Blackmagic Design URSA Mini Pro 12K Wodzisław Śląski

Blackmagic Design URSA Mini Pro 12K | Kamera 12K z wymienną optyką, Super 35 URSA Mini Pro 12K to rewolucja w dziedzinie cyfrowego filmu z sensorem 12 288 x 6480 Super 35 12K i 14 stopniami zakresu dynamiki. Trzecia generacja URSA Mini Pro posiada nową kolorymetrię oraz filmuje w 80 megapikselach …

od 40 895 Najbliżej: 46 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Blackmagic Design URSA Mini Pro 12K | Kamera 12K z wymienną optyką, Super 35 URSA Mini Pro 12K to rewolucja w dziedzinie cyfrowego filmu z sensorem 12 288 x 6480 Super 35 12K i 14 stopniami zakresu dynamiki. Trzecia generacja URSA Mini Pro posiada nową kolorymetrię oraz filmuje w 80 megapikselach na klatkę w formacie Blackmagic RAW. Zawiera wbudowane filtry ND, wymienne mocowania obiektywów oraz możliwość nagrywania na dwóch kartach CFast lub kartach SD. URSA Mini Pro 12K obsługuje nawet nagrywanie bezpośrednio na dysk flash lub SSD za pomocą wbudowanego złącza SuperSpeed USB typu C. Obiektyw widoczny na zdjęciach nie jest częścią zestawu. Nowa, najbardziej zaawansowana na świecie cyfrowa kamera filmowa Blackmagic URSA Mini Pro 12K to prawdziwa rewolucja w dziedzinie kamer cyfrowych z sensorem 12 288 x 6480 Super 35 12K i 14-stopniowym zakresem dynamiki wbudowanymi w nagradzany korpus URSA Mini. Połączenie 80 megapikseli na klatkę, nowej kolorymetrii i elastyczności Blackmagic RAW sprawia, że praca z 12K staje się rzeczywistością. Nadpróbkowanie z 12K zapewnia najlepsze obrazy 8K i 4K z subtelnymi odcieniami skóry i niezwykłą szczegółowością aparatów fotograficznych z górnej półki. Możesz filmować przy 60 kl./s w 12K, 120 kl./s w 8K i do 240 kl./s w Super 16 4K. URSA Mini Pro 12K posiada wymienne mocowanie PL oraz wbudowane filtry ND, podwójne nagrywarki kart CFast i UHS-II SD, port SuperSpeed USB typu C i nie tylko. DaVinci Resolve Studio zawarte w zestawie zapewnia kreatywną kontrolę w całym procesie postprodukcji, od montażu po kolor, VFX i więcej. Wybierz spośród trzech wspaniałych modeli Blackmagic URSA Mini Pro 4.6K G2 Niesamowity sensor Super 35mm 4.6K z 15-stopniowym zakresem dynamiki do 120 kl./s lub 2K przy 300 kl./s. Zawiera 3 filtry ND, Blackmagic RAW, opcję nagrywania na dysk zewnętrzny USB typu C i nie tylko. Blackmagic URSA Mini Pro 12K Wyposażona w rewolucyjny sensor 12K Super 35mm 80MP z kolorymetrią 5G i 14-stopniowym zakresem dynamiki, URSA Mini Pro 12K jest przeznaczona do produkcji wysokiej klasy filmów fabularnych. Blackmagic URSA Mini Pro OLPF URSA Mini Pro 12K z OLPF ma lepszą obsługę szczegółów dla wysokiej klasy filmów fabularnych. Posiada sensor 12K Super 35mm 80MP, szeroki zakres dynamiki, kolorymetrię 5G, rewolucyjny kolor RGBW i skalowanie w sensorze. Film cyfrowy, ekstremalna rozdzielczość Ekstremalna rozdzielczość URSA Mini Pro 12K wykracza daleko poza tradycyjny film kinowy. Oferuje korzyści płynące z filmowania z zakresem Film, w tym niesamowitą szczegółowość, szeroki zakres dynamiki i bogate, głębokie kolory. Idealna do filmów fabularnych, seriali i wciągających, wielkoformatowych filmów IMAX. Niesamowita rozdzielczość wokół obiektów sprawia, że jest ona idealna do pracy z zielonym ekranem i VFX, w tym kompozytowania akcji na żywo i CGI. Zwiększone próbkowanie w 12K oznacza nie tylko lepsze kolory i rozdzielczość w 8K, ale także płynność wynikającą z niewidocznego aliasingu. Ta nowa generacja technologii cyfrowego filmu wprowadza analogową czystość i subtelność, aby zapewnić wrażenia lepsze niż na filmie. Kinowy sensor Super 35 12K Blackmagic URSA Mini Pro 12K posiada rewolucyjny nowy sensor o natywnej rozdzielczości 12 288 x 6480, co daje niewiarygodne 80 megapikseli na klatkę! Sensor Super 35 ma znakomity 14-stopniowy zakres dynamiki i natywną