Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Warszawa

Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, …

od 31,22 Najbliżej: 0 km

Liczba ofert: 30

Oferta sklepu

Opis

Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym. Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA ... lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać. Dowiesz się z niej między innymi: dlaczego dana historia działa jakie są składowe dobrej opowieści co można osiągnąć dzięki opanowaniu sztuki opowiadania jak skutecznie opowiadać ... zarówno w życiu zawodowym, jak i dla prywatnych korzyści Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Czym jest storytelling DLACZEGO I PO CO OPOWIADAMY SOBIE HISTORIE BAJKA JAKO METAFORA OPOWIADANIE JAKO HIPOTETYCZNY SCENARIUSZ Rozdział 2. Dobra struktura to podstawa BAJKĄ W LUDZI KLUCZOWE ELEMENTY SKŁADOWE WARIANTY SCHEMATU Rozdział 3. Kluczowe elementy historii SKŁADNIK 1. BOHATER (I JEGO ARCHETYPY) SKŁADNIK 2. CEL SKŁADNIK 3. PERYPETIE SKŁADNIK 4. WRÓG SKŁADNIK 5. PUNKT KULMINACYJNY SKŁADNIK 6. ZWROT AKCJI SKŁADNIK 7. PUENTA/MORAŁ SKŁADNIK 8. LEKCJA SKŁADNIK 9. TAJEMNICA Rozdział 4. Gdzie szukać historii NIE TYLKO EMOCJE O AUTENTYCZNOŚCI Rozdział 5. Zwięzłość i obrazowość, czyli ile mówić, żeby historią przemówić USUWAJ SZCZEGÓŁY BEZ ZNACZENIA OBRAZ WART WIĘCEJ NIŻ TYSIĄC SŁÓW ZWIĘZŁOŚĆ KRÓLOWĄ NAUK ANALOGIA PORÓWNANIE METAFORA FIGURY RETORYCZNE HUMOR Rozdział 6. Storytelling w praktyce, czyli wykorzystanie opowieści w biznesie i życiu zawodowym AUTOPREZENTACJA STORYTELLING NA KONFERENCJACH I W INNYCH OKOLICZNOŚCIACH PRZYWÓDZTWO I WIZJA MOTYWACJA I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ INSPIRACJA WYJAŚNIANIE PRZYKUWANIE UWAGI WSPÓŁPRACA: MÓWIENIE "NIE" / ASERTYWNOŚĆ WSPÓŁPRACA: INFORMACJA ZWROTNA WSPÓŁPRACA: ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW MARKA FIRMY (BRANDING) / MARKA OSOBISTA SPRZEDAŻ MENTORING / COACHING STORYTELLING / ZNACZENIE DANYCH LINKEDIN TIKTOK I INSTAGRAM Rozdział 7. Sposób opowiadania - jak mówić O EMOCJACH Rozdział 8. O spójności, czyli jak operować mową ciała SPÓJNOŚĆ Zakończenie Podziękowania Dodatek SZABLONY Bibliografia O autorze: Przemysław Kutnyj – ekspert od retoryki, storytellingu i komunikacji Przemysław Kutnyj to uznany autor Onepress, którego publikacje cieszą się dużym zainteresowaniem i regularnie trafiają na listy bestsellerów w kategorii komunikacja, rozwój osobisty i wystąpienia publiczne. Jest certyfikowanym trenerem biznesu i facylitatorem (APMG), a także doświadczonym konsultantem public relations. W ciągu kilkunastu lat kariery współpracował z wieloma znanymi firmami i instytucjami, takimi jak: Orlen, BNP Paribas, Tramwaje Warszawskie, Bank Gospodarstwa Krajowego, MSWiA, Interia, czy Lotos. Absolwent polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Kształcenia Głosu i Mowy na Uniwersytecie SWPS, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych, storytellingu, autoprezentacji i poprawnej polszczyzny. Jest również laureatem nagród – Mistrzem Polski w przemówieniach humorystycznych oraz zwycięzcą międzynarodowych konkursów retorycznych na poziomie europejskim. Książki Przemysław Kutnyj – bestsellery dla każdego, kto chce mówić lepiej i skuteczniej Książki Przemysława Kutnyja to nie tylko praktyczne przewodniki, ale także źródła inspiracji dla wszystkich, którzy chcą doskonalić sztukę wypowiedzi – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Najnowsza publikacja autora, "Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie", to obowiązkowa lektura dla menedżerów, liderów i marketerów, którzy chcą tworzyć przekonujące narracje i lepiej komunikować się z odbiorcami. Do jego najważniejszych tytułów należą także: "Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać" – kompleksowy podręcznik dla osób chcących opanować sztukę argumentacji i logicznej wypowiedzi; "Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu" – poradnik o tym, jak prowadzić lekką, inteligentną rozmowę i unikać komunikacyjnych wpadek. Jako ekspert komunikacji i autor bestsellerów Onepress, Przemysław Kutnyj dzieli się swoją wiedzą także podczas szkoleń i warsztatów organizowanych w ramach własnej działalności edukacyjnej Dobra Mowa. Jeśli interesuje Cię rozwój kompetencji miękkich, wystąpienia publiczne, storytelling lub sztuka konwersacji – sięgnij po książki Przemysław Kutnyj dostępne w ofercie księgarni Onepress.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Przemysław Kutnyj
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2025
Ilość stron
  • 192
ISBN
  • 9788328919747