Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce Wisła

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie? W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a …

od 52,27 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie? W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie. Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów. Z tej książki dowiesz się m.in., jak: w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem, zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki, organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje, zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny, precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe, zachować konkurencyjność w dynamicznie zmieniającym się rynku, stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu. Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę. Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie. Wyprzedane – Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce W książce Wyprzedane Daniel Priestley odkrywa tajemnice sukcesu firm, które przyciągają klientów jak magnes. Dowiedz się, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie, a nie odwrotnie. Dla kogo jest ta książka? Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży Osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności Menadżerowie odpowiedzialni za rozwój marki Co zyskasz dzięki tej publikacji? Nauczysz się, jak zastosować Regułę 7-11-4 w praktyce, aby zwiększyć liczbę punktów styku z klientem Dowiesz się, jak zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki Odkryjesz, jak organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje Zwiększysz liczbę płacących klientów, rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny Kluczowe tematy i obszary Strategie marketingowe Budowanie lojalności klientów Organizacja wydarzeń promocyjnych Psychologia sprzedaży O Autorze Daniel Priestley to uznany przedsiębiorca i autor bestsellerów, który specjalizuje się w strategiach marketingowych i budowaniu silnych marek. Jego doświadczenie w pracy z różnymi firmami pozwala mu na dzielenie się praktycznymi wskazówkami, które przynoszą realne rezultaty. O Wydawcy MT Biznes to wydawnictwo specjalizujące się w literaturze biznesowej i marketingowej. Dzięki starannie wyselekcjonowanym tytułom, MT Biznes wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu ich umiejętności i wiedzy. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuMT Biznes Sp. z o.o.ul. Jutrzenki 11802-230 Warszawahandlowy@mtbiznes.pl665055813

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Priestley Daniel
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2025
Ilość stron
  • 296
ISBN
  • 9788382315745