Kross Hexagon Boost 1.0 522 29 Czarny Grafitowy Czerwony Mat 2021 Witnica

3,1
5 opinii

Rekreacyjne rowery MTB zawsze cieszyły się w Polsce wysokim powodzeniem. Dlatego szykując się na e-rewolucję postanowiliśmy stworzyć rower, który pokochasz od pierwszego zakręcenia korbami. KROSS Hexagon Boost 1.0 to rekreacyjny rower elektryczny, który szybko i komfortowo zabierze cię do celu …

od 4 999 Najbliżej: 25 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Rekreacyjne rowery MTB zawsze cieszyły się w Polsce wysokim powodzeniem. Dlatego szykując się na e-rewolucję postanowiliśmy stworzyć rower, który pokochasz od pierwszego zakręcenia korbami. KROSS Hexagon Boost 1.0 to rekreacyjny rower elektryczny, który szybko i komfortowo zabierze cię do celu twojej podróży, a także uwolni wyobraźnię podczas planowania weekendowej wycieczki. Już nigdy nie ograniczą Cię problematyczne podjazdy czy wielokilometrowe trasy. Gwarantujemy ci, że kiedy na niego wsiądziesz już nigdy nie będziesz chciał zsiąść. Elektryczny napęd Bafang G010 Przy projektowaniu KROSS Hexagon 1.0 postawiliśmy na silnik montowany w tylnym kole. Umożliwiło nam to stworzenie roweru o klasycznym kształcie ramy, którego wspomaganie widoczne jest tylko poprzez zewnętrzną baterię zamontowaną na rurze skośnej. Bafang G010 to wydajny silnik w piaście tylnego koła wyposażonym w moment obrotowy wynoszący 32 Nm. Wydajna bateria o pojemności 522 Wh jest w stanie wspierać Cię na dystansie aż 115 km, a komfortowa manetka zamontowana na kierownicy pomaga na zmianę trybu pracy silnika w trakcie jazdy bez potrzeby zasiadania z roweru i bawienia się ustawieniami z poziomu aplikacji. Napęd posiada także specjalny wyświetlacz Bafang HMI DP E12 pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik, o stopniu naładowania baterii, czy ile kilometrów zostało pokonanych w trakcie podróży. To, rzecz jasna, nie wszystkie dane jakie możesz z niego wyczytać. Klasyczny napęd w nowoczesnym rowerze KROSS Hexagon Boost 1.0 posiada także klasyczny napęd rowerowy, na który składają się komponenty Shimano. Charakteryzują się one wysoką jakością wykonania oraz odpornością na eksploatację, co jest niezwykle istotne w przypadku rowerów elektrycznych, które muszą wytrzymywać większe przeciążenia niż w przypadku tradycyjnych rowerów. Dzięki odpowiedniemu doborowi przedniej oraz tylnej przerzutki udało się nam uzyskać 24 przełożenia, które pomogą Ci odnaleźć się w każdych warunkach. Na wyposażeniu KROSS Hexagon Boost 1.0 znajduje się także amortyzowany widelec SR Suntour XCT30 HLO o skoku 100 mm. Na kierownicy zamontowana jest manetka blokady amortyzatora, dzięki której można ustawić go w jednej pozycji i wspomóc swoją efektywność pedałowania. Opony zamontowane na 29 calowych kołach to Mitas Ocelot o szerokości 2,1 cala. Rower posiada także hydrauliczne hamulce tarczowe pomagające w pełnej kontroli, niezależnie od terenu. Dbałość o wykonanie ramy Rama KROSS Hexagon Boost 1.0 została wykonana z aluminium performance. Jest to specjalny stop, dzięki któremu rower jest sztywny oraz bardzo wytrzymały . Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Ponadto rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne. Rama i widelec Wykończenie lakieru matowy Materiał ramy ALUMINIUM LITE WIDELEC SR SUNTOUR XCT 30 HLO Skok widelca 100mm TYLNY AMORTYZATOR BRAK Skok tylnego amortyzatora BRAK Napęd PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY700 PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA M360 MANETKI SHIMANO EF505 KORBA SHIMANO TY301 Koronki 42T-34T-24T/175MM KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG200 Zakres kasety / wolnobiegu 12-32T ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 24 SUPORT BRAK ŁAŃCUCH YBN S8 Koła PIASTA PRZÓD GL-B43F-DS PIASTA TYŁ BAFANG G120.250.DC OBRĘCZE KROSS OPONY MITAS OCELOT V85 29X2.1 Hamulce HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200 HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200 DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO EF505 TARCZE HAMULCOWE DISC (160) Komponenty KIEROWNICA ALUMINIUM 680 MM 31.8 WSPORNIK KIEROWNICY ALU 105MM/31,8/7° SIODŁO DDK D5311 WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2x350 STERY FP-H816 O1-1/8" CHWYTY KROSS SCALE System e-bike SILNIK BAFANG G120.250.DC BATERIA PHYLION SF-06S WYŚWIETLACZ BAFANG HMI DP E12.CANBUS

