RME MADIface XT II - Interfejs audio USB 3.0 Warszawa

Interfejs audio USB 3.0 394 kanały 24-bity/192kHz 3x MADI I/O [2x Optical, 1x Coax] 2x Mic/Line, 2x XLR Out wyjście słuchawkowe AES/EBU MIDI Word Clock TotalMix FX Room EQ DigiCheck SteadyClock FS ARC USB [opcja] Specyfikacja techniczna Analogowa AD, wejścia mikrofonowe/liniowe 1-2 Wejście: XLR, …

od 9 639 Najbliżej: 6,6 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Interfejs audio USB 3.0 394 kanały 24-bity/192kHz 3x MADI I/O [2x Optical, 1x Coax] 2x Mic/Line, 2x XLR Out wyjście słuchawkowe AES/EBU MIDI Word Clock TotalMix FX Room EQ DigiCheck SteadyClock FS ARC USB [opcja] Specyfikacja techniczna Analogowa AD, wejścia mikrofonowe/liniowe 1-2 Wejście: XLR, elektronicznie zbalansowane Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 3.3 kOhm Stosunek sygnału do szumu (SNR): 116 dB (AES17), 118.5 dBA Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,8 kHz Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 3 Hz – 45,2 kHz Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 89 kHz Filtr: Short Delay Sharp, opóźnienie 5 / 5 / 6 próbek THD: < -110 dB, < 0.00032 % THD+N: < -104 dB, < 0.00063 % Separacja kanałów: > 110 dB Zakres wzmocnienia: 75 dB Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 0 dB: +18 dBu Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 75 dB:: -57 dBu DIODA CLIP LED: 0 dBFS SIG LED: -60 dBFS AD, TRS Jak wejścia mikrofonowe/liniowe 1-2, z wyjątkiem Wejście: 6.3 mm TRS jack, zbalansowane Impedancja wejściowa: 6.6 kOhm zbalansowana, 3.3 kOhm niezbalansowana Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 0 dB: +24 dBu Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 60 dB: -51 dBu DA, wyjścia liniowe 1-2 Wyjście: XLR zbalansowane Zakres dynamiczny (DR): 113.5 dB (AES17), 116 dBA Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.1 dB: 0 Hz – 20.2 kHz Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 0 Hz – 44.7 kHz Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 78 kHz kHz Filtr: Short Delay Sharp, opóźnienie 6 próbek THD+N @ -1 dBFS: -105 dB, 0.0005 % Separacja kanałów: > 110 dB Poziom wyjściowy przełączany +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu Impedancja wyjściowa: 150 Ohm DA, Stereofoniczne wyjście słuchawkowe 3/4 Jak wyjścia liniowe 1-2 z wyjątkiem Wyjście: 6,3 mm TRS jack, niezbalansowane Impedancja wyjściowa: 1 Ohm Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS: +7 dBu Cyfrowe wejścia MADI Współosiowe przez BNC (wejście Word Clock), 75 Ohm Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,2 Vpp) Optyczny przez dupleksowe złącze SC FDDI Zgodność z 62,5/125 i 50/125 Akceptuje tryb 56-kanałowy i 64-kanałowy, plus 96k Frame Standard: do 64 kanałów 24 bit 48 kHz S/MUX: do 32 kanałów 24 bit 96 kHz S/MUX4: do 16 kanałów 24 bit 192 kHz Zakres blokady: 25 kHz – 54 kHz Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz) AES/EBU 1 x XLR, zbalansowany transformatorowo, izolowany galwanicznie, zgodnie z AES3-1992 Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,35 Vpp) Kompatybilny z SPDIF (IEC 60958) Akceptuje format konsumencki i profesjonalny Zakres blokady: 27 kHz – 200 kHz Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz) Word Clock BNC, bez terminacji (4 kOhm) Przełącznik dla terminacji wewnętrznej 75 Ohm Automatyczne wykrywanie podwójnej/czterech prędkości i wewnętrzna konwersja do pojedynczej prędkości SteadyClock gwarantuje super niski jitter synchronizacji nawet w pracy z różnymi prędkościami Nie ma wpływu na przesunięcia DC w sieci Obwód adaptacji sygnału: odświeżanie sygnału poprzez autocentrowanie i histerezę Ochrona przed przepięciem Zakres poziomów: 1,2 Vpp – 5,6 Vpp Zakres blokady: 28 kHz – 200 kHz Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz) Cyfrowe wyjścia MADI Współosiowe przez BNC (wejście Word Clock), 75 Ohm, zgodnie z AES10-1991 Napięcie wyjściowe 450 mVpp Długość kabla: do 100 m Optyczny przez dupleksowe złącze SC FDDI Zgodność z 62,5/125 i 50/125 Długość kabla: do 2000 m Generuje tryb 56-kanałowy i 64-kanałowy, plus 96k Frame Standard: do 64 kanałów 24 bit 48 kHz S/MUX / 96k Frame: do 32 kanałów 24 bit 96 kHz S/MUX4: do 16 kanałów 24 bit 192 kHz AES/EBU XLR, zbalansowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992 Poziom wyjściowy Professional 4,0 Vpp, Consumer 2,0 Vpp Format Profesjonalny zgodnie z AES3-1992 Poprawka 4 Format konsumencki (SPDIF) zgodnie z IEC 60958 Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz Word Clock BNC Maks. napięcie wyjściowe: 5 Vpp Napięcie wyjściowe @ terminacji 75 Ohm: 4.0 Vpp Impedancja wyjściowa: 22 Ohm Zakres częstotliwości: 28 kHz – 200 kHz Cyfrowe Zegary cyfrowe: Wewnętrzny, MADI In, Word Clock In, Aes In Tłumienie jittera w zegarach zewnętrznych: > 50 dB (2.4 kHz) Efektywny wpływ zniekształceń jittera zegara na konwersję AD i DA: prawie zerowy PLL zapewnia zerowy dropout, nawet przy jitterze powyżej 100 ns Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz MIDI 1 x MIDI I/O przez kabel rozgałęźny 2 x DIN (5-pinowe) 3 x MIDI I/O przez MADI Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia MIDI state machine in hardware for reduced interrupt request load Niewidoczna transmisja przez bit użytkownika kanału 56 (do 48 kHz) Niewidoczna transmisja przez bit użytkownika kanału 28 (do 96 kHz) Ogólne Zasilacz zewnętrzny w zestawie: wewnętrzne przełączany układ zasilania PSU, 100 – 240 V AC, 2 A, 24 W, Typowe zużycie energii: 9 W Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 750 mA (9W) Wymiary wraz z uszami stojaka (WxHxD): 265 x 44 x 159 mm (10.5" x 1.73" x 6.26") Wymiary bez uszu stojaka (WxHxD): 215 x 44 x 130 mm (8.5" x 1.73" x 5.1") Waga: 1.03 kg ( 2,2 lbs) Zakres temperatur: +5° do +50° Celsjusza (41° F do 122°F) Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • RME
Kod producenta
  • 45185
Rodzaj
  • Kontroler USB
Model
  • MADIface XT II