czułość ISO 800. Nowy sensor 12K ma równą liczbę czerwonych, zielonych i niebieskich pikseli i jest zoptymalizowany pod kątem wielu rozdzielczości. Można filmować w 12K przy 60 kl./s lub skorzystać z wewnętrznego skalowania sensora, aby uzyskać RAW 8K lub 4K RAW przy 120 kl./s bez przycinania lub zmiany pola widzenia. Wymienne mocowanie obiektywów umożliwia wybór spośród najszerszej gamy zabytkowych i nowoczesnych obiektywów kinowych, co pozwala uchwycić każdy niuans i szczegół z ulubionych obiektywów. Zdjęcia w 12K, montaż na laptopie Sensor URSA Mini Pro 12K i Blackmagic RAW zostały zaprojektowane razem, aby zapewnić bezproblemowy przepływ pracy w 12-bitowych RAW-ach 12K. Niewiarygodnie wydajny kodek nowej generacji Blackmagic RAW umożliwia kręcenie w 12K i montaż na laptopie, co jest po prostu niemożliwe w przypadku innych kodeków. Ogromna rozdzielczość sensora pozwala na przekadrowanie ujęć w postprodukcji, aby dostarczyć je w 8K i 4K. To jak filmowanie wieloma kamerami za pomocą jednej. Jest też idealny do nagrywania pionowych i kwadratowych formatów wideo. Zaawansowana konstrukcja sensora i Blackmagic RAW oznacza, że można natychmiast zacząć pracę w dowolnej rozdzielczości w postprodukcji, bez renderowania, zachowując pełną dokładność kolorów sensora. Przechwytywanie obrazu w Blackmagic RAW Tylko Blackmagic RAW sprawia, że kinowa jakość 12-bitowych, 80-megapikselowych obrazów z prędkością do 60 klatek staje się rzeczywistością! Opcje stałej jakości Q0 i Q5 oraz nowe Q1 i Q3 blokują poziom jakości, umożliwiając kompresji dostosowanie się do szczegółów sceny. Opcje kodowania stałego bitrate 5:1, 8:1, 12:1 i nowego 18:1 zaprojektowano tak, aby zapewnić najlepsze możliwe obrazy o przewidywalnych i stałych rozmiarach plików. Można zapisywać RAW na dwóch kartach jednocześnie, co pozwala nagrywać w 12K lub 8K na kartach CFast lub UHS-II nawet przy wysokim klatkażu. Zapisuje metadane kamery, dane obiektywu, balans bieli, cyfrową kartę oraz niestandardowe LUTy, aby zapewnić spójność obrazu na planie i w trakcie postprodukcji. Kinowa produkcja wirtualna Podczas kręcenia w wirtualnych środowiskach produkcyjnych wysokie częstotliwości matrycy LED w ścianach wideo mogą powodować problemy dla ultraostrych nowoczesnych obiektywów i sensorów o wysokiej rozdzielczości, tworząc wzory interferencyjne. Zastosowanie optycznego filtra dolnoprzepustowego minimalizuje tę interferencję, redukując efekt mory i aliasingu. URSA Mini Pro 12K OLPF dodaje optyczny filtr dolnoprzepustowy o wysokiej wydajności, precyzyjnie dopasowany do sensora 12K. OLPF ma też zaktualizowane filtrowanie podczerwieni, które poprawia reakcję kolorów dalekiej czerwieni, co w połączeniu z przetwarzaniem Blackmagic RAW dla URSA Mini Pro 12K OLPF zachowuje kolory i kluczowe szczegóły zdjęć, dając jeszcze wyższy poziom wierności obrazu. Optymalizacja dla szybkiej elastycznej postprodukcji Filmowanie RAW w 12K pozwala zachować największą kontrolę nad szczegółami, ekspozycją i kolorami podczas postprodukcji. Nadpróbkowanie zapewnia niezwykle ostry obraz 8K bez ostrych krawędzi. Co najlepsze, Blackmagic RAW jest zaprojektowany do akceleracji 12K dla postprodukcji, pozwalając na pracę jak ze standardowymi plikami HD lub Ultra HD. Jest wysoce zoptymalizowany, wielowątkowy, działa na wielu rdzeniach CPU i jest też akcelerowany przez GPU do pracy z Apple Metal, CUDA i OpenCL. Pozwala więc pracować z plikami RAW kamery bez konieczności tworzenia proxy. Obrazy Blackmagic RAW 12K zapewniają bezprecedensową rozdzielczość i jakość dla koloru, kluczowania, kompozytowania, przekadrowania, stabilizacji i śledzenia w 4K lub 8K. Kolorymetria 5 generacji Kolorymetria Blackmagic 5 generacji zawiera nową krzywą filmową w pełni wykorzystującą ogromną ilość danych