3PS5PS) Wyszków

Dostępność: Na zamówienieDell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata (4th/5th rok) – u użytkownika – 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu – czas reakcji: NBD – dla Latitude 9410 2-in-1 DELL 890-BLSG Latitude 9410 3Y ProSupport -> 5Y …

od 782,22 Najbliżej: 49 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dostępność: Na zamówienieDell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata (4th/5th rok) – u użytkownika – 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu – czas reakcji: NBD – dla Latitude 9410 2-in-1 DELL 890-BLSG Latitude 9410 3Y ProSupport -> 5Y ProSupport Manufacturer DELL TECHNOLOGIES Manufacturer Part No L9SM9C_3PS5PS Opis produktu Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy, czy też pracujesz w globalnym przedsiębiorstwie, pracownicy muszą mieć pewność, że korzystają z właściwego sprzętu. Użytkownicy realizują Twoją strategię biznesową i potrzebują specjalistycznej pomocy technicznej, aby sprostać wymaganiom. Dzięki prawidłowej obsłudze środowisk mieszanych Twój dział IT i firma Dell mogą ułatwić rozwój innowacyjnej działalności i ograniczenie złożoności, zapewniając aktywne uczestnictwo wszystkich dostawców sprzętu i oprogramowania w rozwiązywaniu problemów. Kluczowe zalety Całodobowy dostęp do specjalistów, którzy udzielają fachowej pomocy informatykom pracującym w przedsiębiorstwie Naprawa na miejscu u klienta następnego1 dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy Pomoc w razie incydentów dotyczących oprogramowania innych producentów do centrum danych, aplikacji użytkowników końcowych, systemów operacyjnych i oprogramowania wewnętrznego Dostęp do bezpiecznych, internetowych narzędzi do zarządzania częściami, co pozwala wygodnie serwisować własny sprzęt Product Properties Opis produktu Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport – rozszerzona umowa serwisowa – 2 lata – 4th/5th rok – u użytkownika Typ Rozszerzona umowa serwisowa Łącznie z obsługą Części i robocizna Lokalizacja U użytkownika Okres pełnego kontraktu 2 lata Okres wsparcia Czwarty i piąty rok Czas reakcji Następny dzień roboczy Dostępność obsługi 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu Zaprojektowany dla Latitude 9410 2-in-1

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Dell
Kod producenta
  • L9SM9C_3PS5PS
Rodzaj
  • Rozszerzenia gwarancji
Typ urządzenia
  • Biznesowe