Renova Ręcznik Papierowy Max Absorption Xxl 2Szt. Wisła

Ręcznik Kuchenny Papierowy Renova Max Absorption XXL 19.2m 2-Warstwy 80 Listków 2 Rolki Rolki ręcznika papierowego kuchennego o dodatkowej sile chłonnej i wysokiej wytrzymałości, dla większej wydajności w codziennym użytkowaniu. Mocne, chłonne i odporne nawet po zamoczeniu. Czyści jak ściereczka, …

od 10,90 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Ręcznik Kuchenny Papierowy Renova Max Absorption XXL 19.2m 2-Warstwy 80 Listków 2 Rolki Rolki ręcznika papierowego kuchennego o dodatkowej sile chłonnej i wysokiej wytrzymałości, dla większej wydajności w codziennym użytkowaniu. Mocne, chłonne i odporne nawet po zamoczeniu. Czyści jak ściereczka, wchłania jak gąbka. Technologia Hydroflux, która przewodzi i zatrzymuje płyny wewnątrz arkusza: papier wchłania do 10 razy więcej niż sam waży. Biały papier lub ozdobiony ilustracjami. Rolki posiadają losowe nadruki lub są białe bez nadruków. Daj się zaskoczyć. Biały papier Rolki ilustrowane losowo (lub brak ilustracji) Mocny i chłonny ręcznik 2 rolki w opakowaniu 80 arkuszy na rolkę (160 w opakowaniu) 19,2 m papieru w rolce 2-warstwowy Arkusz papieru: 21,5 x 24 cm Wymiary opakowania: 29 x 14,5 x 21,5 cm Posiada certyfikat FCS® C136137 Kompaktowe rolki w wersji XXL, dwukrotnie większe od standardowej rolki* *standardowa rolka Renova to 9,1 metra. Ten produkt jest wykonany z materiału posiadającego certyfikat FSC® i innych materiałów kontrolowanych. Wybierając ten produkt wspierasz odpowiedzialne zarządzanie światowymi lasami. Producent: Renova Kod EAN: 5601028013659 Kraj producenta: Portugalia Renova to portugalska marka wysokiej jakości i innowacyjnych produktów higienicznych premium. Dostępna w ponad 60 krajach na całym świecie, oferuje kolorowe wzornictwo i nowe rozwiązania funkcjonalne poprzez stylowe i przyjazne dla środowiska produkty, które robią gigantyczną różnicę w świecie wystroju wnętrz. Kamieniem milowym w historii Renova było wprowadzenie na rynek Renova Black, pierwszego na świecie czarnego papieru toaletowego, który osiągnął status produktu ikonograficznego, łamiąc dogmat produktów „nie do pomyślenia”. Innowacyjność jest strategią wyróżniania marki Renova, która pozwala jej kontynuować misję prekursora w branży i jest zawsze połączona z przełomową komunikacją, rozwojem kreatywnych kampanii reklamowych oraz przedstawień artystycznych opartych na wartościach Renova.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Renova
Rodzaj
  • W rolce
Materiał
  • Celuloza
Ilość sztuk w opakowaniu
  • 2