kolorystycznych z nowego sensora URSA Mini Pro 12K. Kolory są dzięki temu lepiej odwzorowane, zapewniając ładniejsze odcienie skóry i lepsze renderowanie mocno nasyconych barw takich jak neony czy tylne światła aut w scenach o wysokim kontraście. Kolorymetria obsługuje też złożone przetwarzanie obrazu Blackmagic RAW, dzięki czemu dane o kolorze i zakresie dynamiki z sensora są zachowywane w postaci metadanych, które można wykorzystać w postprodukcji. Kompatybilna ze wszystkimi wcześniejszymi plikami Blackmagic RAW, kolorymetria 5 generacji pozwala wykorzystać nową krzywą filmową nawet w dotychczasowej pracy. Pełna rozdzielczość przy wyższym klatkażu URSA Mini Pro 12K to wiele kamer w jednej. Nagrywa w standardowych rozdzielczościach i klatkażu w 4K, 8K, a nawet niesamowitym 12K! 80 megapikseli na klatkę przy 60 kl./s w RAW pozwala jednocześnie uchwycić jedną kamerą doskonałe obrazy nieruchome i ruchome. Filmuje z prędkością do 60 kl./s w 12K 12 288 x 6480 17:9! Wyższy klatkaż można uzyskać, filmując 120 kl./s przy 8192 x 4320, 160 kl./s przy 8192 x 3408, a nawet ustawić sensor na Super 16, aby uchwycić 4K z niesamowitą liczbą 240 kl./s przy 4096 x 2160 DCI. URSA Mini Pro 12K ma elastyczne opcje klatkażu i rozdzielczości oraz rejestruje z ulepszonym renderowaniem ruchu, co daje gładsze krawędzie w 8K i 4K nawet przy niższym klatkażu. Wysokie szerokopasmowe nagrywanie URSA Mini Pro to najlepsza nagrywarka szerokopasmowa z 3 opcjami zapisu w 12K, oferująca niemal 10 razy wyższą rozdzielczość niż Ultra HD. Ma dwie wbudowane nagrywarki kart CFast i SD UHS-II oraz port SuperSpeed USB typu C do nagrywania na szybkie dyski SATA i NVMe. Włączona funkcja „Nagrywanie RAW na 2 kartach” w URSA Mini Pro 12K pozwala nagrywać jednocześnie na dwóch kartach z niesamowitą szybkością 900 MB/s na 2 kartach CFast lub imponującą 500 MB/s na 2 kartach SD UHS-II. Tylny port SuperSpeed USB typu C może nagrywać na pamięć flash USB typu C do 900MB/s jako trzecią opcję nagrywania, dając Ci wybór do nagrywania oszałamiających filmów w 12K do 60 kl./s lub 8K do 120 kl./s. Łatwy w obsłudze Blackmagic OS Blackmagic OS to prawdziwie nowoczesny, zaawansowany, intuicyjny i przyjazny dla użytkownika system operacyjny kamery oparty na najnowszej technologii. Wszystkie funkcje działają niezależnie, zapewniając płynne sterowanie. Kamera włącza się praktycznie natychmiast. Ma te same elementy sterowania i menu jak inne kamery Blackmagic Design, co umożliwia łatwą zmianę kamer na planie. Proste gesty stukania i przesuwania interfejsu pozwalają dostosować ustawienia, dodać metadane i wyświetlić stan nagrywania. Dają pełną kontrolę nad zaawansowanymi funkcjami, takimi jak ekranowe narzędzia do ustawiania ostrości i ekspozycji, LUTy 3D, HDR, wprowadzanie metadanych, kod czasowy czy ustawienia Blackmagic RAW. Rewolucyjnie lekka, przenośna konstrukcja URSA Mini Pro została zaprojektowana tak, aby w przenośnej konstrukcji miała wszystko, czego potrzeba! Wyważony korpus kamery wykonany jest z lekkiego, wytrzymałego stopu magnezu. Elementy sterowania są logicznie rozmieszczone, co ułatwia ich odnalezienie za pomocą dotyku podczas korzystania z wizjera. Zewnętrzny podświetlany LCD stanu pokazuje ważne informacje. Do przeglądania zdjęć i dostępu do ustawień menu służy 4" rozkładany ekran dotykowy. Otrzymujesz połączenia takie jak wejście i wyjście 12G-SDI, USB typu C, zasilanie fantomowe 48V audio XLR, wejście sygnału kodu czasowego i referencyjne. Opcjonalny zestaw Blackmagic Shoulder Mount Kit pozwala w kilka sekund przenieść kamerę ze statywu do ręki! Wymienne mocowania obiektywów URSA Mini Pro ma wysokiej jakości filtry ND, które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła wpadającego do kamery. Dopasowane do kolorymetrii kamery, filtry 2-, 