Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik instruktażowy Adobe Wysokie Mazowieckie

Adobe After Effects jest ulubionym narzędziem profesjonalistów zajmujących się tworzeniem filmów, ich montażem i cyfrowym udoskonalaniem. Świetnie nadaje się też do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych czy przeznaczonych do publikacji w internecie. Pozwala na korzystanie z warstw …

od 129 Najbliżej: 49 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Adobe After Effects jest ulubionym narzędziem profesjonalistów zajmujących się tworzeniem filmów, ich montażem i cyfrowym udoskonalaniem. Świetnie nadaje się też do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych czy przeznaczonych do publikacji w internecie. Pozwala na korzystanie z warstw na wiele różnych sposobów, tworzenie kompozycji i animacji, dołączanie efektów wizualnych lub dźwiękowych, a także animowanie zarówno obiektów, jak i efektów. To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe - najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet. Przekonaj się, gdzie leży granica Twojej wyobraźni! Spis treści: GDZIE SĄ MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ? SPIS TREŚCI WPROWADZENIE Kilka słów o książce Wymagania Instalacja programów After Efects, Bridge i Media Encoder Fonty Optymalizacja wydajności Przywracanie ustawień domyślnych Przygotowanie plików z lekcjami Jak korzystać z lekcji Dodatkowe zasoby Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe 1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY Rozpoczynanie pracy Tworzenie projektu i importowanie materiałów Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy Animowanie kompozycji Podgląd wykonanej pracy Optymalizacja działania programu After Efects Renderowanie i eksportowanie kompozycji Dostosowywanie przestrzeni roboczej Zmienianie jasności interfejsu użytkownika Współpraca w After Efects Dodatkowe źródła informacji o After Efects 2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW Rozpoczynamy pracę Tworzenie nowej kompozycji Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora Dodawanie efektów do warstwy Stosowanie szablonu animacji Prekompozycja warstw na użytek animacji Podgląd działania efektów Dodawanie przezroczystości Renderowanie kompozycji 3. ANIMOWANIE TEKSTU Rozpoczynamy pracę Warstwy tekstowe Instalowanie fontów z biblioteki Adobe Fonts Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania Korzystanie z szablonu animacji tekstu Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa Animowanie odległości między literami Animowanie przezroczystości tekstu Animowanie obrazu zastępującego tekst Animowanie zaimportowanego obrazu Stosowanie grup animatorów tekstu Animowanie położenia warstwy Dodawanie rozmycia ruchu 4. WARSTWY KSZTAŁTU Rozpoczynamy pracę Tworzenie kompozycji Tworzenie warstwy kształtu Tworzenie samoanimującego się kształtu Powielanie kształtów Tworzenie własnych kształtów za pomocą narzędzia Pen (pióro) Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania Animowanie kształtu Animowanie z użyciem relacji hierarchiczności Tworzenie powiązań między punktami przy użyciu atrap Podgląd kompozycji 5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ Rozpoczynamy pracę Dopasowywanie punktów zaczepienia Ustanawianie relacji hierarchiczności warstw Prekomponowanie warstw Kluczowanie ścieżki ruchu Animowanie pozostałych elementów Efekty specjalne Animowanie warstw prekomponowanych Animowanie tła Dodawanie ścieżki dźwiękowej 6. ANIMOWANIE WARSTW Rozpoczynamy pracę Symulowanie zmian oświetlenia Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip Ograniczanie animacji za pomocą maski ścieżki Animowanie z zastosowaniem efektu Corner Pin Symulowanie zmierzchu Wyświetlanie czasów renderowania dla warstw Zmiana timingu kompozycji Prekomponowanie warstw 7. PRACA Z MASKAMI Maski Rozpoczynamy pracę Tworzenie maski za pomocą pióra Edycja maski Zmiękczanie krawędzi maski Zastępowanie zawartości maski Dodawanie cienia Tworzenie winiety 8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET Rozpoczynamy pracę Omówienie narzędzi Puppet Dodawanie pinezek położenia Dodawanie pinezek zaawansowanych i wyginania Usztywnianie obszaru Animowanie pozycji pinezek Stosowanie narzędzi Puppet do animowania filmu Nagrywanie animacji 9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY Kilka słów o rotoskopii Rozpoczynamy pracę Wyznaczanie brzegu segmentacji Dopracowanie maski warstwy Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush Modyfikacja tła Dodawanie tekstu animowanego Tworzenie pliku wyjściowego 10. USTALANIE KOLORYSTYKI I NASTROJU Rozpoczynamy pracę Wykrywanie scen w kompozycji Poprawianie kolorystyki Dodawanie efektu kolorowania Zmiana tła Korekcja koloru za pomocą funkcji Auto Contrast Klonowanie obiektu w scenie Przyciemnianie sceny Zamrażanie akcji Dodawanie przejść 11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ Rozpoczynamy pracę Przygotowanie głównej kompozycji Animowanie obrazu stanowiącego tło Konfigurowanie szablonu Poszerzanie panelu Essential Graphics o dodatkowe kontrolki Zabezpieczanie fragmentów klipu przed zmianą timingu Eksportowanie szablonu 12. PRACA W TRZECH WYMIARACH Rozpoczynamy pracę Tworzenie warstw 3D Animowanie warstw 3D Dodawanie światła otaczającego Prekomponowanie warstw Tworzenie tekstu 3D Widoki 3D Dodawanie kamery Oświetlanie sceny 13. STOSOWANIE EFEKTU 3D CAMERA TRACKER Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker Rozpoczynamy pracę Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych Przypinanie obrazu do płaszczyzny za pomocą specjalnej warstwy Porządkowanie kompozycji Dodawanie ostatniego obiektu Tworzenie realistycznych cieni Dodawanie efektu Podgląd kompozycji 14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI Rozpoczynamy pracę Stabilizowanie ujęć Jednopunktowe śledzenie ruchu Usuwanie obiektów niepożądanych Symulacja ruchów cząsteczek Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania 15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH Rozpoczynamy pracę O renderowaniu i produkcji Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue Tworzenie szablonów dla modułu Render Queue Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder O autorze: Lisa Fridsma pasjonuje się oprogramowaniem Adobe. W ciągu ostatniego ćwierćwiecza napisała ponad trzydzieści książek, w tym wiele z serii Oficjalny podręcznik. Jest właścicielką wydawnictwa Darlington Hill Productions. Mieszka w mieście Bethesda w stanie Maryland.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Lisa Fridsma
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 416
Tematyka
  • Grafika komputerowa
ISBN
  • 9788328903517