Zdjęcie Romet E Rambler E9.0 Grafitowo Pomarańczowy 29 2023 - Wiślica

Romet E Rambler E9.0 Grafitowo Pomarańczowy 29 2023 Wiślica

Romet E Rambler E9.0 29'' 2023 Odkryj fascynujący świat rowerów elektrycznych MTB w najnowszym wydaniu Romet E Rambler E9.0. Ten zaawansowany model z 2023 roku, o atletycznym grafitowo-pomarańczowym wyglądzie, to przełom w mobilności oraz efektywności. Gotowy na każde wyzwanie, od miejskich ścieżek …

Ostatnia znana cena: 6999,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Romet E Rambler E9.0 29'' 2023 Odkryj fascynujący świat rowerów elektrycznych MTB w najnowszym wydaniu Romet E Rambler E9.0. Ten zaawansowany model z 2023 roku, o atletycznym grafitowo-pomarańczowym wyglądzie, to przełom w mobilności oraz efektywności. Gotowy na każde wyzwanie, od miejskich ścieżek po górskie szlaki, to wybór dla prawdziwych poszukiwaczy przygód. Technologia i moc Centralnie umieszczony silnik Bafang M300 o mocy 250W dostarcza niezbędną siłę, aby bez trudu pokonywać nawet najtrudniejsze trasy. Wyposażony w system wspomagający pedałowanie oraz korzystający z technologii zewnętrznych przerzutek, rower gwarantuje płynną jazdę. Maksymalny moment obrotowy wynosi 80Nm, co zapewnia doskonałą wydajność w każdych warunkach. Energia na każdą przygodę Bateria BMZ Conger o imponującej pojemności 480Wh pozwala na pokonanie do 70 kilometrów bez konieczności ponownego ładowania. Umiejscowienie baterii w ramie zapewnia nie tylko estetyczny wygląd, ale także lepsze rozłożenie ciężaru i większą stabilność podczas jazdy. Rodzaj baterii to litowo-jonowa, co gwarantuje długą żywotność i szybkie ładowanie. Komfort i sterowność Za komfort odpowiedzialna jest także przednia amortyzacja SR-Suntour XCT30, która skutecznie tłumi drgania nawet na najbardziej wymagającym terenie. Lekka aluminiowa rama oraz dwukomorowe obręcze kół o rozmiarze 29 cali to gwarancja agilności i szybkiej odpowiedzi na zmienne warunki. Rower waży zaledwie 22,2 kg, co ułatwia manewrowanie i transport. Bezpieczeństwo na szlaku Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT200 zapewniają maksymalną kontrolę nad rowerem i skuteczne hamowanie w każdej sytuacji. Liczba biegów - wynosząca 10 - pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do terenu. Opony Xtra Action 29x2,1 gwarantują doskonałą przyczepność i stabilność na różnych nawierzchniach. Dodatkowe atuty Zadbano tu również o praktyczne detale, jak jednorzędowa korba Bafang 170mm oraz platformowe pedały FP-971 to cechy, które doceniają zarówno amatorzy, jak i doświadczeni rowerzyści. Wysokość i regulacja siodełka oraz kierownicy zapewniają indywidualne dopasowanie i komfort jazdy. Parametry techniczne materiał ramy: aluminium, umiejscowienie baterii: w ramie, maksymalny moment obrotowy: 80Nm, rozmiar ramy: 20 cali, jednorzędowa korba dla niezawodnego napędu, platformowe pedały dające pewność i komfort użytkowania, amortyzator przedni SR-Suntour XCT30, waga roweru: 22,2 kg, opony Xtra Action 29x2,1, rodzaj baterii: litowo-jonowa BMZ Conger o pojemności 480Wh. Podsumowanie Romet E Rambler E9.0 to czysta przyjemność jazdy z elektrycznym wspomaganiem. Model ten doskonale wpasowuje się w trend ekologicznego transportu i aktywnego trybu życia. Jeśli poszukujesz roweru, który sprosta Twoim oczekiwaniom zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i weekendowych wypadów za miasto - ten model będzie idealnym wyborem. Opis stworzony przy pomocy sztucznej inteligencji, może być nieprecyzyjny. Zalecamy zweryfikowanie informacji w innych źródłach przed podjęciem decyzji zakupowej.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Romet
Model
  • e-RAMBLER E9.0
Rok modelowy
  • 2023
Rodzaj
  • Górskie MTB
Przeznaczenie
  • Męskie
Moc [W]
  • 250
Zasięg na jednym ładowaniu [km]
  • 70
Rozmiar kół
  • 29"
Obręcze
  • Aluminiowe dwukomorowe
Materiał ramy
  • Aluminium
Amortyzacja
  • Przód
Umiejscowienie silnika
  • Centralny
Umiejscowienie baterii
  • W ramie
Korba
  • Jednorzędowa
Rodzaj przerzutki
  • Zewnętrzna
Liczba biegów
  • 10
Rodzaj hamulców
  • Tarczowe - hydrauliczne
Pedały
  • Platformowe
Kolor
  • Pomarańczowe