4- i 6-stopniowe dają dodatkowy zakres tonalny nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Filtry podczerwieni zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie filtrowały fale optyczne i podczerwone, eliminując zanieczyszczenie obrazu podczerwienią, która może wystąpić w przypadku wielu filtrów ND. Filtry ND URSA Mini Pro to prawdziwe filtry optyczne z precyzyjnym mechanizmem, który szybko przesuwa je na miejsce podczas obracania pokrętła filtra ND. Ustawienia filtra mogą być nawet wyświetlane na LCD jako numer ND, redukcja lub ułamek. Pełnoklatkowe PL Cine Prime Pełnoklatkowe PL Cine Zoom Super 35 PL Cine Prime Super 35 PL Cine Zoom Anamorficzny PL Wspomaganie serwo Vintage PL Cine Super 16 PL Pełnoklatkowe EF Pełnoklatkowe mocowanie F Wbudowane precyzyjne filtry ND URSA Mini Pro posiada wysokiej jakości filtry ND, które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła wpadającego do kamery. Zaprojektowane tak, aby pasowały do kolorymetrii kamery, filtry 2-, 4- i 6-stopniowe zapewniają dodatkowy zakres tonalny nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Filtry podczerwieni zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie filtrowały fale optyczne i podczerwone, eliminując zanieczyszczenie obrazu podczerwienią, która może wystąpić w przypadku wielu filtrów ND. Filtry ND URSA Mini Pro to prawdziwe filtry optyczne z precyzyjnym mechanizmem, który szybko przesuwa je na miejsce podczas obracania pokrętła filtra ND. Ustawienia filtra mogą być nawet wyświetlane na LCD jako numer ND, redukcja lub ułamek. USB typu C do bezpośredniego nagrywania na dyski zewnętrzne Blackmagic URSA Mini Pro posiada innowacyjny, szybki port USB typu C. Model 4.6K G2 wyposażony jest w USB typu C 3.1 Gen 1, który działa z prędkością do 5 Gb/s, natomiast nowy model 12K ma USB typu C 3.1 Gen 2 o niesamowitej prędkości 10 Gb/s. Możesz podłączyć i zasilać zewnętrzne dyski flash i SSD lub w przypadku URSA Mini Pro 12K podłączyć nowy URSA Mini Recorder do nagrywania na szybkich dyskach SSD NVMe, aby wydłużyć czas nagrywania. Dyski SSD NVMe są idealne do kręcenia filmów w 12K w najwyższej, 12-bitowej stałej jakości Blackmagic RAW w ustawieniu Q0 lub dla wysokiego klatkażu. Po zakończeniu filmowania wystarczy podłączyć dysk zewnętrzny do komputera i rozpocząć edycję z tego samego dysku, eliminując kopiowanie plików. Sterowanie kamerą i monitorowanie o wysokiej rozdzielczości Wbudowany w URSA Mini Pro 4" rozkładany ekran dotykowy to jasny, kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości i szerokim kącie widzenia, idealny do monitorowania i przeglądania ujęć na planie. Może wyświetlić nakładkę „wyświetlacz przezierny” (HUD) z ważnymi informacjami, takimi jak format, klatkaż, przysłona, kod czasowy, kąt migawki, balans bieli, ISO i inne. Dodatkowo otrzymasz histogram, wskaźniki stanu zapisu na karcie oraz mierniki dźwięku. Możesz wyświetlić lub ukryć HUD przesuwając palcem w górę lub w dół. Rozkładany ekran dotykowy pozwala też na korzystanie z niesamowitego Blackmagic OS, oferując superszybki dostęp do każdej funkcji kamery, cyfrowej karty do zarządzania metadanymi i nie tylko. Cyfrowa karta do szybkiego wprowadzania metadanych URSA Mini Pro ma cyfrowy klaps, pozwalający szybko dodać metadane do każdego ujęcia. Wystarczy przesunąć palcem w lewo lub w prawo na wbudowanym ekranie dotykowym, aby wyświetlić klaps. Jeśli rozpoczniesz i zatrzymasz nagrywanie, klaps może automatycznie zwiększyć numery ujęcia, więc nie trzeba wprowadzać ich ręcznie. Można również ustawić numery rolki tak, aby zwiększały się automatycznie po każdym sformatowaniu karty. Metadane obiektywu są automatycznie wstawiane lub mogą być wprowadzane ręcznie, wraz z informacjami dotyczącymi produkcji, informacjami technicznymi i nie tylko. Wszystkie metadane są zapisywane wraz z plikami, co umożliwia ich wykorzystanie w postprodukcji podczas montażu i korekcji kolorów za pomocą oprogramowania takiego jak DaVinci Resolve! Pełnowymiarowe, wytrzymałe złącza działają ze standardowymi kablami URSA Mini Pro posiada wiele połączeń, takich jak wyjście 12G-SDI, LANC, zbalansowane audio XLR z zasilaniem fantomowym 48V, wejście kodu czasowego i referencyjne oraz złącze słuchawkowe. Jest też 4-pinowe wyjście XLR DC do zasilania akcesoriów takich jak wizjer oraz wyjście HD-SDI do monitorowania. Pozwala podłączyć wyświetlacz SDI w celu monitorowania obrazu na planie, z lub bez nakładek pokazujących najważniejsze informacje i status kamery. Jest też 12-pinowe złącze Hi-rose do sterowania obiektywami zmiennoogniskowymi z mechanizmem serwo. URSA Mini Pro 4.6K G2 i URSA Mini Pro 12K posiadają port USB typu C do nagrywania na zewnętrzne dyski, który w modelu 12K jest wygodnie zlokalizowany z tyłu kamery. Bezprzewodowe sterowanie przez Bluetooth Jeśli umieszczasz kamerę na końcu wysięgnika lub gimbala, możesz uzyskać pełną kontrolę przez Bluetooth z nawet 10 metrów. Aplikację Blackmagic Camera Control można pobrać na iPada lub skorzystać z aplikacji innych firm, takich jak Bluetooth+ lub włączyć na urządzeniach z systemem iOS lub Android. Darmowy pakiet SDK dla deweloperów z przykładowym kodem, dostępny na stronie Blackmagic Design, pozwala tworzyć własne rozwiązania zdalnego sterowania kamerą i cyfrowymi kartami. Stwórz aplikację, która może blokować synchronizację kodu czasowego i uruchamiać nagrywanie na wszystkich kamerach jednocześnie. Możliwości są nieograniczone. DaVinci Resolve Studio w zestawie URSA Mini Pro ma pełną wersję DaVinci Resolve Studio. To najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie łączy w sobie profesjonalny montaż, korekcję kolorów, efekty wizualne i postprodukcję audio w jednym. DaVinci Resolve jest najczęściej używanym w Hollywood oprogramowaniem do postprodukcji filmów. Otrzymujesz najlepsze możliwe narzędzia do montażu natywnego wideo z kamery z zachowaniem najwyższej jakości. Czy to pracujesz nad dużymi hollywoodzkimi filmami, serialami, teledyskami, reklamami, czy też nad najnowszymi ujęciami z YouTube, DaVinci Resolve Studio zapewnia bezstratny przepływ pracy w zakresie edycji natywnej, korekcji kolorów, efektów, dźwięku i dystrybucji. Opcjonalny zestaw do montażu naramiennego Kamery URSA Mini Pro mają na spodzie wiele punktów mocowania ¼ cala, co pozwala przymocować je bezpośrednio do dowolnego statywu. Gdy trzeba szybko przenieść kamerę ze statywu do ręki i z powrotem, można użyć opcjonalnego zestawu Blackmagic URSA Mini Shoulder Kit. Zestaw zawiera naramiennik z wbudowanymi rozetami, mocowaniami do szyn oraz zintegrowanymi punktami szybkiego mocowania do płytki szybkiego montażu bez konieczności zdejmowania naramiennika. Otrzymasz również górny uchwyt do przenoszenia kamery i dołączania akcesoriów, takich jak Blackmagic URSA Viewfinder, ramię pomocnicze do Blackmagic Video Assist i nie tylko. Wizjer o wysokiej rozdzielczości dla dokładnej kontroli ostrości Opcjonalny Blackmagic URSA Viewfinder zaprojektowano tak, aby idealnie pasował do kamery URSA Mini Pro. Posiada kolorowy wyświetlacz OLED o wysokiej rozdzielczości 1920 x 1080, precyzyjną szklaną optykę, regulowany diopter i wbudowany cyfrowy wykres ostrości, umożliwiając uzyskanie idealnej ostrości za każdym razem. Oprócz czystego sygnału obrazu można także wyświetlić istotne informacje o stanie, takie jak linie kadru i inne. W pełni przypisywalne przyciski funkcyjne na górze wizjera umożliwiają łatwe powiększanie, włączanie nakładek, focus peaking i wiele innych. Przedłużenie żywotności ekranu OLED zapewnia czujnik, dzięki któremu dioda OLED