Neopbx Centrala Ip Enterprise Wrocław

Obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich (analogowych, cyfrowych ISDN – BRA, cyfrowych PRA, GSM, VOIP), Obsługa infolinii tradycyjnej oraz internetowej VOIP Rejestracja rozmów dla wszystkich abonentów wewnętrznych Obsługa transmisji obrazu Poczta głosowa dla wszystkich abonentów wewnętrznych …

od 7 374,98 Najbliżej: 48 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich (analogowych, cyfrowych ISDN – BRA, cyfrowych PRA, GSM, VOIP), Obsługa infolinii tradycyjnej oraz internetowej VOIP Rejestracja rozmów dla wszystkich abonentów wewnętrznych Obsługa transmisji obrazu Poczta głosowa dla wszystkich abonentów wewnętrznych Przekazywanie odebranych faksów na mail Możliwość wykonywania połączeń z zewnątrz na koszt centrali po autoryzacji Zarządzanie centralą przez przeglądarkę internetową Nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych lokalnych i zdalnych Obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych (IP, analogowych, ISDN, systemowych IP) Możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym programem softphone jako abonenta wewnętrznego Możliwość podłączenia telefonu komórkowego z zainstalowanym klientem SIP jako abonenta wewnętrznego (Android, iPhone) Łączenie wielu oddziałów Możliwość podłączenia aparatów zdalnych jako wewnętrznych abonentów centrali Telefony zdalne w jednej numeracji wewnętrznej Cyfrowe łącze między centralowe Możliwość łączenia dowolnej ilości central we wspólną sieć Obsługa kolejek (CALL CENTER) Wielopoziomowe menu głosowe IVR Możliwość automatycznego rozpoznania kraju osoby dzwoniącej i włączenie zapowiedzi lub menu IVR w odpowiednim języku LCR (Automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia) Obsługa numerów DDI na łączach VoIP i tradycyjnych Automatyczna synchronizacja z serwerem czasu Dowolna ilość trybów pracy centrali Nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VOIP Możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych Obsługa transmisji obrazu Wideo konferencje Możliwość autoryzacji połączeń (Wirtualny sekretariat) Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów: równomiernie , zgodnie z tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru CLIP Serwer faksów bez ograniczeń ilości kont Funkcja serwera PHP i SQL dla aplikacji PHP (np. CRM) Funkcja serwera plików z możliwością nadawania różnych praw dla użytkowników Windows Linux MacOS X Graficzny panel podglądu aktualnego stanu połączeń telefonicznych System bilingowy oraz raporty z pracy centrali w wersji tekstowej i graficznej z możliwością eksportu do PDF i CSV (opcja) Komunikaty głosowe w języku polskim (1000) Prezentacja CLIP FSK na wszystkich liniach wewnętrznych Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi przez telefon Interkom Jeśli jakiejś funkcjonalności nie ma na liście to nie znaczy że jej nie ma w centrali, tylko że nie została wypisana.