Sony FE G 50 mm f/2.5 SEL50F25G Wrocław

Obiektyw Sony FE 50 mm f/2.5 G SEL50F25G FE 50 mm f/2.5 - portretowy obiektyw Sony G Uniwersalny stałoogniskowy obiektyw Sony FE 50mm f/2.5 G łączy doskonałą jakość obrazu z aluminiową, ultrakompaktową obudową. Instrumenty o klasycznej ogniskowej 50mm przez lata były ulubionym narzędziem wielu sław …

od 2 689 Najbliżej: 0,5 km

Liczba ofert: 8

Oferta sklepu

Opis

Obiektyw Sony FE 50 mm f/2.5 G SEL50F25G FE 50 mm f/2.5 - portretowy obiektyw Sony G Uniwersalny stałoogniskowy obiektyw Sony FE 50mm f/2.5 G łączy doskonałą jakość obrazu z aluminiową, ultrakompaktową obudową. Instrumenty o klasycznej ogniskowej 50mm przez lata były ulubionym narzędziem wielu sław światowej fotografii. Dzięki naturalnej perspektywie i polu widzenia idealnie pasuje do fotografowania i filmowania różnorodnych motywów, od portretów, przez górskie widoki po codzienne materiały na vloga, za każdym razem zapewniając ujęcia o niezrównanej szczegółowości i wyjątkowej plastyce. Kompaktowy SEL50F25G jest doskonałym partnerem dla pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych i kamer wideo Sony z mocowaniem typu E, ale równie dobrze sprawdzi się z modelami z matrycą APS-C oferując ekwiwalent ogniskowej 75mm. Obiektyw wideo SEL50F25G - szybki AF z 2 silnikami liniowymi Sony FE 50 to wyjątkowa konstrukcja dla miłośników fotografii i wideo. Wewnętrzne ogniskowanie IF minimalizuje efekt oddychania podczas zmiany płaszczyzny ogniskowania, a dwa wydajne silniki liniowe szybko, celnie i co najważniejsze bezgłośnie ustawiają ostrość. Obiektyw wykorzystuje nowoczesne rozwiązania stosowane w bezlusterkowcach Sony, takie jak śledzenie obiektu i ustawianie ostrości na oko w czasie rzeczywistym, co pozwoli zarejestrować najbardziej ulotne sceny pierwszych kroków dziecka, tętniącej życiem nocnej ulicy czy zaskakującej miny portretowanej osoby. Uniwersalny obiektyw Sony G - fotografuj z bliska Sony FE 50 mm to nie tylko piękne portrety z niewielkie odległości. Nowoczesna konstrukcja optyczna pozwala podejść znacznie bliżej niż w przypadku klasycznych obiektywów standardowych. Minimalna odległość od obiektu wynosi zaledwie 35 cm w trybie AF i 31 cm w trybie MF, co z połączeniu z kątem widzenia wynoszącym 47 stopni ułatwia fotografowanie drobnych przedmiotów na Instagram, intrygujących detali architektonicznych, roślin, czy realizację dynamicznych ujęć wideo. Linear Response MF - precyzja manualnego ostrzenia Duży, wyraźny przełącznik trybu ostrości umieszczono optymalnie pod blokadą ostrości. Pozwala om wygodną zmianę trybów AF i MF w zależności od potrzeb. Dzięki funkcji Linear Response MF pierścień regulacji ostrości Sony FE 50 mm f/2.5 G reaguje bezpośrednio i liniowo nawet na najmniejsze korekty podczas ręcznego ustawiania ostrości. Obrót pierścieniem przekłada się bezpośrednio na zmianę ostrości, zapewniajac niedoścignioną precyzję i kontrolę. Sony FE 50 mm f/2.5 G - regulacja trybu pracy przysłony Unikatowa konstrukcja pierścienia przysłony wychodzi na przeciw odmiennym potrzebom fotografów i operatorów wideo. Podczas wykonywania zdjęć, odgłos kliknięcia mechanizmu podczas zmiany przysłony zapewnia, doceniane przez wiele osób, poczucie dodatkowej kontroli. Podczas rejestracji można jednym ruchem palca wyłączyć ten dźwięk, aby zapobiec nagraniu go na ścieżkę audio lub komfortowo pracować w sytuacjach wymagających absolutnej ciszy, na przykład na koncercie muzyki barokowej. Sony SEL50F25G - intuicyjny, konfigurowalny przycisk blokady ostrości Duży, okrągły przycisk blokady ostrości na korpusie Sony SEL50F25G wyrózna się kształtem i jest umieszczony w idealnym miejscu, tak, że w razie potrzeby bez trudu wyczujesz go palcem wskazującym - niezwykle ułatwia to kontrolę nad blokadą ostrości. W razie potrzeby przycisk można skonfigurować w menu aparatu, przypisując do niego inne użyteczne dla użytkownika funkcje, na takie jak Eye AF. Sony FE 50 mm - świetna ostrość i odwzorowanie barw Tor optyczny obiektywu Sony wykorzystuje układ 9 elementów w 9 grupach. Dzięki minimalnej odległości wewnętrznej soczewki od matrycy udało się uzyskać wyjątkowo kompaktowe rozmiary konstrukcji. W optyce SEL50F25G zastosowano 2 soczewki asferyczne, które zapewniają skuteczną kontrolę nad astygmatyzmem, zakrzywieniem pola, komą i aberracjami sferycznymi, gwarantując wysoki stopień ostrości i brak zniekształceń geometrycznych. Dodatkowo 1 element ED o bardzo niskiej dyspersji pomaga zredukować aberracje chromatyczne i rozmycie kolorów, wpływając na lepszą przejrzystość i neutralność kolorów. Optykę uzupełnia powłoka antyrefleksyjna, która tłumi niepożądane odbicia, flary, poprawiając kontrast, nawet podczas pracy pod światło. Obiektyw pełnoklatkowy Sony FE 50 mm - naturalny efekt bookeh Ogromną zaletą obiektywów serii G jest naturalny i plastyczny efekt rozmycia tła. Konstruktorzy stałoogniskowego FE50 mm uzyskali go umiejętnie łącząc zalety 7-listkowej przysłony o przekroju kołowym z nowoczesnym torem optycznym, który skutecznie minimalizuje aberrację sferyczną. Efektem są pełne plastyki zdjęcia i filmy o zniewalającej, trójwymiarowej głębi. Obiektyw stałoogniskowySony G - metalowy, uszczelniony Nigdy nie wiadomo, kiedy natrafisz na pasjonujący temat. Dlatego tak istotna jest zwiększona odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne. Pełnoklatkowy obiektyw FE 50 mm f/2.5 G posiada kompletny system uszczelek, który doskonale zabezpiecza wnętrze przed pyłem i wilgocią. Zapewnia to komfort i poczucie bezpieczeństwa, nie musisz obawiać się mrozu, lekkiego deszczu czy pyłu. Klasa wykończenia SEL-50F25G przywodzi na myśl najlepsze konstrukcje z czasów analogowych. Aby podkreślić wyjątkową jakość, będącą wizytówką serii G, obudowę i osłonę przeciwsłoneczną FE 50 wykonano z aluminium, a oznaczenia ogniskowej i wartości przysłony zostały precyzyjnie wygrawerowane. Sony FE 50 mm - obiektyw portretowy premium z serii G Obiektyw Sony SEL50F25G to element nowej serii trzech kompaktowych obiektywów premium typu G. Oferują one różne ogniskowe (od szerokiego kąta po klasyczny standard), zachowując identyczną klasę wykonania, wygląd, wykończenie i ułożenie elementów sterujących. Wszystkie trzy modele mają taką samą średnicę gwintu mocowania filtra, wystarczy Ci więc jeden zestaw akcesoriów. Są wyjątkowo kompaktowe, można więc wygodnie nosić je razem w pokrowcu, czy nawet w kieszeni kurtki. Idealnie pasują do małych aparatów pełnoklatkowych Sony A7c czy kamer Sony FX3, tworząc wymarzony zestaw do dyskretnego fotografowania i filmowania. Praktycznie identyczne wymiary i waga powodują, że w przypadku zmiany obiektywu nie ma potrzeby ponownego wyważania gimbala, co zapewnie usprawni pracę wielu zaawansowanych filmowców.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sony
Rodzaj
  • Portretowy
Model
  • FE 50 mm F2.5 G
Typ bagnetu
  • Sony E
Typ ogniskowania
  • Stałoogniskowe
Średnica filtra
  • 49 mm
Obiektyw do matryc
  • Pełna klatka
Ustawienie ostrości
  • Manualne
Liczba listków
  • 7
Ogniskowa
  • 50 mm
Pole widzenia
  • 47 stopni
Światłosiła
  • f/2,5
Stabilizacja
  • Bez stabilizacji