włącza się tylko wtedy, gdy użytkownik patrzy przez wizjer. Jest nawet wbudowana lampka tally! Blackmagic URSA Mini Recorder Nowa nagrywarka Blackmagic URSA Mini Recorder umożliwia nagrywanie plików 12-bitowych Blackmagic RAW na szybkich dyskach SSD 2,5″ w tym najnowszych U.2 NVMe Enterprise. Najnowsze 7mm dyski U.2 NVMe są superszybkie, zapewniając prędkość transferu danych do 900 MB/s. Ta niesamowita szybkość pozwala na wydłużenie czasu nagrywania w pełnej rozdzielczości 4K, 8K i 12K 12-bitowych plików Blackmagic RAW w najwyższej jakości kodowania Q0. Unikalną konstrukcję nagrywarki Blackmagic URSA Mini Recorder mocuje się bezpośrednio z tyłu URSA Mini Pro 12K pomiędzy kamerą a akumulatorem. Jest ona sterowana przez złącze USB typu C, więc nie musisz się martwić o ręczne uruchamianie lub zatrzymywanie nagrywarki SSD. Kompatybilna ze standardowymi akumulatorami i zasilaniem URSA Mini Pro posiada 4-pinowe złącze zasilania XLR, które współpracuje z zewnętrznymi zasilaczami o napięciu od 12 do 18 V. Oznacza to, że kamerę można łatwo używać ze wszystkimi zasilaczami i akumulatorami. Kamery URSA Mini Pro posiadają złącze zasilania akumulatorowego i punkty montażowe z tyłu kamery, co pozwala korzystać z szerokiej gamy płyt akumulatorowych takich producentów jak IDX, Blueshape, Anton Bauer i inni. Można też dodać opcjonalną płytkę akumulatorową Blackmagic URSA VLock lub Blackmagic URSA Gold, aby korzystać z popularnych akumulatorów V-Mount i Gold Mount. Specyfikacja techniczna Blackmagic Design URSA Mini Pro 12K: Funkcje kamery Efektywny rozmiar sensora: 27,03 mm x 14,25 mm (Super35) Mocowanie obiektywu: Zawiera mocowanie PL. Wymienne z opcjonalnymi mocowaniami obiektywów EF i F. Sterowanie obiektywem: 12-pinowe złącze nadawcze dla kompatybilnych obiektywów i sterowania elektronicznego za pomocą styków mocowania EF na opcjonalnym mocowaniu obiektywów EF. Zakres dynamiczny: 14 stopni Szybki klatkaż: 12K 17:9 pełny sensor do 60 kl./s, 12K 2,4:1 do 75 kl./s, 8K DCI pełny sensor do 120 kl./s, 4K DCI pełny sensor do 120 kl./s, 8K 2,4:1 i 4K 2,4:1 do 160 kl./s, 6K Super 16 do 120 kl./s, 4K Super 16 do 240 kl./s Wbudowane filtry ND: Czteropozycyjny filtr ND z czystym, 2-, 4- i 6-stopniowym filtrem IR ND. Ostrość: Przycisk ustawiania ostrości uruchamia autofokus w przypadku korzystania z kompatybilnych obiektywów z serwomechanizmem ostrości. Dotknij ekranu LCD i przytrzymaj go, aby określić obszar ostrości i uruchomić autofokus. Sterowanie przysłoną: Pokrętło przysłony i suwak na ekranie dotykowym do ręcznego ustawiania przysłony w obiektywach sterowanych elektronicznie, przycisk przysłony do natychmiastowego automatycznego ustawiania przysłony w kompatybilnych obiektywach, aby zapobiec przycinaniu pikselu w trybie Film. Średnia automatyczna ekspozycja sceny w trybie Video. Wymiary ekranu: 4 cale Rodzaj ekranu: Pojemnościowy ekran dotykowy LCD. Obsługa metadanych: Automatyczne uzupełnianie danych obiektywu z i/Technology w kompatybilnych obiektywach PL i elektronicznych obiektywach EF w przypadku korzystania z opcjonalnego mocowania obiektywu EF. Automatyczny zapis ustawień kamery i danych karty, takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i notatki specjalne. Elementy sterujące: Menu dotykowe na 4-calowym ekranie. Przyciski do innych elementów sterujących. 