Sdprog Interfejs Diagnostyczny Obd Tester Skaner Do Kia Honda Hyundai Acura Wilamowice
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY SDPROG OBD TESTER SKANER DO KIA HONDA HYUNDAI ACURA Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Całkowita nowość na rynku - interfejs diagnostyczny SDPROG …
Liczba ofert: 1
Oferta sklepu
Opis
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY SDPROG OBD TESTER SKANER DO KIA HONDA HYUNDAI ACURA Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Całkowita nowość na rynku - interfejs diagnostyczny SDPROG OBD dedykowany do aplikacji SDPROG! Nowa generacja diagnostyki samochodowej - a teraz także motocykli! SDPROG OBD to interfejs diagnostyczny dedykowany do programu SDPROG* służący do diagnostyki i monitorowania parametrów pracy różnych podzespołów pojazdu w czasie rzeczywistym, jak np. stan filtra DPF, odczyt i kasowanie kodów błędów, czy podpowiedzi naprawy usterek. Stanowi ulepszoną wersję interfejsu iCar Pro BT 4.0 z jeszcze stabilniejszym połączeniem. Nie wykonuje zaawansowanych procedur diagnostycznych, jak adaptacje, kodowanie kluczyków, czy cofanie tłoczków hamulcowych - do tego służą profesjonalne urządzenia diagnostyczne (dostępne w naszej ofercie). Interfejs jest kompatybilny z większością marek samochodów dostępnych na rynku zgodnych z normą emisji spalin OBDII. Oferuje także obsługę ponad 34 marek pojazdów w trybie serwisowym. Interfejs SDPROG OBD obsługuje 2 linie połączenia - HS-CAN oraz K-Line. Do obsługi większej ilości połączeń, takich jak MS-CAN i SW-CAN zalecamy interfejs w wersji PRO dostępny na innych naszych aukcjach. Całkowitą nowością jest także możliwość diagnostyki motocykli! *oferta dotyczy samego interfejsu, bez oprogramowania. Co zrobisz za pomocą tego interfejsu w połączeniu z programem SDPROG*? SDPROG przeznaczony jest głównie do diagnostyki i monitorowania pracy pojazdu. Dzięki niemu: odczytasz przyczynę świecenia się kontrolki Check Engine oraz MIL, odczytasz i skasujesz kody usterek, sprawdzisz czas od momentu usunięcia kodów usterek, wyświetlisz możliwe przyczyny pojawienia się usterki oraz instrukcje naprawy, będziesz mógł monitorować parametry pracy pojazdu takie jak: napięcie akumulatora, temperatura oleju, ciśnienie doładowania turbosprężarki, poziom paliwa, stan filtrów DPF, FAP, PEF, GPF, i wiele innych, będziesz mógł monitorować parametry podczas wypalania filtra DPF, sprawdzisz przejechany dystans od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL oraz czas pozostały do jej aktywacji, przetestujesz napięcie akumulatora w różnych stanach - w spoczynku, podczas rozruchu oraz pod obciążeniem, prześledzisz parametry z różnych czujników pojazdu w postaci wygodnych wykresów oraz zegarów, prześledzisz stan emisji spalin oraz sprawność systemów pojazdu - niezbędne podczas testów diagnostycznych i kontroli stanu technicznego, sprawdzisz opis zasady działania danego podzespołu. Czego NIE zrobisz przy użyciu SDPROGa? nie przeprowadzisz adaptacji, nie wyregulujesz lamp, nie przeprowadzisz kodowania podzespołów (np. lusterek) nie cofniesz klocków hamulcowych nie zaprogramujesz kluczyków i immobilizera nie dodasz czujników ciśnienia kół oraz nie wprowadzisz zmian w działaniu poszczególnych podzespołów. SDPROG to narzędzie mające na celu pomoc w diagnostyce problemów występujących w pojeździe oraz umożliwienie monitorowania jego pracy w czasie rzeczywistym. Nie jest to narzędzie do przeprowadzania zaawansowanych procedur