Lobbing Wrocław

4,5
1 opinia

Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich ?bohaterów? spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często …

od 29 Najbliżej: 0,9 km

Liczba ofert: 9

Oferta sklepu

Opis

Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich ?bohaterów? spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii ? bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych. O AUTORACH Bogusław Piwowar ? politolog, ekspert ds. mediów, reklamy oraz lobbingu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, studiów podyplomowych Prawo Mediów na Wydziale Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich w Katedrze Zarządzania i Finansów SGH i studiów MBA: Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi we Francuskim Instytucie Zarządzania i Instytucie Rozwoju Biznesu. Wykładowca z zakresu marketingu, reklamy, PR i lobbingu; autor licznych publikacji z zakresu zarządzania, reklamy i lobbingu. Wiceprezes Business Centre Club ? dyrektor Instytutu Lobbingu BCC. Jacek Świeca ? radca prawny w Kancelarii Rad ców Prawnych Kalwas i Wspólnicy, wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Członek Komitetu ds. Krajowej Struktu ry Kwalifi kacji w Zakresie Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ekspert medycyny i ochrony pracy Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Członek Konwentu i Wiceprzewodniczący Komisji ds. Prawa w Business Centre Club, wykładowca w Centrum Szkolenia Biznesu MASTERS, przedstawiciel BCC w Komisji Sejmowej ?Przyjazne Państwo?, ekspert Fundacji Ius et Lex, arbiter w Krajowym Sądzie Arbitrażowym w Warszawie. ISBN: 978-83-7561-064-2 EAN: 9788375610642 Wydawnictwo: Poltext Autorzy: Piwowar Bogusław, Świeca Jacek Rok wydania: 2010 Ilość stron: 152 Oprawa: miękka

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Świeca Jacek, Piwowar Bogusław
Wybrane wydawnictwa
  • Poltext
Okładka
  • Miękka
Format
  • 14 x 22 cm
Rok wydania
  • 2010
Ilość stron
  • 149
Język oryginału
  • Polski
ISBN
  • 9788375610642

Opinie Lobbing Wrocław

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia