Fellowes Worki do niszczarek 23-28l (150111A) Warszawa

* worki do niszczarki FELLOWES * dopasowane wymiarami do poszczególnych grup niszczarek * pomagają zachować miejsce niszczenia w czystości * pudełko - dyspenser ułatwia wyjmowanie i przechowywanie worków * w opakowaniu: 100 sztuk * pojemność worka: 23 – 28 l * rozmiar worka: 66 x 38 cm * symbol …

od 119,55 Najbliżej: 1,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

* worki do niszczarki FELLOWES * dopasowane wymiarami do poszczególnych grup niszczarek * pomagają zachować miejsce niszczenia w czystości * pudełko - dyspenser ułatwia wyjmowanie i przechowywanie worków * w opakowaniu: 100 sztuk * pojemność worka: 23 – 28 l * rozmiar worka: 66 x 38 cm * symbol worka: 36052 * dopasowane do niszczarek: 46Ms, 63Cb, 70S, 73Ci, 75Cs, 79Ci, 92Cs, 450M, W-61Cb, W-71Ci, W-81Ci oraz LX Series: LX200, LX201, LX210 i LX211 * jednostka sprzedaży 1 opakowanie * FELLOWES jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów poprawiających jakość życia w pracy, w domu i w podróży, takich jak urządzenia biurowe, rozwiązania do archiwizacji, produkty pozwalające na zarządzanie przestrzenią w biurze i domu, osobiste i profesjonalne oczyszczacze powietrza oraz akcesoria do urządzeń mobilnych - Harry Fellowes założył firmę w 1917 roku zaczynając od słynnych do dziś pudeł archiwizacyjnych BANKERS BOX - zmiany, które zachodziły w ówczesnej przestrzeni biurowej wpływały także na działania firmy, która rosła w coraz to nowe kategorie, takie jak akcesoria technologiczne czy innowacyjne produkty, do których zaliczyć można pierwszą niszczarkę osobistą.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Fellowes
Ilość sztuk w opakowaniu
  • 100

Opinie Fellowes Worki do niszczarek 23-28l (150111A) Warszawa

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • m...5
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Świetne rozwiązanie