3 przypisywalne klawisze skrótów. Zegar kodu czasowego: Bardzo dokładny zegar kodu czasowego. Mniej niż 1 klatka przesunięcia na 8 godzin. Rozdzielczość nagrania 12,288 x 6480 (12K DCI) 11,520 x 6480 (12K 16:9) 12,288 x 5112 (12K 2,4:1) 7680 x 6408 (12K Anamorficzny) 8192 x 4320 (8K DCI) 7680 x 4320 (8K 16:9) 8192 x 3408 (8K 2,4:1) 5120 x 4272 (8K Anamorficzny) 6144 x 3240 (6K Super16) 4096 x 2160 (4K Super16) 4096 x 2160 (4K DCI) 3840 x 2160 (4K 16:9) 4096 x 1704 (4K 2,4:1) 2560 x 2136 (4K Anamorficzny) Liczba klatek na sekundę (Maksymalny klatkaż sensora zależy od wybranej rozdzielczości. Obsługuje klatkaż projektu 23.98, 24, 25, 29.97, 30, 50, 59.94 i 60 kl./s.): Złącza Całkowita liczba wejść wideo: 1 x 12G-SDI Całkowita liczba wyjść wideo: Monitorowanie 1 x 12G-SDI, 1 x 3G-SDI. Prędkość SDI: 1,5G, 3G, 6G, 12G. Analogowe wejścia audio: 2 x analogowe XLR przełączane pomiędzy poziomem mikrofonowym, liniowym i audio AES. Obsługa zasilania fantomowego. Analogowe wyjścia audio: 1 x gniazdo słuchawkowe 3,5 mm, obsługuje mikrofon iPhone do talkback. Wejścia referencyjne: Tri-Sync/Black Burst/Kod czasowy Sterowanie zdalne: 1 x wejście LANC 2,5 mm umożliwiające rozpoczęcie/zatrzymanie nagrywania oraz sterowanie przysłoną i ostrością przy użyciu kompatybilnych obiektywów. Interfejs komputera: 1 x USB typu C 3.1 Gen 2 z funkcją dostarczania zasilania do nagrywania na dysku zewnętrznym. 1 x USB typu C dla aktualizacji oprogramowania. Audio Mikrofon: Wbudowany mikrofon stereo. Wbudowany głośnik: 1 x głośnik mono. Standardy Standardy wideo SD: Brak Standardy wideo HD: 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60, 1080i50, 1080i59.94, 1080i60 Standardy wideo Ultra HD: 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60 Zgodność SDI: SMPTE 292M, SMPTE 424 Level B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2082-1 Próbkowanie audio SDI: 48 kHz i 24 bity Nośniki Nośniki: 2 x slot kart CFast 2.0, 2 x slot kart SD UHS-II, 1 x port USB typu C 3.1 Gen 2 z funkcją dostarczania zasilania do nagrywania na nośniki zewnętrzne. Alternatywne nośniki: 1 x slot na dysk 2,5” 7 mm i 9,5 mm U.2 NVMe SSD lub SATA SSD z opcjonalną nagrywarką URSA Mini Recorder. Format nośników danych: Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac). Obsługiwane kodeki Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 18:1, Blackmagic RAW Constant Quality Q0, Blackmagic RAW Constant Quality Q1, Blackmagic RAW Constant Quality Q3, Blackmagic RAW Constant Quality Q5. Sterowanie Sterowanie zewnętrzne: Blackmagic SDI Camera Control Protocol, sterowanie iPadem, sterowanie Bluetoothem, 1 x LANC 2,5 mm do sterowania obiektywem i nagrywaniem. Talkback i tally Talkback: Kanały SDI 15/16 i zestaw słuchawkowy iPhone. Lampka Tally Live: Tally na ekranie LCD, URSA Viewfinder i URSA Studio Viewfinder. Funkcje pamięci masowej Rodzaj nośnika pamięci masowej: 2 x CFast 2.0 2 x karta SD UHS-II 1 x szybki port USB typu C do podłączania nośników zewnętrznych. Prędkość zapisywania danych 12K pełny sensor - 12 288 x 6480 przy 24 kl./s. Blackmagic RAW 5:1 - 578 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 361 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 241 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 160 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 289 do 1,156 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 241 do 963 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 145 do 722 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 97 do 413 MB/s 8K pełny sensor - 8192 x 4320 przy 24 kl./s. Blackmagic RAW 5:1 - 257 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 161 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 107 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 71 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 257 do 642 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 214 do 428 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 107 do 321 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 81 do 257 MB/s 6K Super 16 - 6144 x 3240 przy 24kl./s. Blackmagic RAW 5:1 - 146 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 91 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 61 