Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young Włocławek

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler "Ogilvy o reklamie" podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym …

od 22,05 Najbliżej: 31 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler "Ogilvy o reklamie" podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym, znaczenie ekosystemu cyfrowego, tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę, trzy pola bitwy – media społecznościowe, mobilność i ciągłość handlu, zależności między markami, nastawieniem społecznym a społeczeństwem, okiełznanie mocy technologii twórczych, przydatność dużych zbiorów danych, internet a rynki wschodzące. Powyższy opis pochodzi od wydawcy. Otwierasz firmę? Chcesz poprawić swoją sytuację finansową? A może jesteś doświadczonym przedsiębiorcą chcącym rozwinąć swoje umiejętności? Setki tytułów z szeroko rozumianego biznesu, ekonomii czy zarządzania w jednym miejscu na molemole.com! Sprawdź czego możesz się nauczyć od bestsellerowych autorów, m.in Roberta Kiyosakiego, Briana Tracy'ego czy Phillipa Kotlera! Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Young Miles
Wybrane wydawnictwa
  • Arkady
Okładka
  • Twarda
Format
  • 19.0x25.0cm
Rok wydania
  • 2018
Ilość stron
  • 288
ISBN
  • 9788321350660
Model
  • twarda

Opinie Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young Włocławek

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka cudowna....przecież to Ogilvy...ALE, LITERKI SĄ TAK DROBNE, ZE SZOK((((((