Opinie Romet E Rambler E9.0 Grafitowo Pomarańczowy 29 2023

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia
  • J...w
    4
    1500km przejechane na tym rowerze i stwierdzam z cala pewnoscia ze jest warty tej ceny... mimo poteznego bledu produkcyjnego jakiego doswiadczylem. Bateria gliwickiej marki BMZ otrzymana z tym rowerem byla tak ciasno wcisnieta ze nie dalo sie jej wyjac bez uszkadzania farby podwazaniem (zadnym plastikiem ani rekami sie nie dalo), do tego po ok. miesiacu uzywania okazalo sie iz najpewniej brakuje czegos w samej baterii przez co caly ladunek ogniw w srodku zaczal sie luzno przemieszczac, powodujac w koncu calkowite uniemozliwienie wlaczenia roweru i blad baterii podczas proby ladowania. Zostalo to zalatwione na gwarancji i bateria zostala wymieniona na taka, ktora pasuje i daje sie wyjac, oraz do dzisiaj nie robi problemow.... jednak blad tego kalibru jest moim zdaniem niewybaczalny, a ja nie dostalem zadnego wyjasnienia - nie mowiac juz o znizce czy chociaz przeproszeniu za az tak duzy blad w produkcji. Poza tym sam rower na bardzo dobrym osprzecie (w takiej kategorii cenowej), ktory dziala bez najmniejszego zarzutu. Wizualnie jest duzo lepszy niz na zdjeciach w internecie a sam silnik nie robi zadnego problemu poki co. Zasieg na pelnym prawie ciaglym wspomaganiu to jakies 40km. Przy sensowym uzywaniu bez cisniecia i na najnizszych biegach to i 80-90km (przy mojej wadze 90-95kg). Brak polaczenia silnika z hamulcami przez co trzeba miec na uwadze ze ciagnie do przodu mimo hamowania oraz po puszczeniu hamulca. Standardowe pedaly za slabe (jeden mi nawalil w osi po ok. 500km). Siodlo jak to w standardzie - warto doinwestowac w lepsze. Detki - radze od razu po pierwszym przebiciu wymienic na Slime - samouszczelniajace. Felgi - mocne i do teraz idealnie proste. Opony - tylna z przednia zamienione po ok. 1100km bo tylna juz miejscami miala bardzo niski bieznik (uroki elektryka mimo hamowania bez tarcia po ziemi/asfalcie). Hamulce - na lekkim zjezdzie i prostej wiecej niz wystarczajace, przy wiekszym skosie tarcze nagrzewaja sie niesamowicie i ma problem ze spowolnieniem, ale fabryczne klocki i uklad nadal bez problemu przy 1500km. Mimo totalnego zawalenia sprawy z bateria to rower moim zdaniem dobry, solidnie wykonany i mala szansa na lepszy w takiej czy podobnej cenie. Koniecznie trzeba miec na uwadze potencjalny blad w produkcji baterii - luz w niej zaczyna sie po czasie i problem narasta az do calkowitego odciecia. Lepiej od razu zglaszac na rekojmie zamiast gwarancje i jesli bateria jest jak wbita na sile w rame i nie da sie jej wyjac bez walki to byc moze jest to taka sama wadliwa sztuka jak u mnie, ale to tylko potencjalny sygnal.