Opinie Sony FE G 50 mm f/2.5 SEL50F25G Wrocław

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 2 opinie
  • Rafał
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Produkt wysokiej jakości, niewielki, bardzo mobilny. Wcześniej korzystałem z tamrona 28-75, przesiadłem się na 50mm f2.5 G oraz 24 f2.8 G. Pod kątem ergonomii i radości z korzystania jest przepaść. Dużo wygodniej ostrzy się manualnie, pierścień przysłony dodaje sporo do radości z fotografowania. Wszystkie przyciski i przełączniki, których oczekiwałem, są. Trzeba się przyzwyczaić do ciasnego rozmieszczenia ich, ale nie uważam, by było to zbyt ciasne rozmieszczenie do komfortowej pracy. Sprzęt mam cały czas ze sobą i znów codziennie fotografuję. Z filtrem halacyjnym w stylu black pro mist zyskuje się look i czucie obiektywu analogowego. Liniowy focus i klikalna przysłona zdecydowanie wspierają taką analogową immersję. Obiektyw nie jest wybitnie jasny, to f2.5. Jeśli ktoś jest fanem dreamy looku i bardzo rozmytego tła, to nie jest obiektyw dla niego. Ja cenię sobie w reportażu odpowiednie, naturalne oddzielenie tematu od tła, bez mydlanego tła. Przy podejściu bliżej tło można zresztą całkiem nieźle rozmyć. Jeśli chodzi o fotografowanie nim w ciemniejszych pomieszczeniach, to na kościoły mi wystarcza, a na sale weselne i tak ustawiam lampy Quadralite 200 albo Quadralite 60, bez względu czy byłby to obiektyw 1.2 czy 2.5. Bez światła błyskowego żadnym z tych obiektywów nie uzyskam odpowiednich kolorów, więc jeśli możliwie jak największe rozmycie nie jest priorytetem, sugeruję wziąć to małe cacko, a za różnicę do Gmastera kupić zestaw lamp z modyfikatorami i jeszcze zostanie. Wtedy na zlecenia bierze się obiektyw i lampy, a w prywatnej fotografii ma się małego i wiernego kompana, który wszędzie się zmieści i daje mnóstwo frajdy.
    • jakość
    • jasność
    • ostrość
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    świetne szkło od sony
    • jakość
    • jasność
    • ostrość
    • tulipan w zestawie