Learning Resources Zoomy 2.0 Ręczny Mikroskop Cyfrowy Wodzisław Śląski

Dla kogo? B ZOOMY 2.0 - ręczny mikroskop cyfrowy dla dzieci 4 lata+ Ręczny mikroskop cyfrowy to doskonałe narzędzie do prowadzenia obserwacji świata przyrody i własnego ciała. Jest prosty w obsłudze i poręczny. Można dotrzeć nim do trudno dostępnych przedmiotów, by poznać ich budowę. B ZOOMY 2.0 …

od 299 Najbliżej: 1,2 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dla kogo? B ZOOMY 2.0 - ręczny mikroskop cyfrowy dla dzieci 4 lata+ Ręczny mikroskop cyfrowy to doskonałe narzędzie do prowadzenia obserwacji świata przyrody i własnego ciała. Jest prosty w obsłudze i poręczny. Można dotrzeć nim do trudno dostępnych przedmiotów, by poznać ich budowę. B ZOOMY 2.0 posiada ręczną regulację powiększenia. W celu wyświetlenia podglądu należy go podłączyć do komputera lub tablicy multimedialnej. Jakość przekazu jest naprawdę imponująca, dzięki czemu uzyskany obraz zachwyci każdego. Mikroskop cyfrowy posłuży jako pomoc edukacyjna w trakcie lekcji przyrody lub biologii. Rozbudzi funkcje poznawcze młodszych i starszych użytkowników oraz zaspokoi ich ciekawość na temat otaczającego świata. Z tego względu model B ZOOMY 2.0 nadaje się do wykorzystania w placówkach edukacyjnych oraz podczas samodzielnych zabaw w domu. Może posłużyć do indywidualnej obserwacji oraz w pracach grupowych, a dzięki połączeniu z tablicą: do prowadzenia lekcji w całej klasie. Z pewnością urozmaici zajęcia edukacyjne i wpłynie na efektywniejszą naukę użytkowników w każdym wieku. Mając na wyposażeniu ten model, nie musisz się martwić, że nie wszyscy uczniowie zdążą na lekcji podejść do mikroskopu. Nie ma też konieczności rozkładania pojedynczych egzemplarzy z całym osprzętem i pilnowania ich prawidłowej obsługi. Praca z B ZOOMY 2.0 jest naprawdę prostsza i efektywniejsza! [ikony-produktu-opisy] Dlaczego warto? Funkcje poznawcze: wiedza przyrodnicza Dzieci są bardzo ciekawe świata i praw nim rządzących. Z chęcią uczą się nowych rzeczy i domagają odpowiedzi na nurtujące je pytania. Zabawa Mikroskopem cyfrowym B ZOOMY 2.0 daje właśnie taką odpowiedź na temat przyrody oraz własnego ciała. Pod tym cyfrowym urządzeniem możesz obserwować naprawdę wiele przedmiotów. Pokażesz maluchom, jak zbudowane są owoce i warzywa, z czego składa się ich paznokieć lub włos, jaki kształt mają ziarenka piasku lub nasiona itd. Dzięki samodzielnie prowadzonym obserwacjom dziecko zaspokaja naturalną ciekawość oraz zdobywa nową wiedzę o świecie. To zaspokaja jego funkcje poznawcze i rozwija intelektualnie. Starsze dziecko skorzysta w profesjonalny sposób z właściwości mikroskopu. Będzie mogło prowadzić złożone obserwacje, na przykład wzrostu komórek w kiełkującym ziarenku czy na temat budowy ludzkiego naskórka, kropli krwi, owadów itd. Zdobytą wiedzę wykorzysta w szkole na lekcjach przyrody i biologii lub na kołach zainteresowań. Rozwój intelektualny: obserwacja, koncentracja uwagi Najmłodsi wraz z wiekiem doskonalą koncentrowanie uwagi na szczególe. Nie posiadają tej umiejętności od razu, muszą nad nią popracować. Na szczęście takie urządzenia jak Mikroskop cyfrowy pozwalają na usprawnianie tej funkcji i trenowanie skupienia. To pozwala dzieciom lepiej przyswajać wiedzę i rozwijać pamięć operacyjną niezbędną do efektywnego uczenia się. W trakcie obserwacji wybranych przedmiotów, Twoja pociecha musi się po prostu skoncentrować, by właściwie odczytać i zinterpretować obraz. Jest on na tyle ciekawy, że nawet młodsze dzieci nie mają problemu z dłuższym utrzymaniem skupienia. Komunikacja: język opisowy Zabawa Mikroskopem cyfrowym daje przestrzeń do rozwijania kompetencji językowych dziecka. Zdobyta dzięki prowadzeniu obserwacji wiedza w zdecydowany sposób wpływa na rozwój mowy. Poszerza zasób słownictwa małego użytkownika, uczy tworzenia bogatych wypowiedzi o charakterze opisowym. W trakcie obserwacji warto opowiadać dziecku o tym, co widzi na monitorze. Posługuj się różnorodną terminologią określającą kształty, kolory, strukturę i budowę przedmiotów. Tłumacz maluszkowi, co oznaczają użyte