Abonament Rachmistrz nexo dodatkowe stanowisko Wrocław

Abonament na ulepszenia dodatkowego stanowiska dla użytkowników Rachmistrza nexo posiadających ponad 3 stanowiska. Pozwala przez rok pobierać wszystkie aktualizacje programu wymuszone zmianami prawa bądź poszerzeniem funkcjonalności programu. Tylko dla osób, firm które posiadają odpowiednią …

od 44,15 Najbliżej: 10 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Abonament na ulepszenia dodatkowego stanowiska dla użytkowników Rachmistrza nexo posiadających ponad 3 stanowiska. Pozwala przez rok pobierać wszystkie aktualizacje programu wymuszone zmianami prawa bądź poszerzeniem funkcjonalności programu. Tylko dla osób, firm które posiadają odpowiednią licencję na program lub ją zakupią wraz z abonamentem. Cześć, jestem Rachmistrz nexo. Służę swoją pomocą firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Jestem niesamowicie prosty w obsłudze, więc każdy bezproblemowo poradzi sobie ze mną, ponadto jestem do tego bardzo funkcjonalny. Dzięki mnie, ewidencja księgowa nie będzie dla Ciebie problemem, bo zrobimy to szybko i sprawnie. Mnóstwo moich wbudowanych funkcji sprawi, że prowadzenie księgowości nigdy nie było takie proste (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Moim kolejnym dużym atutem jest m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków. Jestem częścią rodziny InsERT nexo – gdzie wszyscy jesteśmy częścią zintegrowanego pakietu. Są to: Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Moje zalety i możliwości to: poprzez sprawne przejście między formami księgowości sprawnie zarządzam księgą przychodów i rozchodów oraz rejestr podatku zryczałtowanego; ewidencja VAT i jej rozliczanie, sprzedaż marża, zakupy nie stanowi dla mnie problemu, rozliczę dla Ciebie nawet metodą kasową, dokonam korekty VAT w przypadku opóźnionych płatności z opcją tworzenia ich zapisów na podstawie JPK_VAT; rejestr środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), oraz rejestr wyposażenia i remanentów; mam możliwość poprowadzenia w formie podstawowej obsługi wynagrodzeń w przypadku umów cywilnoprawnych i o pracę oraz prowadzenia ewidencji osobowej; rozwinięty sposób rozliczeń właścicielskich np. składek ZUS wspólnika, rejestr przychodów z innych źródeł, ulgi (w tym odliczenia i obniżki podatku); rejestr prywatnych oraz firmowych pojazdów, które są używane do prowadzenia działalności gospodarczej z opcją pełnego lub częściowego odliczenia VAT; pełne zarządzanie dowodami wewnętrznymi czyli dokumentami własnymi podmiotu dotyczącymi operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsłużę finanse firmy gotówkowe i bezgotówkowe z możliwością raportów kasowych; obsłużę finanse związane z rachunkami bankowymi, przelewy zwykłe, ZUS czy też podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej; rejestr i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, kombinacja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; dzięki modułowi deklaracji jestem odpowiedzialny za wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT, a także za wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość ich eksportu do programu Płatnik. automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą konkretnych schematów; współpracuję z systemem sprzedaży Subiekt nexo; mam możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej; obsługuję pliki JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów; przygotuję księgi i dokumenty księgowe do generowania pliku JPK oraz dostarczę je na potrzeby kontroli skarbowej przygotuję procedury centralnego rozliczania VAT (z zachowaniem struktury jednostki centralnej i jednostki podrzędnej); dokonam analizy partnerów i kontrahentów w ramach dostępnych danych (GUS, MF, Biała Lista Podatników, VIES, rejestr kaucji gwarancyjnych); Komunikuję się z powiązanymi osobami poprzez wbudowaną pocztę lub SMS; Obsługa RODO: cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia (anonimizacja). Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie. Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków. Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT; obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej; obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów; generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych; wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.); badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych; komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS. Obsługa RODO: cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Insert
Okres licencji
  • 1 rok
Liczba stanowisk
  • 1
Rodzaj
  • Cyfrowa
Wersja
  • ESD
Wersja językowa
  • Polska
Typ licencji
  • Komercyjna
System operacyjny
  • Windows