diagnostycznych - do tego typu zastosowań przeznaczone są zdecydowanie droższe profesjonalne skanery i testery diagnostyczne. *oprogramowanie nie wchodzi w skład zestawu. Komplet interfejsu z programem lub sam program możesz zakupić na innych naszych aukcjach. Zestaw przystosowany do diagnostyki samochodów marek KIA wyprodukowanych w latach 2000 - 2024 Borrego (2008-2019) Cadenza (VG) (2010-2016) Cadenza (YG) (2017-2021) Carens (FJ) (2000-2007) Carens III (2007-2013) Carens (KY) (2022-2023) Carnival (VQ) (2006-2015) Carnival (KA4) (2021-2024) Carnival (YPi) (2020-2023) Ceed (ED) (2006-2013) Ceed (JD) (2012-2018) Ceed (CD) (2019 – 2023) Cerato (LD) (2003-2009) Cerato/Forte (TD) (2009-2013) Cerato/Forte (YD) (2013-2019) Mohave/Borrego (HM) (2009-2023) Niro DE HEV (2017-2022) Niro DE PHEV (2017-2022) Niro (DE) EV (2019-2022) Niro (SG2) EV (2023) Niro (SG2) HEV (2023) Optima (2005) Optima (TF) (2011-2016) Optima (JF) (2015-2020) Optima/Magnetis (MG) (2006-2010) Optima (JF) HEV (2016-2020) Optima (TF) HEV (2011-2015) Optima (JF) PHEV (2016-2020) Picanto (SA) (2003-2011) Picanto (TA) (2012-2018) Rio (JB) (2005-2012) Rio (QBR) (2012-2018) Rio (SC) (2017-2023) Rio (UP) (2012-2018) Rio (UB) (2017-2018) Rio (YB) (2017-2023) Sorento (BL) (2006-2009) Sorento (UM) (2015-2021) Sorento (MQ4) (2020-2023) Soul (AM) (2009-2014) Soul (PS) (2013-2019) Soul (SK3) (2019-2023) Soul (PS) EV (2014-2019) Soul (SK3) EV (2019-2023) Sportage (KM) (2005-2010) Sportage III (2010-2011) Sportage (QL) (2016-2022) Sportage (NQ5) (2022-2024) Sportage (NQ5E) (2022-2023) Stinger (CK) (2018-2023) Venga (YN) (2010-2020) Xceed (CD CUV) (2020-2024) Xceed (CD CUV) PHEV (2020-2023) HYUNDAI wyprodukowanych w latach 2005 - 2024 Accent (MC) (2006-2011) Accent (RB) (2011-2019) Accent (AC) )2018-2022) Accent/Solaris (HCR) (2018-2023) Accent/Solaris (RBr) (2011-2017) Accent/Verna (HCI) (2017-2023) Aura (2019-2020) Avante II (2005-2006) Azera I (2007-2010) Click I (2005-2008) Creta (GSR) (2017-2021) Creta (GSB) (2018-2023) Creta (GS) (2015-2020) Elantra (HD) (2007-2011) Elantra (MD) (2012-2016) Elantra (AD) (2016-2020) Elenatra (CN7) (2020-2023) Elantra (CN7) HEV (2021-2023) Eon (HA) (2012-2019) Getz (TB) (2003-2011) Genesis Coupe (BK) (2009-2014) Grand Starex (TQ) (2007-2011) Grand Starex (2016-2019) Grandeur IV (TG) (2007-2010) Grandeur V (HG) (2014-2016) H1 (TQ) (2008-2016) H1 (A1) (2009-2012) H-100 (HR) (2003-2023) H350 (EU) (2015-2021) Huiyi (2016-2019) I10 I (2008-2010) I10 (PA) (2008-2017) I10 (IA) (2014-2020) I10 (AC3) (2020-2024) I20 (BI3) (2020-2023) I20 (PB) (2009-2014) I20 (GB) (2014-2021) I20 N (BC3N) (2021-2023) I30 (FD) (2009-2012) I30 (GD) (2012-2018) I30 (PD) (2018-2023) I30 N (2018-2023) I40 I (2012-2019) IONIQ 5 (NE) EV (2022-2023) IONIQ 6 (CE) EV (2023) IONIQ Electric (2017-2022) IONIQ Hybrid (2017-2022) I800 II (2008-2019) Iload (2007-2011) Ix20 (JC) (2011-2019) Ix35 (EL) (2010-2015) Ix55 (2009-2013) KONA (OS) (2018-2023) KONA (SX2) (2024) KONA Eletric (OS) (2018-2023) KONA Electric (SX2) (2023) KONA Hybrid (OS) (2020-2023) KONA Hybrid (SX2) (2024) KONA N (OS) (2022-2023) Matrix (FC) (2008-2010) Santa Fe (CE) (2006-2012) Santa Fe (DM) (2012-2018) Santa Fe (TM) (2019-2023) Santa Fe Hybrid (TM) (2021-2023) Sonata (DN8) (2020-2022) Sonata (NF) (2007-2010) Sonata (YFI) (2012-2015) Sonata (LF) (2015-2020) Sonata Hybrid (2015-2020) Sonica (2008-2010) Starex TQ (2016-2019) Starex Royale (2016-2019) Tucson (NX4) (2022-2024) Tucson (JM) (2005-2010) Tucson (FFV) (2011-2013) Tucson (TL) (2015-2021) Tucson (LM) (2009-2016) Tucson Hybrid (NX4) (2021-2023) Veloster (FS) (2011-2018) Veloster (JS) (2019-2021) Veloster N (JS) (2019-2021) Veracruz (2006-2013) Verna (MC) (2008-2011) Verna (RBX) (2011-2017) Verna (QX) (2020-2023) 1.6 MPI GAMMA HONDA wyprodukowanych w latach 2002 - 2024 Accord VIII (2008-2015) Accord IX (2013-2019) Accord X (2017-2024) Accord Tourer (2008-2010) Accord VII Type-S (2002-2008) Accord VIII Type-S (2008-2015) Brio I (2015-2020) Brio II (2018-2024) BR V II (2016-2021) BRCity V (2009-2013) City VI (2014-2019) Civic VIII (2006-2012) Civic IX (2013-2019) Civic X (2017-2021) Civic XI (2021-2024) Crider I (2013-2018) Crider II (2019-2024) Crosstour (2010-2015) CR-V II (2002-2006) CR-V III (2007-2011) CR-V IV (2013-2018) CRCR-Z (2010-2016) Element (YH) (2003-2011) Fit II (2007-2014) Fit III (2013-2022) Freed (GB) (2009-2015) FR-V (BE) (2007-2009) HRInsight II (2009-2014) Insight III (2019-2022) Integra Type-S (DS) (2005-2006) Jazz III (2013-2020) Odyssey III (2003-2008) Odyssey IV (2008-2013) Odyssey V (2013-2024)Pilot II (2009-2015) Pilot III (2015-2022) Ridgeline I (2006-2016) Ridgeline II (2016-2024) S2000 II (2006-2009) ACURA wyprodukowanych w latach 2006 - 2024 CSX (2006-2011) ILX I (2013-2015) ILX II (2019-2024) MDX II (2007-2013) MDX III (2014-2020) RDX II (2007-2012) RDX III (2019-2024) RLX (2014-2020) TL IV (2008-2012) TLX II (2021-2024) TSX II (2008-2014) ZDX (2010-2013) Kompleksowa obsługa samochodów SDPROG ODB obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą emisji spalin OBDII oraz aż 34 marki samochodów w trybie serwisowym, umożliwiając diagnostykę szerokiej gamy modeli – od miejskich aut, przez SUV-y, po samochody luksusowe. Obsługa obejmuje kluczowe moduły pojazdów, takie jak ABS, poduszki powietrzne, klimatyzacja czy systemy komfortu, zapewniając pełną diagnostykę parametrów pojazdu. Obsługiwane marki samochodów w trybie serwisowym Acura, Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Cupra, Dacia, Dodge, DS, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, Jeep, KIA, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mini, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen, Volvo. UWAGA! Do diagnostyki marek jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda, Saab zalecany jest interfejs SDPROG OBD PRO dostępny na innych naszych aukcjach. WAŻNE! Niektóre francuskie samochody mogą mieć problem z odczytem OBDII - dla pewności zalecamy po zakupie sprawdzić działanie interfejsu z wersją demonstracyjną programu SDPROG dostępną do pobrania ze strony producenta. Pełna lista obsługiwanych samochodów wraz z rocznikami oraz zalecanymi adapterami do pełnej obsługi trybu serwisowego w niektórych markach znajduje się: pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/ Lista marek obsługiwanych w trybie OBDII znajduje się także: w pliku PDF dostępnym do pobrania na końcu aukcji (Poradnik) Diagnostyka motocykli SDPROG OBD oferuje wsparcie dla motocykli w trybie serwisowym – funkcja jest już dostępna z aplikacją na system iOS, a aktualizacja dla Androida pojawi się wkrótce! Szczegóły dotyczące pełnej funkcjonalności już wkrótce. Obsługiwane marki motocykli* Aprilla, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha *obsługa motocykli jest na wczesnym etapie wdrażania - do większości modeli niezbędne będą dodatkowe adaptery. Motocykle wyprodukowane od sezonu 2023/2024 posiadają już gniazdo OBDII i są obsługiwane przez prezentowany zestaw bez konieczności stosowania adapterów. Główne cechy i zalety nowego interfejsu - dlaczego warto na niego postawić? Obsługa szerokiej gamy pojazdów – obejmuje szeroki zakres różnych modeli samochodów osobowych, motocykli, pojazdów benzynowych, diesla, hybrydowych i elektrycznych - od kompaktowych miejskich aut, przez SUV-y, po samochody luksusowe Obsługa 34 marek w trybie serwisowym + OBDII – możliwość diagnostyki większości popularnych pojazdów. Obsługa HS-CAN i K-LINE – zapewnia pełną obsługę większości marek dostępnych na rynku. Obsługa większości modułów pojazdu w trybie serwisowym – uzależniona od marki, modelu i rocznika samochodu. Monitorowanie kluczowych elementów pojazdu – śledzenie wielu parametrów, takich jak filtry DPF, GPF, PEF, FAP, co umożliwia efektywne zarządzanie stanem technicznym pojazdu. Polska produkcja – gwarancja wysokiej jakości wykonania i niezawodności, zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce. Łatwość obsługi – nie wymaga parowania ani skomplikowanych ustawień. Wystarczy podłączyć do złącza diagnostycznego, kliknąć „Połącz” i gotowe. Zaawansowany tryb oszczędzania energii – urządzenie jest wzbudzane przez aplikację, a nie przez samochód, co pozwala na oszczędność energii i bezproblemową pracę z nowoczesnymi pojazdami, w tym hybrydowymi i elektrycznymi - nie rozładowuje akumulatora jak w przypadku poprzednich rozwiązań. Pomiar napięcia – interfejs diagnostyczny wyposażony jest w dodatkowy przetwornik do dokładnego pomiaru napięcia w pojeździe. Darmowe aktualizacje – gwarancja najnowszej wersji urządzenia i oprogramowania. Ekosystem SDPROG – dzięki produktom z tej samej linii, użytkownik może liczyć na łatwą obsługę oraz maksymalną wydajność. Wsparcie Android i iOS – kompatybilność z większością urządzeń mobilnych. Interfejs diagnostyczny nie blokuje połączenia internetowego – pozwala na jednoczesne korzystanie z innych aplikacji w tle (np. mapy). 19 wersji językowych – możliwość korzystania w wielu krajach. Nie musisz już szukać odpowiedniego urządzenia – u nas znajdziesz wszystko w komplecie, w pełni kompatybilne, gotowe do użycia. Porzuć uniwersalne interfejsy i postaw na urządzenie zoptymalizowane pod kątem pełnej współpracy z SDPROGiem! Czym jest program SDPROG*? SDPROG to polskie oprogramowanie diagnostyczne przeznaczone na urządzenia z systemem Android i iOS, które obsługuje wszystkie marki zgodne z normą emisji spalin OBDIItrybie OBD oraz ponad 34 marki pojazdów w trybie serwisowym. Program jest tworzony i rozwijany z myślą o wysokiej jakości i funkcjonalności, zapewniając wsparcie zarówno dla samochodów osobowych, jak i motocykli. SDPROG to nie tylko diagnostyka, ale także narzędzie, które umożliwia monitorowanie i kontrolowanie pracy samochodu. Dzięki funkcji odczytu kodów błędów i wsparciu dla szerokiego zakresu protokołów OBD, oprogramowanie SDPROG jest idealnym wyborem dla każdego kierowcy, mechanika oraz sprzedawcy samochodów. *oprogramowanie nie wchodzi w skład zestawu. Komplet interfejsu z programem lub sam program możesz zakupić na innych naszych aukcjach. Tryb OBDII vs Tryb serwisowy - co umożliwiają? SDPROG może pracować w 2 trybach: Tryb OBDII - w którym w podstawowym zakresie obsługuje marki zgodne z normą emisji spalin OBDII (USA i Azja od 1996 roku, Europa benzynowe od 2001 roku, auta z silnikiem diesla od 2004 roku) - dostępny jest w każdej marce jeśli jest zgodna z OBDII Tryb serwisowy - który jest rozszerzeniem trybu OBDII o większą ilość danych z konkretnych modułów i podzespołów danego samochodu - dostępny jest w wybranych markach i typach silników samochodów (tryb ciągle rozwijany) Funkcje w trybie OBDII Wskazówki techniczne: Przyczyny usterek, objawy awarii, zasady działania podzespołów. Informacje przydatne przy zakupie auta: dystans i czas od włączenia kontrolki MIL oraz usunięcia kodów. Monitorowanie czujników: Temperatury silnika, powietrza i otoczenia, pozycja pedału gazu, napięcie instalacji, ciśnienie doładowania, napięcie sondy lambda, kondycja akumulatora i regulatora napięcia. Dodatkowe funkcje Monitory diagnostyczne: Szybka ocena stanu pojazdu, wykrywanie niedawno usuniętych błędów. Monitorowanie parametrów: Opcje zegarów i wykresów z personalizacją. Przeciążenia: Odczyt przeciążeń w trakcie jazdy. Tryb Race: Sygnały wizualne i dźwiękowe przy określonych obrotach dla optymalnej zmiany biegów. Funkcje dostarczają cennych danych, pomagają zapobiegać usterkom i zwiększają komfort użytkowania. Funkcje w trybie serwisowym Tryb serwisowy w SDPROG oferuje użytkownikom możliwość wykonywania następujących działań: Odczytywanie i diagnozowanie każdego modułu* występującego w samochodzie, co umożliwia pełną analizę stanu i działania poszczególnych systemów pojazdu. Kasowanie kodów usterek z wybranego modułu samochodu, co pozwala na szybkie usuwanie błędów i poprawę działania pojazdu. Odczytywanie dostępnych parametrów samochodu, w tym szczególnie istotnych parametrów DPF, GPF, PEF oraz FAP w silnikach diesla. Dzięki temu użytkownicy mogą śledzić i monitorować stan filtra cząstek stałych, co wpływa na efektywność i sprawność pracy silnika oraz ogólną wydajność pojazdu. Diagnostyka w modułach umożliwia również uzyskanie wglądu w inne kluczowe parametry i dane techniczne pojazdu, zapewniając kompleksową ocenę stanu i działania wybranych systemów dla określonych silników. SDPROG obsługuje 34 marki w trybie serwisowym - ta liczba ciągle rośnie wraz z aktualizacjami! *obsługiwane moduły różnią się w zależności od marki, modelu, rocznika oraz silnika. Pełna lista obsługiwanych modułów w poszczególnych markach dostępna jest pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/ SDPROG OBD czy SDPROG OBD PRO? Interfejsy SDPROG OBD i OBD PRO to autorskie rozwiązania producenta oprogramowania SDPROG stworzone w celu zapewnienia jak najlepszej kompatybilności z programem oraz stabilności połączenia z pojazdem. Stworzone zostały 2 wersje interfejsu: SDPROG OBD - to standardowa wersja obsługująca 2 linie połączenia z samochodem: HS-CAN oraz K-Line. SDPROG OBD PRO - to rozszerzona wersja, która obsługuje 3 linie CAN: HS-CAN, MS-CAN, SW-CAN oraz K-Line. Oznacza to tyle, że wersja PRO jest w stanie obsłużyć więcej protokołów i modułów w samochodzie, ponieważ obsługuje więcej prędkości połączenia z samochodem, z którymi różne moduły wysyłają sygnał. Dlatego też, do diagnostyki marek jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda oraz Saab, które w różnych protokołach korzystają z innych prędkości przesyłania, zalecany jest interfejs SDPROG OBD PRO dostępny na innych naszych aukcjach. W dużym skrócie Jeśli nie zamierzasz diagnozować samochodów marek Opel, Ford, Chevrolet, Mazda lub Saab - wystarczy Ci SDPROG OBD (+ ewentualny adapter do obsługi wszystkich modułów w niektórych grupach marek np. w PSA) Jeśli chcesz, aby zestaw współpracował również z Oplem, Fordem, Chevroletem, Mazdą i Saabem - wybierz SDPROG OBD PRO, który jest dedykowany pod te marki, a dodatkowo także obsłuży pozostałe. Na tej aukcji oferowany jest interfejs w wersji standardowej SDPROG OBD. Jeśli chcesz zakupić wersję PRO, znajdziesz ją na innych naszych aukcjach. Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII? System OBDII obowiązkowo posiadają auta: sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004 Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają charakterystyczne 16-pinowe złącze, dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ), powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII. Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki. Należy też pamiętać, że niektóre samochody z francuskimi silnikami diesla mogą mieć problemy z odczytem OBDII (np. HDIdCi od 2005 roku). Silniki benzynowe nie mają tego problemu. Parametry techniczne Typ urządzenia: Interfejs Obsługiwane pojazdy: Wszystkie pojazdy posiadające normę emisji spalin OBDII + pełne wsparcie samochodów elektrycznych i hybrydowych + obsługa 34 marek w trybie serwisowym Typ złącza: OBDII Typ połączenia interfejsu: Bluetooth 4.0 Oprogramowanie w zestawie: Nie Aktualizacje oprogramowania: Dożywotnie Kompatybilność: Aplikacja SDPROG na systemy Android i iOS Obsługiwane magistrale: HS-CAN, K-Line Temperatura pracy: Od 0°C do 40°C Temperatura przechowywania: Od -20°C do 50°C Wymiary: 70 x 47 x 24 mm Zawartość zestawu Interfejs diagnostyczny SDPROG OBD Instrukcja obsługi FAQ - Najczęściej zadawane pytania P: Czy ten interfejs będzie kompatybilny z innym programem diagnostycznym? O: Producent nie przewiduje, aby interfejs działał z innym oprogramowaniem. Deklarowana jest pełna kompatybilność wyłącznie z programem SDPROG. P: Gdzie można dokupić program SDPROG? O: Sam program SDPROG znajdziesz na innych naszych aukcjach. Znajdziesz tam również już gotowe zestawy interfejsu z oprogramowaniem. P: Jak mogę sprawdzić, czy interfejs połączy się z moim samochodem bez kupowania od razu programu? O: Program SDPROG posiada wersję DEMO, która pozwala na weryfikację, czy urządzenie połączy się z samochodem. Możesz ją pobrać ze strony producenta lub z Google Play Store / AppStore. Nie sprawdzisz jednak, czy zdiagnozujesz nim konkretny moduł, ponieważ do korzystania z pełnej funkcjonalności programu niezbędny jest zakup licencji. P: Jaka jest różnica między interfejsem SDPROG OBD a SDPROG OBD PRO? O: Interfejs SDPROG OBD PRO obsługuje więcej linii połączeń - HSCAN, MSCAN, SWCAN i K-Line, dzięki czemu oferuje większą kompatybilność z problematycznymi markami samochodów, takimi jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda i Saab, a interfejs SDPROG OBD obsługuje wyłącznie 2 linie połączenia - HSCAN oraz K-Line. Generalnie zasada doboru odpowiedniego interfejsu jest prosta - jeśli zamierzasz diagnozować Opla, Forda, Chevroleta, Mazdę lub Saaba - powinieneś wybrać interfejs OBD PRO, ponieważ obsłuży więcej modułów w tych markach. Jeśli nie będziesz ich diagnozować - wersja standardowa interfejsu OBD Ci wystarczy. P. Czy można tym interfejsem przeprowadzać adaptacje, sterowanie światłami, cofanie tłoczków hamulcowych, programować kluczyki lub immobilizer i inne zmiany parametrów samochodu? O: Prezentowany interfejs nie służy do wykonywania adaptacji ani wprowadzania zmian w parametrach pojazdu. Znajdzie on swoje zastosowanie przy diagnostyce błędów z poziomu silnika, kasowania błędów Check Engine oraz monitorowania pracy