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Kross
Model
  • HEXAGON BOOST 1.0
Rok modelowy
  • 2021
Rodzaj
  • Górskie MTB
Przeznaczenie
  • Męskie
Moc [W]
  • 250
Dodatkowe wyposażenie
  • Wspomaganie elektryczne
Dystrybucja
  • None
Rozmiar kół
  • 29"
Materiał ramy
  • Aluminium
Amortyzacja
  • Przód
Umiejscowienie silnika
  • Tylne koło
Umiejscowienie baterii
  • Na ramie
Korba
  • Trzyrzędowa
Rodzaj przerzutki
  • Zewnętrzna
Liczba biegów
  • 24
Rodzaj hamulców
  • Tarczowe - hydrauliczne
Pedały
  • Platformowe
Kolor
  • Czarne

Opinie Kross Hexagon Boost 1.0 522 29 Czarny Grafitowy Czerwony Mat 2021 Witnica

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
3,1 na podstawie 5 opinii
  • k...k
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Jaki jest rower każdy widzi... Tylko ten jest ze wspomaganiem elektrycznym ... Nie jest to skuter i nie ma manetki.. żeby silnik zaczął działać trzeba pedałować :-) frajda z jazdy nie jest do opisania... Czasami czuję się jak małe dziecko które jest pchane przez rodzica...
    • łatwy w obsłudze
    • szybki
    • wygodny
    • cichy
    • waga
    • brak mocowania na bidon
  • z...9
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super rower
    • cichy
    • łatwy w obsłudze
    • szybki
    • wygodny
  • B...4
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    jakość bardzo dobra wykonania
    • brak mocowania na bidon
    • cichy
    • łatwy w obsłudze
    • szybki
    • waga
    • wygodny
  • Karol
    0,5
    Niestety moją przygodę z Kross Hexagoon Boost 1.0 oceniam bardzo negatywnie. Pomimo, że kupiony rower zrobił na mnie ogromne wrażenia i uczynił przejażdżki przyjemnymi, jak nigdy dotąd. Jakość wykonania na wysokim poziomie. Użyte materiały dobrej jakości. Ładny wygląd roweru i prezencja. Niestety czar prysł, gdy nowy rower po tygodniu już się zepsuł! Obsługa w ramach reklamacji pozostawia wiele do życzenia. Długi czas oczekiwania na odpowiedź. Praktycznie znikomy kontakt, a jeśli to odpowiedzi z szablonu. Brak podejścia indywidualnego do klienta! (posiadam zapisy rozmów) Niedługi czas po założeniu reklamacji na stronie Kross została ona zamknięta i wstawiony niezrozumiały dla mnie opis?? Postanowiłem udać się do punktu Kross we Włocławku, gdzie to dzięki pracownikowi na miejscu udało się wystawić nową reklamacje i rower został wysłany do ASO. Niestety tutaj ciąg dalszy przygód ponieważ przez prawie dwa tygodnie żadnej informacji na temat stanu roweru i decyzji gwarancyjnej nie dostałem. Pomimo wcześniejszych zapewnień o szybkiej i priorytetowej naprawie roweru nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Nowy rower odebrany z salonu 23.08.22, usterka stwierdzona 26.08.22, oddany na gwarancję 30.08.2022 i do tej pory (16.09.2022) zawieszony gdzieś w czasoprzestrzeni. Jedynie wiem tyle, że został naprawiony? W mojej opinii profesjonalizm tonie chyba gdzieś w bagnie w tej firmie. Mam nadzieje, że mój przypadek jest jednostkowy i inni, którzy zdecydowali się na ten rower mogą na nim jeździć :)
    • cichy
    • łatwy w obsłudze
    • szybki
    • wygodny
    • brak mocowania na bidon
    • waga
  • Marcin
    1
    Rower posiada bezsensownie skonfigurowany sterownik napędu elektrycznego. Mianowicie jak chcesz osiągnąć przepisowe 25km/h ze wspomaganiem to musisz ustawić je na maksymalny 4-ty stopień, bo wspomaganie na stopniach 1-3 jest odcinane przy dużo niższych prękościach (5-15 km/h). W aplikacji Bafang Go tego nie zmienisz, bo Kross zablokował tę możliwość (choć sam producent napędu, Bafang, ją teoretycznie daje). Także z lekkim wspomaganiem możesz jechać np. tylko 10km/h (na 'dwójce'), a jak chcesz 20km/h to albo ciśniesz bez wspomagania, albo z maksymalnym. Gratuluję "konstruktorom" Krossa pomysłu na to jak zepsuć fajny w sumie rower.