SILCOM Multimedia Didakta - Mądrala i jego safari - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna Wrocław

Produkt/licencja jest przeznaczony dla placówek edukacyjnych, takich jak szkoły, przedszkola, szkoły językowe. Po zakupie prosimy o podanie danych do rejestracji (NIP/REGON, adres, nazwa placówki). Mądrala i jego safari jest programem stworzonym z myślą o uczniach szkoły podstawowej w klasach 1-6 . …

od 499 Najbliżej: 5,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Produkt/licencja jest przeznaczony dla placówek edukacyjnych, takich jak szkoły, przedszkola, szkoły językowe. Po zakupie prosimy o podanie danych do rejestracji (NIP/REGON, adres, nazwa placówki). Mądrala i jego safari jest programem stworzonym z myślą o uczniach szkoły podstawowej w klasach 1-6 . Dzięki tej pomocy dydaktycznej uczniowie dowiedzą się wszystkiego o ulubionych lub nieznanych dotąd zwierzętach. Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta Dostępna jest również stanowiskowa wersja produktu Mądrala i jego safari. Placówki, które mają komputery bez napędów CD/DVD mogą pobrać program instalacyjny ze strony www.silcom-multimedia.pl/download/ a następnie uruchomić program numerem seryjnym, który znajduje się w pudełku z płytą CD. Jedną z zalet programu Mądrala i jego safari jest to, że został on podzielony na 2 części: część encyklopedyczną oraz część praktyczną. W części encyklopedycznej dzieci zdobywają wiedzę o różnego rodzaju zwierzętach z całego świata, natomiast w części praktycznej sprawdzają swoją wiedzę.W części encyklopedycznej szczegółowo opisanych zostało 100 gatunków zwierząt. Uczeń dowie się jak zwierzę wygląda, gdzie występuje, czym się żywi oraz w wielu przypadkach będzie mógł posłuchać odgłosów wydawanych przez wybrane zwierzę. Zawartość opisów zwierząt: polska i łacińska nazwa nazwa gromady, do której zwierzę należy materiał faktograficzny informacje na temat naturalnego środowiska, w którym zwierzę żyje informacje na temat odżywiania się przedstawicieli danego gatunku Film prezentujący możliwości programu: W części praktycznej znajduje się 10 gier, które pomogą uczniom utrwalić wiedzę oraz przećwiczyć spostrzegawczość i wyobraźnię.Różnorodność gier z pewnością zadowoli zarówno najmłodszych uczniów, jak i tych trochę starszych. Gry oprócz utrwalania wiedzy wpływają na rywalizację uczniów. Rywalizacja wpłynie na zwiększenie czasu korzystania z programu oraz co za tym idzie na jeszcze szybsze przyswajanie informacji.Dodatkowo najlepsi uczniowie mogą otrzymać dyplom, który będą mogli wydrukować. Dzięki temu mały mądrala pęknie z dumy! Gry znajdujące się w programie: Oznacz poprawne możliwości Jak wygląda? Pytania testowe Uzupełnij nazwę Uporządkuj Uratuj zwierzęta Dopasuj do gromady Dopasuj dźwięk Fotosafari Puzzle Mądrala i jego safari współpracuje z tablicami interaktywnymi, więc z powodzeniem może zostać wykorzystany w trakcie lekcji w celu zwiększenia jej atrakcyjności. Wykorzystanie programu w trakcie lekcji pozwoli na zwiększenie aktywności uczniów oraz wpłynie na szybsze przyswajanie wiedzy.Obsługa programu nie przysporzy problemów nauczycielom i uczniom nie mającym na co dzień styczności z komputerem. Interfejs jest przejrzysty, czytelny, ale gdyby jednak pojawiły się jakiekolwiek problemy z obsługą programu to można skorzystać z instrukcji obsługi, która rozwiąże wszelkie problemy. Dotychczas uczniowie postrzegali naukę i zabawę jako dwie odrębne rzeczy. Dzięki programowi Mądrala i jego safari wszystko może się zmienić!Aplikacja została dopracowana w najmniejszych szczegółach - zarówno od strony merytorycznej jak i graficznej. Pozwoli to uczniom na wiele godzin wspaniałej rozrywki połączonej z nauką.Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego młodego mądrali! Wymagania systemowe Mądrala i jego safari: System operacyjny: Windows 7/8/10 Procesor: 2 GHz lub szybszy Pamięć RAM: minimum 2 GB Napęd DVD Karta graficzna Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • SILCOM