podzespołów pojazdu. Do dokonywania zmian w parametrach pojazdu wymagane są zaawansowane urządzenia diagnostyczne, które są znacznie droższe. P: Jak ten interfejs pomoże mi zadbać o filtr DPF? O: Interfejs z programem SDPROG pozwala na monitorowanie stanu filtra DPF w czasie rzeczywistym. Zadaniem programu wraz z interfejsem jest wykrywanie wszelkich odchyleń w pracy filtra, tak, abyś mógł z wyprzedzeniem o niego zadbać. Pozwoli Ci także kontrolować parametry podczas procesu wypalania DPFu oraz sprawdzisz ile czasu minęło od ostatniego wypalania filtra. P: Czy z tym interfejsem w każdym samochodzie wykonam diagnostykę w trybie serwisowym? O: Aktualnie tryb serwisowy dostępny jest w 34 markach, które zostały wymienione w treści aukcji. Producent nieustannie pracuje nad powiększaniem tej liczby wraz z cyklicznymi aktualizacjami. W niektórych grupach marek, jak np. PSA, do obsługi niektórych standardowo niedostępnych modułów wymagany będzie również odpowiedni adapter. Szczegóły dotyczące jaki adapter obsłuży jakie moduły znajdziesz w liście kompatybilności pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/. Adaptery znajdziesz w naszej ofercie na innych naszych aukcjach. P: Czy za pomocą tego interfejsu mogę kodować lusterka, lampy i inne parametry? O: Nie. Za pomocą SDPROGa nie ustawisz parametrów pracy pojazdu - możesz je monitorować i wykrywać ewentualne błędy silnikowe, w tym kasować lampkę Check Engine. SDPROG wykrywając błąd podpowiada także co może być jego przyczyną i jak go naprawić. Program służy głównie do diagnostyki i odczytu błędów. Do dokonywania zmian w parametrach pojazdu wymagane są zaawansowane urządzenia diagnostyczne. P: Gdzie mogę sprawdzić, czy interfejs obsłuży mój samochód? O: Pełną listę obsługiwanych samochodów w trybie OBD2 oraz w trybie serwisowym wraz z rocznikami, rodzajami silników oraz zalecanymi adapterami do pełnej obsługi tego trybu w niektórych markach znajdziesz pod linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/ P: Czy SDPROG musi być dedykowany do konkretnej marki pojazdu? O: Nie. Interfejs działa uniwersalnie z większością marek zgodnych z protokołem OBDII. P: Na ilu urządzeniach mogę zainstalować program? O: Sam program SDPROG może być zainstalowany na wielu urządzeniach różnego typu (smartfon/tablet) z systemem operacyjnym Android lub iOS - w zasadzie nie ma limitu urządzeń, na których może być aplikacja zainstalowana. Pamiętaj jednak, że jedna licencja umożliwia korzystanie na 2 urządzeniach jednocześnie. P: Czy licencję muszę odnawiać? O: Nie. Licencja na program SDPROG jest dożywotnia, a jego aktualizacje bezpłatne. P: Czy mogę zostawiać interfejs wpięty na stałe w złącze OBDII? O: Interfejsy posiadają funkcję automatycznego wyłączania po upływie 30 minut od momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym uruchomieniu samochodu interfejs uruchamia się automatycznie. Cały proces wymaga indywidualnego sprawdzenia przez użytkownika. Mimo wszystko nie zalecamy pozostawiania podłączonego interfejsu w złączu diagnostycznym. P: Mam problemy z połączeniem się z interfejsem. Co robić? O: Upewnij się, że włączyłeś zapłon w samochodzie, a w ustawieniach programu został wybrany odpowiedni tryb komunikacji. Jeśli nadal występują problemy, warto wykonać restart podłączanego urządzenia (np. smartfonu) oraz wyjąć interfejs ze złącza OBDII, a następnie wykonać całą procedurę podłączenia od nowa.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Marka |
|