Zarządzanie jakością w placówce medycznej Wejherowo

Nasza publikacja obejmuje zagadnienia związane z dokumentacją systemową, rolą kadry zarządzającej, audytami wewnętrznymi, zarządzaniem ryzykiem, skargami, niezgodnościami i doskonaleniem procesów. Książka opiera się na rzeczywistych doświadczeniach wdrożeniowych w różnych typach placówek: od małych …

od 69,65 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Nasza publikacja obejmuje zagadnienia związane z dokumentacją systemową, rolą kadry zarządzającej, audytami wewnętrznymi, zarządzaniem ryzykiem, skargami, niezgodnościami i doskonaleniem procesów. Książka opiera się na rzeczywistych doświadczeniach wdrożeniowych w różnych typach placówek: od małych przychodni po szpitale. Zawiera wzory dokumentów i praktyczne checklisty pomocne podczas wdrażania lub aktualizacji systemu. To publikacja szczególnie przydatna dla menedżerów ochrony zdrowia, koordynatorów jakości oraz specjalistów ds. organizacji i zarządzania. Zarządzanie jakością w placówce medycznej – Praktyczny przewodnik dla menedżerów i specjalistów Publikacja "Zarządzanie jakością w placówce medycznej" to kompleksowy przewodnik, który dostarcza niezbędnych informacji na temat efektywnego zarządzania jakością w różnych typach placówek medycznych. Oparta na rzeczywistych doświadczeniach, książka oferuje praktyczne narzędzia i wzory dokumentów, które ułatwiają wdrażanie systemów jakości. Dla kogo jest ta książka? Menedżerowie ochrony zdrowia Koordynatorzy jakości Specjaliści ds. organizacji i zarządzania Pracownicy placówek medycznych zainteresowani poprawą jakości usług Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne checklisty i wzory dokumentów do wdrożenia systemu jakości Wiedzę na temat audytów wewnętrznych i zarządzania ryzykiem Umiejętność radzenia sobie ze skargami i niezgodnościami Inspiracje do doskonalenia procesów w placówkach medycznych Kluczowe tematy i obszary Dokumentacja systemowa Rola kadry zarządzającej w jakości Audyty wewnętrzne Zarządzanie ryzykiem w ochronie zdrowia Skargi i niezgodności Doskonalenie procesów w placówkach medycznych O Autorze Książka jest dziełem zbiorowym, co oznacza, że zawiera wkład wielu ekspertów z dziedziny zarządzania jakością w ochronie zdrowia, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą. O Wydawcy Wydawnictwo Wiedza i Praktyka to renomowany wydawca specjalizujący się w publikacjach z zakresu medycyny i zarządzania, oferujący materiały, które wspierają rozwój zawodowy i podnoszą jakość usług w placówkach medycznych. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWiedza i Praktyka Sp.z o.o.Łotewska 9a03-918 WARSZAWAcok@wip.pl22 518 29 29

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • NaN
Wybrane wydawnictwa
  • Wiedza i Praktyka
Okładka
  • Miękka
Format
  • 14.5x20.5cm
Rok wydania
  • 2025
Ilość stron
  • 200
ISBN
  • 9788384092255