pojęcia i zachęcaj do samodzielnego budowania opowieści na ich temat. Dzięki takiej zabawie utrwalisz poznane słownictwo, jednocześnie stymulując pamięć dziecka. Starsi użytkownicy również mogą doskonalić zdolność wypowiadania się na temat swoich obserwacji i prowadzić na przykład tematyczne notatki o obiektach. Zasoby: pomoc edukacyjna w domu i placówce edukacyjnej Ręczny mikroskop cyfrowy stanowi doskonałą pomoc edukacyjną w domu oraz w szkołach czy innych placówkach. Zastąpi tradycyjne modele, które są trudniejsze w obsłudze i wymagają specjalistycznych odczynników oraz nadzoru osoby dorosłej. Dzięki temu modelowi zyskujesz pomocne narzędzie do rozbudzania ciekawości najmłodszych użytkowników oraz budowania ich wiedzy o świecie oraz nich samych. Podglądanie przyrody oraz obserwowanie swojego ciała czy innych przedmiotów to czynności, które dają podstawy do nauki poprzez zabawę. Takie połączenie jest znacznie efektywniejsze niż tradycyjne metody, a zdobyta w ten sposób wiedza dłużej zapada w pamięć. Mikroskop cyfrowy B ZOOMY 2.0 umożliwia stworzenie kącika przyrodniczego lub biologicznego w starszych grupach przedszkolnych a także młodszych i starszych klasach szkół podstawowych. Dzięki niemu możesz zachęcać użytkowników w każdym wieku do prowadzenia obserwacji na lekcjach lub kołach zainteresowań. Taki kącik możesz również stworzyć swojemu dziecku w domu. Mikroskop cyfrowy nadaje się dla każdego dziecka oraz dla młodzieży. Wystarczy, że dostosujesz poziom obserwacji do wieku użytkownika oraz odpowiednio dobierzesz obiekty. Model B ZOOMY 2.0 to łatwe w obsłudze i funkcjonalne narzędzie dla każdego. Nie wymaga wiele miejsca i możesz dosięgnąć nim trudno dostępne przedmioty. Jest poręczny i uniwersalny. Zabawa nim to naprawdę ciekawy sposób spędzania wolnego czasu! Rozwój sensoryczny: percepcja wzrokowa Dużym atutem Mikroskopu B ZOOMY 2.0 jest stymulacja percepcji wzrokowej. Użycie go zgodnie z przeznaczeniem poprawia zdolność obserwacji oraz spostrzegawczość. W ten sposób urządzenie wspiera pracę mózgu i pozwala mu po prostu szybciej myśleć. Powiększone przedmioty są ciekawe w odbiorze i zachęcają do kolejnych doświadczeń. Pobudzany w ten sposób zmysł wzroku lepiej się rozwija oraz pozytywnie wpływa na integrację sensoryczną użytkownika. Pomysły na zabawę Co w trawie piszczy? Obserwujemy przyrodę: funkcje poznawcze, rozbudzenie ciekawości, spostrzegawczość, obserwacja Zbierz w trakcie spaceru źdźbła trawy, liście, kamyki i inne „skarby”. Po powrocie obserwujcie je pod mikroskopem. Zwracaj uwagę dziecka na ich budowę, zachęcając do je do opisu i dzielenia się wrażeniami z obserwacji. Co jemy?: percepcja wzrokowa, koncentracja uwagi, język opisowy Zaproponuj dziecku wybranie produktów na śniadanie lub inny posiłek. Przekrój je lub wyłóż na talerzyk i wspólnie oglądajcie pod mikroskopem. Zachęcaj dziecko do opisywania tego, co widzi. Może nazywać kolory, kształty, konsystencję itp. Poznajemy swoje ciało: samoświadomość, funkcje poznawcze, percepcja wzrokowa Warto z dzieckiem obejrzeć swoje ciało pod mikroskopem, np. włos, paznokieć itp. W trakcie wspólnej obserwacji opowiadaj dziecku, co widzi, by lepiej zrozumiało budowę swojego ciała. Obserwujemy i opisujemy: kompetencje językowe, wiedza biologiczna Mikroskop nadaje się do pracy ze starszymi dziećmi. Podziel je na grupy i każdej przydziel jeden obiekt do obserwacji lub dwa do porównania. Zachęć do zrobienia notatek na temat budowy komórkowej wybranego obiektu lub zestawienia cech w przypadku większej liczby przedmiotów. Rysujemy z zoomem: koordynacja wzrokowo-ruchowa, motoryka, spostrzegawczość, koncentracja Obserwuj z dzieckiem wybrane przedmioty, na przykład liście, płatki kwiatów, owoce. Daj mu kartkę i kredki i poproś o jak najwierniejsze odwzorowanie obrazu z mikroskopu. Zróbcie wspólnie domową wystawę tematyczną. Główne informacje Wiek: 4 lata+ Materiał: plastik Waga: 0,2 kg Kolor: niebieski Wymiary: 15,7 x 13,7 x 7,9 cm Maksymalne powiększenie: 54 x

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Learning Resources
Bohater
  • Brak