Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić Warszawa

4,76
27 opinii

Zestaw zawiera 3 pozycje ze świata biznesu, samorealizacji, itp.:Marketing 4.0Mit przedsiębiorczościPotęga pewności siebieMarketing 4.0Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich …

od 34,14 Najbliżej: 0,3 km

Liczba ofert: 12

Oferta sklepu

Opis

Zestaw zawiera 3 pozycje ze świata biznesu, samorealizacji, itp.:

  1. Marketing 4.0
  2. Mit przedsiębiorczości
  3. Potęga pewności siebie

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:

*zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;

*zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;

*zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.

Mit przedsiębiorczości

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.

Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.

Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.

Potęga pewności siebie

Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie!
- Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać?
- Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach?

Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia.

Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją "mentalną kondycję", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć.

Nauczysz się, jak:
- określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał;
- wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia;
- przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój;
- zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność;
- zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć;
- osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości.

Stań się niepowstrzymany, niepokonany i nieustraszony w każdym obszarze swojego życia dzięki potędze niewzruszonej pewności siebie. Zostań człowiekiem czynu, pokonaj każdą przeszkodę i zdobądź każdy szczyt. Dzięki swojej nowo odnalezionej niezachwianej pewności siebie osiągniesz każdy cel, jaki sobie wyznaczysz.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Gerber Michael E.
Wydawnictwo
  • MT Biznes
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Format
  • 158 x 233
Rok wydania
  • 2014
Ilość stron
  • 206
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788377468975

Opinie Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić Warszawa

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,76 na podstawie 27 opinii
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    produkt to książka - jest ok
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Świetna Książka:) Polecam
  • Agnieszka
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka godna polecenia
  • Izabela
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka zgodna z opisem
  • Artur
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    ciekawe spojrzenie