AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Wisła

4,67
6 opinii

AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu ❤️ MT Biznes ❤️ ✔️ Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się …

od 46,80 Najbliżej: 24 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu ❤️ MT Biznes ❤️ ✔️ Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe ok-ary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co teraz?”. Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie. Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji. Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm „TL;DR’ stworzony przez OpenAI: Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać. Aleksandra Przegalińska – profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktor habilitowana nauk społecznych, filozofka, badaczka rozwoju humanoidalnej sztucznej inteligencji, botów i robotów społecznych. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Jako post-doc prowadziła badania w MIT w Bostonie, aktualnie związana także z Harvard University jako Senior Research Associate. Publikowała m.in. w: „The Atlantic”, „Frankfurter Allgemeine Zeitung”, „Harvard Business Review”. Reg-arnie wypowiada się w polskich mediach: w „Newsweek Polska”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, a także w telewizji i radiu. Wraz z Pawłem Oksanowiczem opublikowała książkę Sztuczna Inteligencja. Nieludzka, arcyludzka. Współautorka książki Społeczeństwo współpracy (z D. Jemielniakiem). Prorektorka ds. Współpracy z Zagranicą i ESR w Akademii Leona Koźmińskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Hipotecznego Millenium oraz Escola S.A. Dariusz Jemielniak – prof. dr hab.,kierownik katedry MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek korespondent i wiceprezes PAN. Od 2015 r. pracuje jako fac-ty associate w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Uniwersytecie Harvarda. Autor książek The New Knowledge Workers, Common Knowledge? An Ethnography of Wikipedia, Thick Big Data: Doing Digital Social Sciences, Collaborative Society (z A. Przegalińską). Po polsku ukazały się m.in.: Życie wirtualnych dzikich: Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego przez ludzi oraz Społeczeństwo współpracy (z A. Przegalińską). Ekspert zarządzania strategicznego w spółkach technologicznych i komunikacji internetowej, współzałożyciel startupów (w tym opartych na AI), członek Rady Nadzorczej Fundacji Wikimedia i Escola S.A. Autorzy: Aleksandra Przegalińska,Dariusz Jemielniak EAN: 9788382313734 Głębokość: 8.000000 ISBN: 978-83-8231-373-4 Liczba stron: 144 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Rodzaj: Książki Rok wydania: 2023 Szerokość: 141 Wydanie: 1 Wydawnictwo: MT Biznes Wysokość: 218 ✔️ Autorzy: Aleksandra Przegalińska,Dariusz Jemielniak Wydanie: 1 Rok wydania: 2023 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-8231-373-4 Wysokość: 218 EAN: 9788382313734 Szerokość: 141 Głębokość: 8.000000 Rodzaj: Książki Wydawnictwo: MT Biznes Liczba stron: 144 Produkt fabrycznie nowy. ➡️ Kategoria :Kultura i rozrywka/Książki i Komiksy/Książki naukowe i popularnonaukowe AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu ✅ MT Biznes ✅ Numer: 9788382313734, PLA-9788382313734. ✅ Waga: 0.25 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Przegalińska Aleksandra, Jemielniak Dariusz
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 144
ISBN
  • 9788382313734

Opinie AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Wisła

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,67 na podstawie 6 opinii
  • k...2
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    W porządku
  • j...m
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Andrzej
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    ok
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • j...z
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • M...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.