Reklama cyfrowa Wolbrom

Reklama cyfrowa Podręcznik Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN: 9788381426176 W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż …

od 24,58 Najbliżej: 34 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Reklama cyfrowa Podręcznik Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN: 9788381426176 W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes. Tytuł oryginalny: Digital Advertising Podtytuł: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych Autor: McStay Andrew Język: polski Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Tłumaczenie: Jankowiak Karolina ISBN: 9788381426176 Rok wydania: 2021 Wydanie: 1 Liczba stron: 306 Oprawa: Miękka Format: 17.0x24.0cm Ciężar: 0.51 kg Typ publikacji: Książka Kategoria: Reklama. Promocja

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Andrew McStay
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 306
Tematyka
  • Aplikacje biurowe
  • Biznes
  • Podręczniki akademickie
  • Sieci komputerowe
  • Webmasterstwo
ISBN
  • 9788381426176
Model
  • miękka