Marketing Wejherowo

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. …

od 92,55 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.W książce omówiono między innymi:– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.prof. dr hab. Lechosław GarbarskiAkademia Leona Koźmińskiego Marketing – Wprowadzenie do Kluczowych Zagadnień w Marketingu „Marketing” to podręcznik, który wprowadza czytelników w złożony świat marketingu, oferując praktyczne podejście do strategii i technik stosowanych w zmieniających się warunkach rynkowych. Autorzy, Gary Armstrong i Philip Kotler, to uznani eksperci, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby pomóc w zrozumieniu kluczowych aspektów marketingu. Dla kogo jest ta książka? Studenci kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem Pracownicy działów marketingu i sprzedaży Przedsiębiorcy i właściciele małych firm Osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę na temat strategii marketingowych Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne zrozumienie podstawowych koncepcji marketingowych Umiejętność tworzenia efektywnych strategii cenowych Wiedzę na temat dostosowywania działań marketingowych do zmieniających się warunków rynkowych Perspektywę na rolę usług w nowoczesnej gospodarce Kluczowe tematy i obszary Strategie marketingowe w niepewnych warunkach rynkowych Różnorodne podejścia do ustalania cen Znaczenie usług w gospodarce zorientowanej na klienta O Autorach Gary Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki, autor licznych artykułów w prestiżowych periodykach branżowych oraz ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Philip Kotler, uznawany za jednego z największych autorytetów w dziedzinie marketingu, został wyróżniony w plebiscycie „Financial Times” jako jeden z najbardziej wpływowych autorów w biznesie, obok takich postaci jak Jack Welch czy Bill Gates. O Wydawcy Wydawnictwo Nieoczywiste specjalizuje się w publikacjach z zakresu biznesu i marketingu, oferując czytelnikom dostęp do wiedzy od najlepszych ekspertów w branży. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuGAB Grzegorz BogutaŚwistaka 805-500 Siedliskam.szweycer@nieoczywiste.pl

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Gary Armstrong, Philip Kotler
Wybrani autorzy
  • Philip Kotler
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2016
Ilość stron
  • 828
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788363391102
Model
  • twarda

Opinie Marketing Wejherowo

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    bardzo dobrze