Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia Wisła

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboru omawia 161 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, …

od 54,90 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboru omawia 161 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu? Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast? Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać? Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory , opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta. Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe. ? Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 161 efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj! ? Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić. ? Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość. ? Rory Sutherland, autor książki Alchemia , wiceprezes Ogilvy Group Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książki The Choice Factory , w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status Iluzja wyboru – Jak kupujemy i dlaczego podejmujemy takie decyzje? „Iluzja wyboru” to fascynująca książka, która odkrywa przed czytelnikami tajniki psychologii zakupów. Richard Shotton przedstawia 161 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które wpływają na nasze codzienne decyzje zakupowe, pokazując, jak można je wykorzystać w praktyce, aby zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów. Dla kogo jest ta książka? Przedsiębiorcy i właściciele firm Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży Osoby zainteresowane psychologią i zachowaniami konsumenckimi Studenci kierunków związanych z biznesem i marketingiem Co zyskasz dzięki tej publikacji? Zrozumienie psychologicznych mechanizmów wpływających na decyzje zakupowe Praktyczne wskazówki dotyczące skutecznego marketingu i sprzedaży Umiejętność wykorzystywania psychologicznych reguł w codziennej działalności biznesowej Inspiracje do wprowadzenia innowacyjnych strategii w swojej firmie Kluczowe tematy i obszary Psychologia zakupów Uprzedzenia psychologiczne Strategie marketingowe Behavioral economics O Autorze Richard Shotton to uznany ekspert w dziedzinie marketingu, który łączy wiedzę z psychologii z praktycznymi zastosowaniami w biznesie. Jego doświadczenie i badania sprawiają, że jest autorytetem w zakresie wpływu psychologii na decyzje zakupowe. O Wydawcy MT Biznes to wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Dzięki starannie dobranym tytułom, MT Biznes dostarcza czytelnikom wiedzy, która pomaga w osiąganiu sukcesów w różnych dziedzinach życia zawodowego. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuMT Biznes Sp. z o.o.ul. Jutrzenki 11802-230 Warszawahandlowy@mtbiznes.pl665055813

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Shotton Richard
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2025
Ilość stron
  • 248
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788382314687