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 40 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 73 do 291 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 61 do 242 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 37 do 182 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 25 do 104 MB/s 4K pełny sensor - 4096 x 2160 przy 24 kl./s. Blackmagic RAW 5:1 - 161 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 107 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 80 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 53 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 161 do 268 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 107 do 214 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 81 do 179 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 54 do 161 MB/s 4K Super 16 - 4096 x 2160 przy 240 kl./s. Blackmagic RAW 5:1 - 648 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 405 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 271 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 180 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 648 do 1,618 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 540 do 1,079 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 271 do 810 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 203 do 648 MB/s Formaty nagrywania Blackmagic RAW Q0, Q1, Q3, Q5, 5:1, 8:1, 12:1 i 18: 1 przy 12 288 x 6480, 11 520 x 6480, 12 288 x 5112, 7680 x 6408, 8192 x 4320, 7680 x 4320, 8192 x 3408, 5120 x 4272, 6144 x 3240, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 4096 x 1704 i 2560 x 2136 zapisywane jako 12-bitowe nieliniowe z Film, Extended Video, Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych. Rzeczywiste współczynniki zapisu są zależne od tematyki zdjęcia. Zawarte oprogramowanie Blackmagic OS DaVinci Resolve Studio dla Mac i Windows wraz z kluczem aktywacyjnym Konfiguracja Kamery Blackmagic Blackmagic RAW Player Blackmagic RAW QuickLook Plugin Blackmagic RAW SDK Blackmagic RAW Speed Test Systemy operacyjne Mac 10.15 Catalina, Mac 11.1 Big Sur lub nowsza wersja Windows 10. Wymogi zasilania Zasilanie: 1 x zewnętrzny zasilacz 12V. 12-pinowe złącze Molex dla tylnej płyty akumulatora. Zewnętrzne wejście zasilania: 1 x 4-pinowe wejście XLR dla zewnętrznego zasilania lub użycia akumulatora. 1 x 12-pinowe złącze Molex dla tylnej płyty akumulatora. Niestandardowa płytka akumulatora V-mount z regulowanym wyjściem D-tap +12V z kamery. Zasilanie: Tylne mocowanie kamery jest kompatybilne ze standardowymi płytami akumulatora typu V-mount lub gold mount. Akcesoria opcjonalne Mocowania URSA Mini Pro PL, EF i F URSA Mini Pro Shim Kit URSA Mini Shoulder Kit, w tym górny uchwyt i wysuwane ramię URSA Viewfinder URSA Studio Viewfinder URSA Mini Recorder URSA VLock Battery Plate URSA Gold Battery Plate URSA Mini Mic Mount URSA Mini Top Handle URSA Handgrip Blackmagic Camera Fiber Converter Specyfikacje fizyczne Wymiary: 150.4 x 223 x 146.8 mm (Szer. x Gł. x Wys.) Waga: 2.55 kg Specyfikacje środowiskowe Temperatura robocza: 0°C do 40°C Temperatura przechowywania: -20°C do 60°C Wilgotność względna: 0% - 90% kondensacja nie występuje Elementy zawarte w zestawie Blackmagic Design URSA Mini Pro 12K Osłona przeciwpyłowa głowicy Mocowanie obiektywu PL Zasilanie Klucz aktywacyjny DaVinci Resolve Studio Gwarancja: 12 miesięcy ograniczonej gwarancji producenta

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Blackmagic Design
Kolor
  • Czarne
Stabilizacja obrazu
  • Brak

Opinie Blackmagic Design URSA Mini Pro 12K Wodzisław Śląski

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • c...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Kamera świetna. Bardzo intuicyjna.
    • jakość dźwięku
    • jakość obrazu
    • łatwość obsługi