Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI Wrocław

Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i …

od 46,45 Najbliżej: 0,9 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. „Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”. ?Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School „Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”. ?Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Said Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work . Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku. Sztuczna inteligencja w biznesie – Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI Odkryj, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować Twoją firmę! Książka "Sztuczna inteligencja w biznesie" autorstwa Thomasa H. Davenporta i Nitina Mittala przedstawia strategie, które pozwolą Ci wykorzystać AI do budowy przewagi konkurencyjnej. Dla kogo jest ta książka? Menadżerowie i liderzy zespołów Przedsiębiorcy i właściciele firm Specjaliści ds. zarządzania i innowacji Osoby zainteresowane wdrażaniem technologii AI w biznesie Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne strategie wdrażania AI w organizacji Wiedzę na temat najlepszych praktyk w wykorzystaniu sztucznej inteligencji Inspirację do transformacji procesów biznesowych Umiejętność podejmowania lepszych decyzji opartych na danych Kluczowe tematy i obszary Strategie zarządzania w kontekście AI Wdrażanie technologii sztucznej inteligencji Zmiany organizacyjne i ich wpływ na kulturę firmy Przykłady zastosowania AI w wiodących firmach O Autorach Thomas H. Davenport i Nitin Mittal to uznani eksperci w dziedzinie zarządzania i technologii. Ich doświadczenie w pracy z czołowymi firmami pozwala im na przedstawienie praktycznych i skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie. O Wydawcy MT Biznes to wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach dotyczących zarządzania, innowacji i technologii. Dzięki bogatej ofercie książek, MT Biznes dostarcza wiedzę niezbędną do rozwoju i sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuMT Biznes Sp. z o.o.ul. Jutrzenki 11802-230 Warszawahandlowy@mtbiznes.pl665055813

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Thomas H. Davenport|Nitin Mittal
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 272
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788382312874