Ford Kuga 1.5 Diesel Duratorq (13-20) Instrukcja Warszawa

- w cenie (GRATIS) słownik techniczny angielsko-polski (papierowy, format 14,7x21,0 cm, zielona okładka, oprawa broszurowa), - książka jest fabrycznie NOWA, oryginalna, papierowa - niedostępna w polskiej wersji językowej, - ... - zapraszam do szybkich zakupów - WIEDZA DLA TWOICH KÓŁEK © Ford Kuga …

od 152,73 Najbliżej: 2,5 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

- w cenie (GRATIS) słownik techniczny angielsko-polski (papierowy, format 14,7x21,0 cm, zielona okładka, oprawa broszurowa), - książka jest fabrycznie NOWA, oryginalna, papierowa - niedostępna w polskiej wersji językowej, - ... - zapraszam do szybkich zakupów - WIEDZA DLA TWOICH KÓŁEK © Ford Kuga (2013 - II 2020) - drugiej generacji (Mk2) serii C520, z napędem na 2 (2WD) i 4 koła (4WD) wyposażone w silniki: - benzynowe: 1.5 L EcoBoost (1498 cm3) 4-cyl, 16V, DOHC - BNMA, M8MA, M8MB, M8MC, M9MA, M9MB, M9MC, M9MD - diesel’a: 1.5 L TDCi Duratorq (1499 cm3) SOHC, 8V, 88 kW / 118 KM - XWMA, XWMB, XWMC 2.0 L TDCi Duratorq (1998 cm3) DOHC, 16V, Common Rail, VNT - 88 kW / 118 KM do 132 kW / 177 KM - TXMA, T7MA, T7MB, T8MA, T8MB, UFMA, XRMA - nie zawiera danych do silnika benzynowego 1.6 i wersji wyposażonych w skrzynię biegów PowerShift (semi-automatyczną) - instrukcja napraw, eksploatacji i obsługi technicznej (tzw. książka warsztatowa), język angielski, Haynes Publishing 2020, 320 str, format 21x27 cm, waga 0,54 kg, miękka oprawa, ISBN 9781785214646 - zawiera: - identyfikacja pojazdu, - dane techniczne, masy i rozmiary, - dane i okresy eksploatacyjne, - dane regulacyjno-naprawcze, - tabele usterek i sposoby ich usuwania, - montaż i demontaż poszczególnych elementów, - technologię naprawy podzespołów, - schematy elektryczne, - szczegółowy i wyczerpujący poradnik serwisowy, pomocny zarówno przy prostych czynnościach obsługowych, jak i skomplikowanych naprawach (wymiary naprawcze, tolerancje, luzy, momenty dokręcania połączeń gwintowych) - zawiera dokładne opisy „krok po kroku” pomocne tak warsztatom naprawczym, jak i indywidualnym użytkownikom - bogato ilustrowany setkami zdjęć i rysunków (przekrojowych i złożeniowych), - kod produktu: HA-6464 - spis treści: Safety First! Roadside repairs Chapter 1 : Routine maintenance and servicing Chapter 2 : Engine repair, removal and overhaul Chapter 3 : Cooling, heating and ventilation systems Chapter 4 : Fuel and exhaust systems Chapter 5 : Starting and charging systems Chapter 6 : Engine and emission control systems Chapter 7 : Manual and Automatic transmission Chapter 8 : Clutch Chapter 9 : Braking system Chapter 10 : Suspension and steering Chapter 11 : Bodywork and fittings Chapter 12 : Body electrical system Wiring diagrams Reference - streszczenie wydawcy: With a Haynes Manual, you can do it yourself, from simple maintenance to full repairs. Every Manual is based on a complete stripdown of the bike. Our authors and technicians work out the best methods to do a job and present this with the home mechanic in mind. Our Manuals have clear instructions and hundreds of photographs that show each step. Whether you’re a beginner or a competent mechanic, you can save money with Haynes. Each Manual includes: Clear and easy to follow page layout Step-by-step procedures Full procedures written from hands-on experience Easy-to-follow photos Faultfinding and troubleshooting section Valuable short cuts Color spark plug diagnosis Wiring diagrams (where available) Zasíláčí. © [Kod produktu: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Haynes Publishing
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 320
Tematyka
  • Samochody
ISBN
  • 9781785214646